שתף קטע נבחר

מכבי חיפה: "כקבוצה אנחנו לא נופלים ממכבי ת"א"

עם מרקו בלבול על הקווים והתלהבות אדירה בקרב השחקנים, הירוקים חולמים על ניצחון מול האלופה בגמר בגביע הטוטו (19:30): "זהבי הוא היתרון היחיד שלהם עלינו". בן חיים, ייני ומיטרוביץ' צפויים לחזור להרכב הצהוב. שחקן במכבי: "מדובר בתואר יוקרתי, בטח כשהיריבה היא מכבי חיפה"

התואר השלישי והאחרון לשנת 2014 יינתן הלילה באיצטדיון בנתניה. אחרי שמכבי ת"א זכתה באליפות ועירוני קריית-שמונה בגביע המדינה, הפעם מכבי חיפה או מכבי ת"א יניפו את גביע הטוטו.

 

6,000 אוהדים צהובים יגיעו הערב (19:30) לנתניה לקראת המשחק האחרון של השנה האזרחית. מהצד השני זו תהיה הופעת בכורה של מרקו בלבול כמאמנה של מכבי חיפה, והיא יכולה גם להסתיים בהנפת תואר לעיני אצטדיון מלא בנתניה.

 

בניגוד לשנים קודמות, במכבי ת"א מייחסים חשיבות רבה למשחק, גם אם מדובר בתואר השלישי בחשיבותו בכדורגל הישראלי. מי שצפויים לחזור להרכב הערב הם טל בן-חיים, שרן יני וניקולה מיטרוביץ', בעוד שברק לוי ימשיך לעמוד בין הקורות מאחר שחואן פאבלו עדיין לא כשיר במאת האחוזים. גם ראדה פריצה הפצוע לא יהיה בסגל.

 

ערן זהבי ינסה לחזור למסלול ההבקעות, אחרי שרצף בן 17 משחקים שבהם מצא את הרשת נקטע בניצחון 0:2 על הפועל רעננה.

 

"זה תואר לכל דבר מבחינתנו", אמרו במכבי. "חיפה תבוא עם ההתלהבות של מאמן חדש, אבל גם אנחנו רוצים להניף את הגביע - זה יוקרתי וחשוב לנו, בטח כשהיריבה ממול היא מכבי חיפה".

 

ככה נגמר המפגש האחרון בין הקבוצות עבור הירוקים (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
ככה נגמר המפגש האחרון בין הקבוצות עבור הירוקים(צילום: ראובן שוורץ)

 

"היתרון היחיד של מכבי הוא זהבי"

חיפה כאמור מגיעה למשחק לאחר התפטרותו של אלכסנדר סטנויביץ' ועם מאמן

חדש על הקווים, בתקווה להתחלה חדשה. השחקנים בירוק מאמינים כי מינויו של בלבול הזרים דם חדש לקבוצה וכי השד לא כל כך נורא.

 

שחקן בכיר בקבוצה אמר ל-ynet ספורט: "יש לנו קבוצה מצוינת, רק שלא הולך לנו העונה. כקבוצה אנחנו לא נופלים ממכבי ת"א והיתרון היחיד שלהם עלינו הוא ערן זהבי. אנחנו מגיעים על מנת לנצח ולהביא גביע למועדון, לאוהדים ולנשיא - מגיע להם".

 

השינויים שבלבול יבצע הערב בהרכב התקבלו בפליאה אצל לא מעט שחקנים. אייל משומר, אחד הבאנקרים ב-11 עד כה העונה, יפנה את מקומו למתן אוחיון ואילו דקל קינן יחזור למרכז ההגנה. גם רובן ראיוס יקבל צ'אנס נוסף להוכיח שמקומו בקבוצה. כ-5,000 אוהדים בירוק צפויים ללוות את הקבוצה לנתניה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
מיטרוביץ' ועמאשה במפגש בין הקבוצות בליגה
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים