שתף קטע נבחר

ערן זהבי בספק למשחק מול מכבי חיפה

הכוכב של מכבי תל אביב סובל מכאבים בשריר הירך ועשוי לפנות את מקומו לעדן בן בסט. תפנית: בית"ר ת"א/רמלה תארח בביתה את הצהובים במסגרת הגביע

במכבי תל אביב מנסים להכשיר את ערן זהבי למשחק מול מכבי חיפה הערב (א', 20:55). הכוכב של הצהובים סובל מכאבים בשריר וההחלטה האם יהיה כשיר תתקבל בסמוך למשחק.

 

 

במידה שזהבי לא יעבור את מבחן הכשירות, עדן בן בסט צפוי להחליף את מקומו, כאשר בחוליה הקדמית ישחקו גם דור מיכה וטל בן חיים.

 

ערן זהבי. בספק למכבי חיפה (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
ערן זהבי. בספק למכבי חיפה(צילום: ראובן שוורץ)

במקביל, ההתאחדות לכדורגל הודיעה אחר הצהריים כי משחק גביע המדינה בסיבוב ח' בין בית"ר ת"א/רמלה למכבי ת"א (ד', 21:00) ייערך ברמלה. ההתאחדות הודיעה כי משטרת ישראל החליטה לקבל את המלצותיה ולהעביר בחזרה את המפגש לרמלה, זאת לאחר ששלושה ימים מוקדם יותר הוציאה צו סגירה לאצטדיון המקומי ואצטדיון המושבה בפ"ת הוכרז כזה שייארח את ההתמודדות.

 

"אני שמח שהצלחנו לשכנע כי עקרון הספורטיביות וקסם הגביע מחייבים את קיום המשחק ברמלה. אני מבקש להודות לראש אג"מ, ניצב אהרון אקסול, על שהסכים לקיים חשיבה מחודשת בנושא וסמוך ובטוח כי עיריית רמלה ומשטרת ישראל, כמו גם ההתאחדות לכדורגל, יוכיחו שנכון היה לקיים את המשחק ברמלה. ההתאחדות לכדורגל לא יכולה להיות אדישה לכך שמשחק מועתק מהמקום בו היה אמור להתקיים, שלא בנסיבות מוצדקות, ולכן פעלנו כמיטב יכולתנו כדי למנוע זאת", מסר מנכ"ל ההתאחדות, רותם קמר.

 

הדרך לגביע תעבור ברמלה (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
הדרך לגביע תעבור ברמלה(צילום: ראובן שוורץ)

המגרש ברמלה יכול לקלוט 2,000 צופים בלבד, בעוד הצפי להגעת צופים הגדולה פי שלושה. תחילה גם בעיריית רמלה הייתה התנגדות שהמשחק יתקיים בעיר, בגלל הכמות הגדולה של אוהדי מכבי ת"א שצפויים להגיע, וגם המשטרה המקומית הודיעה על סגירת המגרש למשחק זה. בבית"ר ת"א/רמלה דווקא היו מעוניינים לקיים את המשחק במגרש הביתי ואף שיגרו מכתב להתאחדות לכדורגל ובו דרישה שלא להעתיק את המשחק.


פורסם לראשונה 11/01/2015 16:32

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
ערן זהבי
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים