שתף קטע נבחר

צילום: אבי מועלם, אלי אלגרט

נשים: ישראל הודחה מאליפות אירופה

נבחרת הנשים, שנכנעה 75:64 לאיטליה, איבדה סיכוי לעלות לשלב הבא ביורובאסקט - לאחר שצרפת גברה על בלארוס. שי דורון: "אנחנו צריכות להתבייש". אלי רבי: "נפלנו לבור גדול מדי"

החדשות הרעות לנבחרת הנשים ממשיכות לזרום מלטביה. אם לישראל נותר סיכוי תיאורטי להעפיל לשלב הבא באליפות אירופה, למרות ההפסד הערב (ב') 75:64 לאיטליה, הרי שגם הוא אבד לאחר שצרפת ניצחה בהארכה את בלארוס 61:63. המשמעות: אלי רבי וחניכותיו יסיימו מחר (18:00, ספורט 5) את השתתפותם ביורובאסקט, כשייפגשו עם הצרפתיות.

 

"שוב נשארנו עם המחמאות וזה לא כיף גדול", סיכמה ליעד סואץ-קרני את התחושות. הקפטנית, ששיחקה מצוין וקלעה 18 נקודות, הוסיפה: "היו לנו כמה רגעים שלא הצלחנו לעשות סל בהתקפה, שלשות פנויות שהחטאנו וחבל. יותר מכל, זה היה מנטאלי. חבל, אלו שני משחקים שיכולנו לנצח".

 

"המומנטום לא השתנה לכיוון שלנו אפילו פעם אחת", אמר המאמן אלי רבי. "לא הצלחנו לייצר ריצה משלנו, מלבד פעם אחת ברבע הראשון. היה בור גדול שנכנסו אליו וזה היה יותר מדי עבורנו". 

 

"היתה לנו היום הופעה לא טובה, להבדיל מהמשחק מול בלארוס", ציין המאמן הלאומי. "גם האיטלקיות גרמו לכך. כשאנחנו ירדנו להפסקה במינוס 20 ועם

הראש למטרה, אמרתי לבנות שצריך להתעודד, שיש עוד סיכוי. עם זה אני איאחז למשחק מחר מול צרפת. אין באליפות הזו נבחרות חלשות וגם הבנות יודעות את זה".

 

שי דורון סיכמה: "לא באנו מוכנות מנטאלית. כל אחת מאיתנו צריכה להתבייש בתצוגה הזו. זה שנלחמנו ולא ויתרנו באף שלב, אולי מדובר בסוג של קרדיט, אבל הרבע הראשון הרג אותנו".

 

דורון התייחסה גם למשחקה השלישי והאחרון של ישראל בשלב הבתים, מחר  מול צרפת החזקה. "אנחנו ניתן את הנשמה, את הדם שלנו", הודיעה הגארדית , שכמו יתר חברותיה תחפש את הניצחון הראשון בכחול-לבן.


פורסם לראשונה 08/06/2009 18:48

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים