זה נחשב לאחד הסיוטים הגדולים של כל הורה: אדם זר עוקב אחרי ילדם בשטח ציבורי, מנצל רגע שהם לבדם - ותוקף. לפני כשלוש שנים וחצי זה קרה בסניף של רשת רמי לוי בטבריה. תיעוד ממצלמות האבטחה שהגיע לידי חדשות 2 מראה את העובד במרכול משחר לטרף - ילדה בת שמונה - עד תא השירותים. הוא נשלח לשנת מאסר וכעת המשפחה תובעת מיליונים ממנו ומהבעלים.

רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לחדשות 2 בפייסבוק

במשך דקות ארוכות ארב יצחק טייב, עובד בסניף רשת המרכולים שבטבריה, לקורבן שלו. כשהוא לבוש בבגדי עובד, הוא המתין לזמן המתאים כדי לתקוף. בתיעוד ניתן לראות כי משפחת הילדה, שהגיעה לבלות בעיר הצפונית, נכנסה לסניף - ואז החל טייב במצוד. בסרטון נראה טייב כשהוא שומר על קשר עין עם הקורבן ובשלב מסוים מגיעה שעת הכושר: הילדה ואחיה הולכים לשירותים.

טייב המתין שאחיה של הילדה ייכנס לשירותי הגברים, הסתובב במסדרון ולאחר מכן נכנס בעצמו אל שירותי הנשים כדי לבצע את זממו - היישר אל התא שבו שהתה הילדה הקטנה.

"הם נכנסו לשירותים", גוללה האם את שאירע. "אחרי כמה דקות הבן שלי יצא. שאלתי אותו איפה אחותו והוא שאל 'מה, היא לא יצאה?' אמרתי לו שלא והוריתי לו ללכת להביא אותה. הוא ניגש לשירותים והם התעכבו כמה דקות נוספות".

היא הוסיפה כי בתה סיפרה לה ש"מישהו נכנס לה לשירותים ונגע בה. שאלתי אותה איך הוא נראה. היא אמרה לי: 'עם חולצה ירוקה ומכנסיים שחורים'. מיד הבנתי שזה עובד של המקום". בשלב הזה, כך לדברי האם, היא החלה בחיפושים אחר החשוד יחד עם בתה.

המשפחה תובעת חמישה מיליון שקלים

מבוהלים, ניגשו בני המשפחה לקצין הביטחון. צפייה במצלמות האבטחה לא השאירה מקום לספק וטייב נעצר מיד. בחקירתו הודה במעשה, הועמד לדין והורשע בביצוע מעשה מגונה בקטינה. יצוין כי לעובד לא היה עבר פלילי ולכן נשלח רק לשנת מאסר. באחרונה הגישה משפחת הילדה תביעת נזיקין נגד טייב ורשת המרכולים של רמי לוי בסכום של חמישה מיליון שקלים.

"בעלי חנות המזמינים אנשים לבקר בחנות חייבים לצפות הן במישור הטכני והנורמטיבי אפשרות של ביצוע פשע בשטח החנות", אמר עו"ד ד"ר ערן אגו, מומחה לתביעות רשלנות ומשפט רפואי, "אף בידי אדם שעובד בשירותם. הקונה שנכנס לחנות הוא בעל ציפייה שכשיגיע לחנות יבטיחו הבעלים את ביטחונו".

מרשת רמי לוי נמסר בתגובה: "המקרה אירע לפני שלוש שנים וחצי. כשנודע על המעשה, קצין הביטחון בדק את תיעוד מצלמות האבטחה ולאחר מכן העביר את הטיפול לידי המשטרה. אנו מצטערים על המקרה ומקווים שהילדה חשה בטוב".