יום רביעי, 22.05.2024 שעה 00:32
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
8225-7335מכבי ת"א1
7426-7535מכבי חיפה2
6136-5435הפועל ב"ש3
5647-4635הפועל חיפה4
4442-3835מכבי בני ריינה5
4145-3535בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4339-3833הפועל ירושלים1
4057-4433מכבי פ"ת2
3848-3633 מכבי נתניה3
3745-2933מ.ס אשדוד4
3640-4533בית"ר ירושלים5
3649-2833הפועל חדרה6
3351-3533הפועל ת"א7
2451-2533הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • בני סכנין
  • שבת, 25/05, 18:30
  • הפועל ב"ש
  • מכבי חיפה
  • שבת, 25/05, 18:30
  • הפועל חיפה
  • מכבי ת"א
  • שבת, 25/05, 18:30
  • מכבי בני ריינה

ברקוביץ': המטרה הייתה ונשארה פלייאוף עליון

למרות שהפועל ת"א כבר עם 3 משחקי ליגה ברציפות ללא ניצחון, המנג'ר לא מרים ידיים: "השחקנים ישיגו את המטרה הזו, גם בכוח". צפו ב-1:1 מול סכנין

|
אייל ברקוביץ´
אייל ברקוביץ´

בהפועל תל אביב סופרים כבר שלושה משחקים ברציפות ללא ניצחון ליגה לאחר ה-1:1 שחילצה הקבוצה אמש (שבת) מול בני סכנין ולמעשה חניכיו של אסי דומב רשמו ניצחון אחד בלבד בשמונת המשחקים האחרונים, עם הפרש שערים עגום של 14:8.

למרות זאת, מנג'ר האדומים, אייל ברקוביץ', לא מרים ידיים והיום אמר ל-ONE: "המטרה הייתה ונשארה פלייאוף עליון, אין לי כוונה לוותר על זה. השחקנים ישיגו את זה, גם בכוח".

״אם זה לא היה עצוב, זה היה מצחיק״, סיפר אחד השחקנים, ״לא מספיק ששחקנים בינוניים כמו הרמוני איקנדה מבקשים לעזוב אותנו, אנחנו גם לא מתחזקים בשחקנים רציניים כששאר הקבוצות מתחמשות ועוד מדברים כאן על פלייאוף עליון. אנחנו קודם צריכים להפנים שאנחנו קבוצת תחתית ורק אז לסמן מטרות״.

בינתיים במועדון מנסים לשדר עסקים כרגיל, אם כי לכולם ברור שקצב צבירת הנקודות חייב להשתפר. ״בושה איך שנראינו עד הגול שלהם״, הודה אחד השחקנים, ״חבל שרק אחרי שספגנו התחלנו לשחק כדורגל״.

הבלם סארי פלאח, הציג מופע אימים אמש כשאיבוד שלו הוביל לשער הראשון ובתוך תוספת הזמן אף ספג אדום טיפשי שיימנע ממנו לשחק בגביע מול ראשון לציון. ״לא ברור מה קרה לסארי״, אמרו בקבוצה, ״בדרך כלל הוא אחראי במשחק שלו, אבל כנראה שהאיבוד שהוביל לגול השפיע עליו, הוא ייחסר מאוד נגד ראשון״. מי שייקבל ככל הנראה את ההזדמנות יהיה דסליי טגניה, הבלם הצעיר שעלה מהנוער, כשבמועדון היה מי שאמר שחאטב עוביידה לא יישחק עד שלא יסיים את ענייניו המשפטיים בעקבות החשד כי דרס אדם למוות.

צפו ב-1:1 בין הפועל ת"א לבני סכנין

למרות הביקורות הרבות, בקבוצה יודעים שהיו גם נקודות אור במשחק. שון מלכה ורמזי ספורי, שלאחרונה נדחקו לסוף הספסל, כשהאחרון אף התחמם במשך 70 דקות במשחק הקודם ולא נכנס. ״בתקופה האחרונה דומב לא סופר את שון ורמזי, ושניהם הביאו לשינוי במשחק״, אמרו בהפועל, ״רמזי סיכן את השער במשחק הזה יותר משגוזלן סיכן בשלושת המשחקים האחרונים, אולי הגיע הזמן שאסי יאמין בו וייתן לו לשחק יותר״.

״זו סוג של אכזבה, אבל לא צריך להיות חזירים. במחצית הראשונה לא היינו בכלל במשחק, אני שמח על הנקודה, אבל ברור שהייתי רוצה לנצח״, אמר השוער תום אלמדון, שהחליף בין הקורות את דני עמוס שעזב והציג יכולת טובה, ״כמובן שאנחנו רוצים לנצח, אבל לפעמים אנחנו נקלעים לסיטואציות שהם לא לטובתנו ואם היינו בפיגור, אז הכי חשוב שלא הפסדנו״.

אלמדון דיבר גם על המשחקים הקרובים בגביע מול ראשון לציון ומול בית״ר בליגה: ״כל משחק בפני עצמו, אין משחקים קלים. נעשה הכל כדי לעבור את ראשון ולאחר מכן רק נתרכז במשחק מול בית״ר ירושלים״.

״יש שוער שני בהפועל תל אביב ומתי שהוא נקרא לדגל הוא נותן הכל לקבוצה״, אמר השוער על כך שפתח בהרכב לאחר שדני עמוס ביקש להשתחרר בטענה שהוא מחזיק הצעה מרומניה, ״כמובן שאני רוצה לשחק אבל אני לא יכול לדעת מה יקרה הלאה. זה הסגל שלנו ומאמינים בו, ננסה להוציא מהסגל הזה את הכי טוב שאפשר״. בינתיים, בקבוצה מנסים להבין כיצד יתמודדו עם הסיטואציה שנוצרה כשאפולה אדל אמור לנחות היום בארץ ואילו דני עמוס הודיע לקבוצה כי לבסוף החתימה בראפיד בוקרשט בוטלה.

שחקני הפועל ת&qout;א מאוכזבים בסיום (משה חרמון)
שחקני הפועל ת"א מאוכזבים בסיום (משה חרמון)
 

למרות שהודיע כי החוזה מול ראפיד בוקרשט בוטל, בהפועל לא מתכוונים לקבל את דני עמוס בחזרה לאחר ששחררו את דני וסיכמו עם אדל. סוכנו של עמוס, אדם קידן, פנה לברקוביץ' במטרה להגיע להסדר על חוזהו, בתגובה אמר הקוסם: "עמוס הודיע שהוא עוזב, הוא לקח את הדברים שלו ונפרד מכולם. יש לנו שוער שסגרנו איתו ואין לנו שום כוונה להחזיר אותו אחרי שהוא ביקש לעזוב מיוזמתו". אדל אגב, ינחת בצהריים.

בהפועל בירכו על החתמתו של החלוץ הצעיר אמידו בלדה, ומקווים שיממש את הפוטנציאל שלו סוף סוף. בלדה כבש 23 שערים ב-96 משחקים בחמש הקבוצות שבהן שיחק בעונות האחרונות והעונה מצא את הרשת רק פעם אחת. ״חייבים שחקנים שיודעים להכניס את הכדור לרשת״, אמרו בקבוצה, ״אנחנו מאמינים שאמידו יוסיף לנו מחץ בהתקפה״. בינתיים בקבוצה עדיין מחכים להתפתחויות בכל הנוגע לאלירן עטר. לאחר האירועים האחרונים בצרפת משפחתו של עטר ובת זוגו מפעילים לחצים על החלוץ שיישוב לארץ ולא מן הנמנע שבמהלך הימים הקרובים עטר יסגור את הסיפור עם קבוצתו הצרפתית וישוב ארצה.

אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */