יום רביעי, 22.05.2024 שעה 03:47
לוח משחקים
  • מכבי פ"ת
  • חמישי, 30/05, 20:30
  • הפועל ב"ש

בית"ר ת"א/רמלה תארח בביתה את מכבי ת"א

המשטרה החליטה כי משחק הגביע לא יועתק. יו"ר הקבוצה מהלאומית: "מאמינים שננצח". אזברגה לקראת הפועל פ"ת: "לא קל". מ.כ. חולון תמשיך להפתיע?

|
מכבי ת
מכבי ת"א חוגגת. ומול בית"ר ת"א/רמלה? (רדאד ג`בארה)

סיבוב ח' של גביע המדינה, שאליו מצטרפות קבוצות ליגות העל, ייצא לדרך ביום שלישי הקרוב. סינדרלה אחת בטוח תהיה בשלב הבא כאשר מועדון ספורט שיכון המזרח, שניצחה בסיבוב הקודם 0:1 את מ.ס. ב"ש, תתמודד ב-13:00 מול הפועל מגדל העמק, שניצחה 1:3 את מכבי דליית אל כרמל

מ.כ. חולון, שרק נוסדה לאחרונה ונמצאת בליגה ג', תארח ב-13:00 מול מכבי מעלות תרשיחא, שהגיעה בשנה שעברה עד שלב רבע הגמר. נזכיר כי תרשיחא ניצחה בסיבוב הקודם 1:3 את באקה אל גרבייה בעוד שחולון ניצחה 3:5 בפנדלים את הפועל אסי גלבוע.

יו"ר מועדון חולון, שלומי ארזי, אמר לקראת ההתמודדות: "יש תחושה טובה ואנחנו מוכנים ומאורגנים. יש כניסה חינם ואין לנו שום עזרה כלכלית מהעירייה. משנה הבאה נוכל לקבל תמיכה אם נגיש את כל המסמכים הדרושים".

לגבי השם של הקבוצה הוסיף: "רצינו להירשם תחת השם הפועל חולון אבל יש לנו בעיה מול צפרירים חולון. מרכז הפועל הוא זה  שקובע ולא הסכימו לתת לנו את השם הפועל. בדקנו את הנושא מבחינה משפטית ואין בעיה שנקרא הפועל חולון". לסיום התייחס לאצטדיון: "הוא מכיל עד 2,000 איש ואני מאמין שיגיעו כ-200 אוהדים. החלום הגדול הוא לעבור שלב אבל השאיפה הכי גדולה זה לעלות ליגה".

מאמן מעלות תרשיחא גרי בן חמו התייחס גם הוא להתמודדות: "אנחנו צריכים להיות ביום לא טוב והם ביום מאוד טוב כדי לנצח אותנו. אני מאמין שנעבור שלב. חוץ מאילן טל שמוצהב כולם משחקים ואין לי פצועים. לא יגיעו הרבה אוהדים ממעלות, אולי בין 50-100 איש. ראיתי את חולון ומדובר בקבוצה טובה שנבנתה לעלייה, אבל אנחנו רוצים לשחזר את ההישג של שנה שעברה ולהגיע לרבע הגמר".

במשחק המסקרן של היום הפועל פ"ת תפגוש ב-19:35 את הפועל בני לוד. זה משחק לא קל", אמר יו"ר הקבוצה מהמגזר אבו סובחי והוסיף: "אנחנו נעשה את הכל בשביל לעלות לשלב הבא. אנחנו הולכים על כל הקופה ורוצים לשמח את הקהל. יבואו בין 2,000-3,000 אוהדים".

אבו סובחי. מחכה לו מפגש קשה מול הפועל פ&qout;ת (משה חרמון)
אבו סובחי. מחכה לו מפגש קשה מול הפועל פ"ת (משה חרמון)
 

המאמן סלימאן אזברגה הוסיף: "יהיה משחק מעניין כי מדובר בהגרלה לא קלה". אימורו לוקמן המוצהב ומחמוד עבאס, מור שושן ומשה בן לולו הפצועים לא יוכלו לקחת חלק בהתמודדות.

בית"ר ת"א/רמלה תארח ביום רביעי (21:00) את מכבי ת"א. יו"ר הקבוצה המארחת ליאור שחטר אמר: "אנחנו נהיה יריב שקול למכבי ת"א ומאמינים גם שננצח, כפי שעשינו ב2008. אנחנו מרוצים מההגרלה. גם ב-2008, לפני שהדחנו את מכבי ת"א בגביע, הפסדנו בליגה".

משטרת ישראל הודיעה היום כי המשחק יתקיים ברמלה. מנכ"ל ההתאחדות, רתם קמר: "אני שמח שהצלחנו לשכנע כי עקרון הספורטיביות וקסם הגביע מחייבים את קיום המשחק ברמלה. אני מבקש להודות לראש אג"מ, ניצב אהרון אקסול, על כך שהסכים לקיים חשיבה מחודשת בנושא".

לסיום אמר: "אני סמוך ובטוח כי עיריית רמלה ומשטרת ישראל, כמו גם ההתאחדות לכדורגל, יוכיחו שנכון היה לקיים את המשחק ברמלה. ההתאחדות לכדורגל לא יכולה להיות אדישה לכך שהמשחק מועתק מהמקום שבו היה אמור להתקיים ללא נסיבות מוצדקות".

אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */