הגאון רבי שמעון גלאי הוכתר לרב אזור מתחם אוסם בב”ב

הגאון רבי שמעון גלאי, חבר בית הדין של הגר"נ קרליץ, הוכתר בבתי גדולי ישראל לרב אזור מתחם אוסם והסביבה במרכז בני ברק - שם התפתחה קהילה של בני תורה
אלי שוורץ
ט' טבת התשע"ה / 31.12.2014 13:43

הגאון הצדיק רבי שמעון גלאי, חבר בית הדין של הגר”נ קרליץ, הוכתר אתמול בבתי גדולי ישראל לרב של אזור מתחם אוסם והסביבה במרכז בני ברק.

באיזור התפתחה לאחרונה קהילה של חניכי ישיבות, בעקבות הקמת קמפוס מבנים נרחב במתחם, בו שכן בעבר מפעל אוסם, וכניסתם של הדיירים להתגורר במקום.

תחילה עלה  הגר”ש גלאי, שלו מעריצים וחסידים רבים ברחבי העולם, אל ביתו של הגר”נ קרליץ, שם התקיים מעמד שתיית לחיים לרגל הכתרתו לרב הקהילה החדשה. במקום נשא דברים הגאון רבי שריאל רוזנברג ראב”ד בני ברק, ולאחר מכן חתם פוסק הדור על כתב ההכתרה, ובירך את המרא דאתרא שיזכה להגדיל תורה ולהורות כהלכה.

לאחר מכן עלה הגר”ש גלאי, בלוויית הגר”ש רוזנבלט והגר”י סילמן, אל ביתו של הגראי”ל שטיינמן, כאשר אל הביקור נלוו עשרות אברכים מבני הקהילה. ראש הישיבה צירף את חתימתו לכתב ההכתרה, ובירך כי יזכה המרא דאתרא להנהיג את בני הקהילה ביד רמה לאורך ימים ושנים טובות.

משם המשיכו אל ביתו הגאון רבי יעקב אדלשטיין ברמת השרון. הגר”י ערך בביתו מעמד מיוחד לרגל ההכתרה ונשא דברים לכבודו של הגר”ש, שכעת עם עלותו לכהן פאר כרב הקהילה התורנית המתפתחת במרכז בני ברק, יזכה להגדיל תורה ולהאדירה ולקדש שם שם בכל הליכותיו.

בערב התקיימו מעמדים גם בבתי הגר”ח קניבסקי והגר”ג אדלשטיין, ראש ישיבת פוניבז’, שצירפו חתימותיהם לכתב ההכתרה, ובירכו את המרא דאתרא שיזכה להרבות כבוד שמים.

במעמדי ההכתרה השתתף סגן ראש העיר, מנחם שפירא, אשר עומד לימין בני הקהילה.

בשבת הקרובה יתקיים קידושא רבא בבית המדרש השכונתי, בהשתתפות רבנים ואישי ציבור.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות