שתף קטע נבחר

שרן ייני: "חבל שהסרט של המדליה אדום"

קפטן מכבי ת"א התבדח אחרי הניצחון 1:2 על מכבי חיפה והזכייה בגביע הטוטו: "כל תואר זה מדהים וכיף". בלבול: "הפנדל? אני אף פעם לא מדבר על שופטים". דקל קינן: "לא הייתה עבירה". חשש שמויאל סובל מקרע ברצועה הצולבת וגמר את העונה. צפו בתקציר

יש תואר. מכבי ת"א זכתה הערב (ד') בגביע הטוטו בפעם הרביעית. הצהובים ניצחו 1:2 את מכבי חיפה בסיומו של גמר שכלל שני שערים עצמיים ופנדל שכלל לא היה צריך להישרק.

 

קפטן מכבי ת"א, שרן ייני, התבדח בסיום: "חבל שהסרט של המדליה אדום, הוא היה יכול להיות יותר יפה בצהוב". המגן/קשר הוסיף: "זו פעם ראשונה שאני מניף את הגביע. כל תואר זה מדהים וכיף. היינו מסוכנים לפרקים, היה משחק משונה וזה מראה הרבה על אופי שלנו. המטרה שלנו היא להיאבק על הכל כל הזמן".

 

שחקני מכבי ת"א חוגגים עם הגביע (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
שחקני מכבי ת"א חוגגים עם הגביע(צילום: אורן אהרוני)
 

המאמן פאקו אייסטראן שזכה בתואר ראשון בארץ, הוסיף: "יש אנשים שאומרים שיותר חשוב לנצח בגמר מאשר לשחק טוב, אבל למען הכנות אני מעדיף לשחק טוב".

 

חשש בחיפה שמויאל גמר את העונה

אם לא די בהפסד, מכבי חיפה איבדה את קובי מויאל. הקשר ששב מפציעה, שוב נפצע והחשש הגדול הוא שהוא סובל מקרע ברצועה הצולבת וגמר את העונה. מויאל מירר בבכי במשך דקות ארוכות ונראה מתוסכל מאוד מחוסר המזל שפוקד אותו העונה.

 

עבור מרקו בלבול זו הייתה הבכורה כמאמן חיפה ובסיום הוא אמר: "מה שחשוב זה ששיחקנו טוב, השערים נבעו מטעויות שלנו. אני מרוצה מאוד ממה שראיתי למרות שיש הרבה מה לשפר. הבכורה? זה היה מרגש, אבל הייתי מרוכז במשחק. רציתי מאוד לנצח, נצטרך להשתפר".

 

בלבול: "אני מרוצה ממה שראיתי" (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
בלבול: "אני מרוצה ממה שראיתי"(צילום: ראובן שוורץ)

 

בלבול התייחס גם לפנדל שנשרק למרות שדקל קינן ביצע עבירה על ברק בדש מחוץ לרחבה: "אני אף פעם לא מדבר על שופטים, בטח לא היום. היינו צריכים להבקיע עוד שער או שניים ואז לא היינו מדברים בכלל על הפנדל הזה".

 

דקל קינן התייחס לפנדל: "זה היה משחק אגרסיבי, אני לא חושב שהייתה עבירה. השופט החליט אחרת ומבאס מאוד להפסיד ככה משחק". על השינוי על הקווים אמר הבלם: "התקבלה החלטה על חילופי המאמנים וכל שנותר לי הוא לעבוד קשה. נראינו מאוד מאורגנים וחבל שהפסדנו".

 

מאיגוד השופטים נמסר כי חברי הוועדה המקצועית הביעו תמיכה בהחלטתו של מנשה משיח לשרוק לפנדל.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
שרן ייני והסרט האדום
צילום: אורן אהרוני
מומלצים