הילד גדיף יאנגר בן ה-10 מבאר שבע // הילד גדיף יאנגר בן ה-10 מבאר שבע. שיחק על שובר הגלים

בת ים: נמשכים החיפושים אחר הילד הנעדר

"לא נחסוך בדבר כדי להצילו ולהביא למציאתו" אמר היום מפקד המרחב בהערכת מצב מיוחדת

"נעשה כל שניתן ונשתמש במיטב האמצעים ומירב המאמצים כדי למצוא את גדיף", אמר היום  מפקד מרחב איילון נצ"מ נתן בוזנה בהערכת מצב מיוחדת בעקבות היעדרותו של גדיף יאנגר בן ה-10 מבאר שבע, החל משעות הצהריים אתמול, בחוף ירושלים בבת ים. 

רוצים לקבל עוד עדכונים? הצטרפו לישראל היום בפייסבוק

מפקד המרחב הורה על הקמת צוות חיפוש מיוחד שמטרתו אחת ויחידה - מציאתו והצלת חייו של יאנגר. מרגע קבלת הדיווח על היעדרותו, פעלו לאיתורו כוחות משולבים רבים: זק"א (צוללנים וג'יפים), שיטור ימי, צוללנים וכלל יחידות מרחב איילון.

מפקד המרחב הורה על פעילות בשלושה מישורים: האוויר, הים והיבשה, תוך ניסיון שילוב של כוחות צה"ליים. בהערכת המצב לקח חלק גם אחיו של יאנגר, ונצ"מ בוזנה הורה על הצמדת שוטר למשפחתו של הקטין, שיהיה עמם בקשר הדוק, לתמיכה ועדכון אודות ניסיונות החיפוש. 

"לא נחסוך בדבר כדי להצילו ולהביא למציאתו. נפעיל כל אמצעי שקיים תוך פעילות רציפה וממושכת עד למציאתו", אמר מפקד המרחב.

ביום שישי הגיע יאנגר עם  אמו לאירוע משפחתי בבת ים. אתמול בשעות הצהריים יצאו מספר בני המשפחה לחוף ירושלים. הבילוי המשותף קיבל תפנית מסוכנת כאשר קרוביו של הנעדר, הזעיקו את כוחות המשטרה ומד"א, וסיפרו להם כי שיחק על שובר הגלים עד שבשלב מסוים איבד את השליטה, החליק, נפל למים והחל להיסחף.

בעקבות המידע החלו מיד סריקות של סירות השיטור הימי של משטרת מחוז ת"א, וכן של מסוק משטרתי וצה"לי שהוקפצו למקום והחלו לחפש אחריו מן האוויר. בשלב מסוים הייתה אף תקווה, כאשר המסוק שלח את הכוחות הסורקים מהקרקע והים לבדוק דבר מה בו הבחין צוות המסוק בין הסלעים, אולם כשהגיעו הצוותים הוברר שלא מדובר בילד הנעדר.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו