הגר”מ מאזוז במכתב לאריה דרעי: “למה אתה מתפטר?”

הגאון רבי מאיר מאזוז, ראש ישיבת כיסא רחמים ופטרונה הרוחני של מפלגת 'יחד-העם איתנו', שיגר אמש מכתב בכתב ידו ליו"ר ש"ס אריה דרעי, בו הוא מכחיש כי יד המפלגה היה בפרסום הקלטת בחדשות 2: "ידנו לא שפכו את הדם הזה (הקלטת) ועינינו לא ראו" • ראש הישיבה תוהה ושואל: "למה אתה מתפטר?" • ומחזק את ידיו: "חזק ואמץ"
יוני גרין
י' טבת התשע"ה / 01.01.2015 13:20

פרסום ראשון: הגאון רבי מאיר מאזוז, ראש ישיבת כיסא רחמים ופטרונה הרוחני של מפלגת ‘יחד-העם איתנו’ בראשה עומד ח”כ אלי ישי , שיגר אמש מכתב ליו”ר ש”ס אריה דרעי, בו הוא מכחיש כי יד המפלגה היה בפרסום הקלטת.

במכתב, שנכתב בכתב ידו על בלנק המכתבים של הישיבה, מדגיש הגר”מ מאזוז כי למפלגת ‘יחד-העם איתנו’ אין קשר לפרסום קלטת הווידאו בה נראה הרב עובדיה יוסף זצ”ל תוקף את אריה דרעי בחריפות ומכנה אותו “רשע”.

בימים האחרונים, מאז פורסמה הקלטת בחדשות2, האשימו גורמים שונים בתנועת ש”ס כי ח”כ אלי ישי הוא זה שעומד מאחורי הדלפת הקלטת.

כעת, בפעם השנייה השבוע מכחיש הגר”מ מאזוז את החשדות.

במכתב מתאריך ט’ טבת, כותב ראש הישיבה:

“ר’ אריה הי”ו.

“ידנו לא שפכו את הדם הזה (הקלטת), ועינינו לא ראו”.

הגר”מ תוהה: “למה אתה מתפטר?” ומברכו בברכת: “חזק ואמץ”.

כבר  באותו ערב בו התפרסמה הקלטת, במהלך בר מצווה לנכדו, הכחיש הגר”מ מאזוז את מעורבות מפלגתו בהדלפה – כפי שפורסם בתיעוד מיוחד שהתפרסם לראשונה בחרדים10.

הגר”מ הזכיר בפתח דבריו את המחלוקת בין הרמב”ם לראב”ד, וציין כי למרות שהראב”ד חלק על הרמב”ם במילים חריפות, הרמב”ם שאל לשלומו בכבוד רב.

ואחר כך מעיד: “מה שהיה הערב (פרסום קלטת הוידאו – י.ג.) לא על דעתנו ולא על דעת אלי. בכלל לא היה לנו קשר לזה. מישהו עשה את זה על דעת עצמו. לא יודע מי. אחר כך יתבררו ויתלבנו העניינים”.

גם אלי ישי, מכחיש שוב ושוב ואומר כי ידו לא הייתה בפרסום הקלטת: “זו לא דרכי”. 

wpid-img-20150101-wa0031.jpg

הדפס כתבה

3 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    מעט מידי
    01/01/2015 14:32
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. ומאוחר מידי…

  2. זה מנהיג שיגדל לא מהתרסקות אחרים
    01/01/2015 14:34
    שכולם ירוויחו
  3. דרעי תמשיך בדרך ארץ נראה אותך בלי הכפשות

  4. הרב מאזוז מנהיג אמיתי
    01/01/2015 14:35
    שכולם ירוויחו
  5. מרן פאר הדור אוהב גם אויבים