יום ראשון, 19.05.2024 שעה 23:29

גלושקו נכנעה לווזניאקי והודחה מטורניר אוקלנד

הישראלית סיימה את דרכה בסיבוב הראשון לאחר שהפסידה 3:6 ו-2:6 לכוכבת מדנמרק. גלושקו: "מרגישה מוכנה לאוסטרליה". גם וויליאמס והרצדקה ניצחו

|
גלושקו מאוכזבת (ניר קידר, איגוד הטניס)
גלושקו מאוכזבת (ניר קידר, איגוד הטניס)

אלופת ישראל, יוליה גלושקו חוותה הבוקר (שלישי) על בשרה את הפער בינה לבין שחקניות הצמרת בעולם, כשנוצחה על המגרש המרכזי בטורניר אוקלנד בניו זילנד ע"י המדורגת 8 בעולם, קרולין ווזניאקי בתוצאה 3:6 ו-2:6. 

גלושקו שהדיחה שלוש יריבות במוקדמות, הראתה ניצוצות של טניס טוב והוכיחה לעצמה שוב שמיקומה האמיתי הוא עמוק במאיה הראשונה, כמובן אם תמשיך לשמור על יציבות. אך הפעם הטניסאית הישראלית נכנעה שוב ושוב להגנה של הדנית הראשונה בעולם לשעבר, שחזרה לעצמה בסוף 2014 עם הופעות בגמר אליפות ארה"ב הפתוחה ובחצי גמר באליפות סוף השנה.

גלושקו שמלווה במסע לאוסטרליה ע"י החבר והמאמן סבסטיאן, החמיצה שתי נקודות שבירה מול הדנית במשחקון הפתיחה שהיה ארוך עם שלושה מצבי שוויון. ווזניאקי שמרה לבסוף על ההגשה ושברה בקלות את הישראלית במשחקון הבא ועלתה ל-0:2.

הדנית שהחזירה כל כדור עם הגנה מאוד יציבה שמרה ללא קושי על ההגשה גם במשחקון הבא. ווזניאקי המשיכה לשלוט במשחק ועלתה ליתרון 0:5. 

קרולין ווזניאקי (רויטרס)
קרולין ווזניאקי (רויטרס)
 

גלושקו המתוסכלת השיגה אייס בפיגור 15:0 במשחקון הבא ומשם המשיכה באגרסיביות למשחקון הראשון שלה במשחק ועלתה על הלוח לראשונה במשחק. הבטחון של הישראלית חזר והיא עלתה לשלוש נקודות שבירה במשחקון הבא כשהיא ניצלה עם ווינר יפהפה את הנקודה השלישית וצימקה ל-2:5. המומנטום הנהדר של גלושקו המשיך בשמירה על האפס של ההגשה ל-3:5. ווזניאקי שהתרגזה על טעות שיפוט לרעתה הגישה למערכה הראשונה בהצלחה אחרי 35 דקות.

גלושקו המשיכה לשחק טוב, אך לא בצורה יציבה. בפתיחת המערכה השנייה היא הצילה שתי נקודות שבירה אך טעות כפולה מנעה ממנה לשמור על ההגשה ברגע קריטי והדנית שברה ל-0:1. הטניסאית בת ה-25 נלחמה ושברה מייד בחזרה ל-1:1. השבירות המשיכו כשקרולין שברה בקלות במשחקון הבא. הדנית היתה הראשונה לשמור על ההגשה במערכה השנייה כשעלתה ל-1:3.

גלושקו (יניב גונן)
גלושקו (יניב גונן)
 

יוליה לא נתנה לה לברוח כששמרה בעצמה על ההגשות אך ווזניאקי שמרה ל-2:4 והצליחה לשבור את ההגשות של הישראלית אחרי משחקון צמוד ל-2:5. ווזניאקי עלתה לשלוש נקודות משחק אבל למרות נסיונה, היא החמיצה את כולן. גלושקו כמעט הצליחה לנצל נקודת שבירה, רק שבסופו של דבר, ווזניאקי ניצלה את הנקודה הרביעית והמשחק הסתיים אחר שעה ותשע דקות.

גלושקו אמרה בסיום: "אני מרוצה מהטורניר באוקלנד, אמנם היום הפסדתי לשחקנית שהיא בטופ העולמי, אבל היו לי רגעים טובים במשחק והצגתי טניס שאינו נופל ברמתו מהרמה שהיריבה שלי הציגה. השגתי כאן שלושה ניצחונות ואני מרגישה מוכנה לגראנד סלאם הראשון של השנה במלבורן אוסטרליה, גם שם המטרה שלי היא קודם כל לעבור ולנצח את שלושת המשחקים במוקדמות ולהיכנס להגרלה הראשית".

במשחקים נוספים בטורניר עלתה וונוס ווליאמס גם כן לסיבוב השני כשהביסה 1:6 ו-0:6 את יאנה צ'פלובה הסלובקית. לוצי הרדצקה הצ'כית שכמו גלושקו עלתה מן המוקדמות הפתיעה את סבטלנה קוזנצובה עם 6:3, 6:7 ו-4:6

אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */