שתף קטע נבחר

ליגת העל: מכבי ת"א רוצה להגיע בראש נקי לברצלונה

במוקד המחזור ה-15 תפגוש אלופת אירופה את נהריה. בני הרצליה, עם וושינגטון ורייט בסגל, תדרים לאילת, דרבי השפלה בין נס ציונה לראשל"צ, והאם זה יהיה משחקו האחרון של ליאור ליובין באשדוד שתתארח בחולון?

המחזור ה-15 בליגת העל בכדורסל יסתיים מחר (ב') עם ארבעה משחקים. במוקד עומד המפגש בין האלופה מכבי תל אביב לעירוני נהריה, שנראית נהדר בחודש האחרון ורשמה כבר שלושה ניצחונות רצופים. בני הרצליה, שלא ניצחה כבר ארבעה מחזורים, תגיע לאילת עם הרכש החדש שלה, ג'וליאן רייט ודרון וושינגטון.

 

 

מכבי ראשון לציון תנסה לנצח בדרבי השפלה את עירוני נס ציונה, וליאור ליובין חייב סוף סוף לנצח כשקבוצתו תתארח באולם הפחים, במה שיכול להיות משחקו האחרון באשדוד.

 

גיא גודס. "צפוי לנו משחק חוץ לא קל" (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
גיא גודס. "צפוי לנו משחק חוץ לא קל"(צילום: ראובן שוורץ)
 

 

עירוני נהריה - מכבי ת"א (20:50)

השחקנים של רועי חגאי נמצאים בכושר הטוב ביותר שלהם מאז פתיחת העונה ורשמו כבר שלושה ניצחונות ליגה רצופים. השאלה היא האם מול אלופת אירופה יש באמת סיכוי אמיתי למקומיים. יהיה מעניין לראות האם רוברט רות'בארט יוכל להמשיך בתקופה הנהדרת בה הוא נמצא בחודש האחרון ולהפתיע את הגבוהים של מכבי.

 

גיא גודס רשם למשחק מחר את ג'רמי פארגו, מרקז היינס, דווין סמית', בראיין רנדל וג'ו אלכסנדר, והשאיר בחוץ את סופקוליס שחורציאניטיס, וכמובן נייט לינהארט, שעדיין לא נרשם לליגה. בשקט בשקט הצהובים כבר עם שמונה ניצחונות ליגה רצופים ורגע לפני המפגש הקריטי מול ברצלונה בחמישי, והקאלסיקו הישראלי נגד הפועל ירושלים בהיכל מנורה מבטחים בשבוע הבא, כל מה שהאורחים רוצים זה ניצחון נוסף.

 

גודס התייחס למשחק מול נהריה: "צפוי לנו משחק חוץ לא קל נגד נהריה, קבוצה טובה מאוד שעשתה תוצאות יפות בחודש האחרון. הם עשו מספר שינויים והיום הם כבר משחקים מצוין. מבחינתנו אנחנו רוצים להמשיך את המומנטום הטוב שאנחנו נמצאים בו ולשחק חזק בשני צידי המגרש, ולשם כך נצטרך להיות מאוד חדים ומרוכזים".

 

הפועל אילת. מגיעה כפייבוריטית ברורה מול הרצליה (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
הפועל אילת. מגיעה כפייבוריטית ברורה מול הרצליה(צילום: עוז מועלם)

 

הפועל אילת - בני הרצליה (19:40)

המקומיים רוצים להמשיך במסע הקאמבק שלהם אחרי פתיחת עונה לא טובה ועל הנייר הם פייבוריטים ברורים לעבור את החבורה של מולי קצורין. ניצחון של אילת יקרב אותה עוד יותר לשישייה הראשונה בליגה עם אפשרות ריאלית לטפס גבוה יותר בשבועות הקרובים.

 

הקבוצה האורחת ביצעה חריש עמוק בסגל שלה בשבוע האחרון כששיחררה את מאגנום רול וקייל וויבר המאכזבים, והחתימה על חשבונם את דרון וושינגטון וג'וליאן רייט, שכבר הספיקו לשחק בישראל ומכירים מצוין את הליגה. הרצליה תנסה לסיים את רצף ארבעת ההפסדים שלה וסוף סוף לנצח משחק.

 

ליאור ליובין. משחק אחרון כמאמן אשדוד? (צילום: אבי רוקח) (צילום: אבי רוקח)
ליאור ליובין. משחק אחרון כמאמן אשדוד?(צילום: אבי רוקח)

 

הפועל חולון - מכבי אשדוד (19:50)

הסגולים נראים טוב לאחרונה, בעיקר תודות לשינוי שביצע אלעד חסין בחמישייה. כבר שבועיים שג'ורדן טיילור ואייזיק רוזפלט עולים מהספסל של חולון, ומכניסים אנרגיות למשחקה של קבוצתם כשהם עולים לפרקט. מנגד, גוני יזרעאלי, שפותח על חשבונו של טיילור, מספק את הסחורה בגדול.

 

יכול להיות שהמשחק של אשדוד מחר מול חולון יהיה האחרון של ליאור ליובין בתפקיד. הנהלת הקבוצה, שמדורגת במקום האחרון, שוחחה עם המאמן בשבוע החולף וניסתה להבין ממנו כיצד הוא הולך להוציא את המועדון מהמקום האחרון בליגה. במידה שהדרומיים ירשמו הפסד נוסף השבוע, לא מן הנמנע שליובין ישלם בכסאו.

 

מכבי ראשל"צ. מקבלים את תמיכת הקהל בחזרה (צילום: גיל נחושתן) (צילום: גיל נחושתן)
מכבי ראשל"צ. מקבלים את תמיכת הקהל בחזרה(צילום: גיל נחושתן)

 

עירוני נס ציונה - מכבי ראשון לציון (20:00)

הקבוצה של נדב זילברשטיין נמצאת בסך הכל במצב מצוין והיא מגיעה לדרבי השפלה אחרי שני ניצחונות ליגה רצופים (הרצליה ואשדוד). מעבר לרצון לנצח,

קיימת יריבות מעניינת בין שני המועדונים בעקבות הקרבה הגאוגרפית, ואין ספק שמדובר במשחק יוקרתי וחשוב עבור שתי הקבוצות.

 

בראשון לציון היו מאוכזבים מאוד מההפסד בשבוע שעבר למכבי חיפה. הקבוצה של שרון דרוקר לא הצליחה להסתדר עם האינטנסיביות של הירוקים, וגם סבלה מהפציעות של ג'רמיס סמית' וטוני יאנגר. השניים חזרו להתאמן ביום חמישי האחרון ויעמדו לרשותו של המאמן. עוד קאמבק למגרשים יבצעו חברי ארגון גוש ד', שהחרימו את משחקי הכתומים מאמצע העונה שעברה.

 

רכז ראשל"צ, ג'רי סמית', דיבר על המשחק הקרוב: "מצפה לנו עוד משחק קשה, נס ציונה קבוצה טובה שמגיעה עם שני ניצחונות ברציפות. אנחנו נמשיך לעבוד קשה ולשחק ביחד על מנת לשמור על המקום שלנו בצמרת הטבלה. מתחילים להרגיש את הצפיפות בליגה וכל ניצחון הוא משמעותי וחשוב, נצטרך להגיע לנס ציונה מלאים באנרגיות ומפוקסים על מנת לנצח".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
מכבי תל אביב
צילום: עוז מועלם
מומלצים