שתף קטע נבחר

בלבול הוצג: "עברתי מסלול של 12 שנים בשביל זה, אני מוכן למשימה"

המאמן שהחליף את סטנוייביץ' אמר לפני גמר גביע הטוטו מול מכבי ת"א: "היה מרגש לקבל את הטלפון מהמועדון ואני יודע איך לעזור לו לצאת מהמצב הזה. הלחץ? זה מוציא ממני דברים טובים. יש פה שחקנים טובים שצריך להחזיר אותם למסלול". בניון: "מגיע לאוהדים יותר מאשר גביע הטוטו, כולנו אשמים במצב". פאקו: "המינוי של בלבול יוסיף לחיפה מוטיבציה"

מרקו בלבול ערך הבוקר (ב') את אימון הבכורה שלו כמאמן מכבי חיפה, ולאחר מכן הוצג כמאמן החדש של הירוקים במסיבת העיתונאים שנערכה לקראת גמר גביע הטוטו מול מכבי ת"א, שייערך ביום רביעי באצטדיון בנתניה.

 

כזכור, חיפה, אז עוד עם אלכסנדר סטנוייביץ' על הקווים, גברו 1:3 על מ.ס. אשדוד בחצי הגמר. היריבה בקרב על התואר: מכבי ת"א, שהזיעה לא מעט לפני שניצחה 0:1 את הפועל חיפה. אגב, מכבי חיפה הניפה בפעם האחרונה את גביע הטוטו בעונת 2007/8, מכבי ת"א שנה לאחר מכן.

 

"עברתי מסלול של 12 שנים כדי להגיע לרגע הזה", סיפר בלבול. "אני שמח מאוד וברגע שקיבלתי את הטלפון זה היה רגע

מרגש מאוד ומיוחד בקריירה שלי. אנחנו יכולים לזכות בתואר וננסה לבוא מוכנים למרות שאני עם הקבוצה רק כמה שעות. מכבי ת"א היא הקבוצה הכי חזקה בליגה, אבל ננסה לזכות בגביע".

 

בלבול דיבר על השיחה הראשונה עם חניכיו: "אמרתי לשחקנים שצריך לחזור לבסיס. אני מאמין במשחק מאוזן בין הגנה להתקפה ולא רק בגמר. אני מאמין בסדר ובמשמעת, נחישות והתמדה. אני אוהב שהשחקנים שלי חדים וממוקדים. זה ייקח זמן וזה תהליך, אך לאט לאט אטמיע את השיטה שלי ואם הדרך תהיה נכונה, גם התוצאות יהיו נכונות. אני משוכנע שבסופו של דבר זה יצליח". על אורך החוזה אמר המאמן: "אני 30 שנה בכדורגל ומעולם החוזה שלי היה יותר משנה. לקחתי על עצמי את הג'וב ואני חושב בצורה חיובית".

 

"חשבתי שאקבל טלפון מקבוצה גדולה כבר בקיץ"

מאמן חיפה הוסיף: "הייתי מוכן לזה, ידעתי שאם אקבל טלפון מקבוצה גדולה, אלך על זה, חשבתי שזה יקרה כבר בקיץ. ידעתי שעשיתי את המסלול הנכון. ברגע שקיבלתי את הטלפון ממכבי חיפה ביום ראשון בצהריים, ידעתי שאני מוכן למשימה. אני אוהב לעבוד בלחץ, הוא מוציא ממני דברים טובים. אני יודע איך לעזור למועדון לצאת מהטלטלה שהוא עבר. לא הוצבו לי מטרות כלשהם. אני לא רוצה להתייחס במה היה וגם לא מסתכל רחוק מדי, ננסה ליצור מומנטום חיובי בליגה ואז נראה מה יקרה".

 

פאקו, ייני, בניון ובלבול עם הגביע, היום במסע"ת (צילום: יאיר שגיא) (צילום: יאיר שגיא)
פאקו, ייני, בניון ובלבול עם הגביע, היום במסע"ת(צילום: יאיר שגיא)

  

עוד אמר בלבול: "אני אלמד את הדברים עוד קצת ואז נקבל החלטות לגבי חיזוק. למכבי חיפה יש סגל טוב, יש שחקנים מאוד מוכשרים שצריך להחזיר אותם למסלול. יכול להיות שצריך שחקן-שניים כדי שהקבוצה תהיה באמת חזקה". על יוסי בניון הוסיף: "זו חוויה שיש שחקן כזה בקבוצה ויש בה עוד הרבה שחקנים טובים. אשתמש בכל מי שיוכיח שמגיע לו להיות על המגרש".

 

בניון: "מגיע לאוהדים יותר מגביע הטוטו"

הקפטן יוסי בניון הוסיף: "אנחנו מרגישים שאנחנו חייבים לאוהדים, מגיע להם יותר מאשר גביע הטוטו. היכולת שלנו הייתה מאכזבת מתחילת העונה ולמרות זאת הקהל המשיך להגיע לאצטדיון 'סמי עופר כך שאני מקווה שנחזיר להם. עוד לא זכיתי בגביע הטוטו או בגביע המדינה ואני מקווה לסיים את העונה עם דאבל".

 

על היריבה בגמר אמר הקשר: "אנחנו פוגשים את הקבוצה הכי טובה בארץ, נצטרך להתעלות ואם נעשה את הדברים כמו שצריך, אני מאמין שננצח".

 

בניון התייחס גם לאלכסנדר סטנוייביץ': "עבדנו איתו זמן קצר, אבל נהנינו לעבוד איתו. לא סיפקנו את התוצאות, האשמה היא של כולנו, כל אחד עושה טעויות. בכדורגל כשלא הולך, אי אפשר ש-20-30 שחקנים ישלמו את המחיר ולכן בד"כ זה נופל על המאמן. אנחנו מאחלים לו בהצלחה ואני בטוח שהוא יצליח. לא הופתענו מהעזיבה שלו, זה משהו שהיה באוויר".

 

בלבול ובניון. הקפטן: "כולנו אשמים במצב" (צילום: יאיר שגיא) (צילום: יאיר שגיא)
בלבול ובניון. הקפטן: "כולנו אשמים במצב"(צילום: יאיר שגיא)

 

פאקו: "המינוי של בלבול יוסיף מוטיבציה לחיפה"

מאמן מכבי ת"א, פאקו אייסטראן, אמר לקראת המשחק: "בגמר הכל יכול לקרות ונעשה הכל כדי לזכות בתואר הראשון של העונה. מאז המשחק הקודם מול חיפה אנחנו יותר שומרים על יציבות. אנחנו תמיד מנסים לשלוט במשחק ואני חותם על זה שיהיה מחר אותו משחק כמו מול רעננה ושננצח. היינו סבלניים ונהניתי מהמשחק שלנו. יש שחקנים שאוהבים את הסגנון שלנו ויש כאלה שלא. לכל אחד יש את הדעה שלו".

 

פאקו התייחס גם לחילופי המאמנים במכבי חיפה: "זה יוסיף מוטיבציה לחיפה כי כשיש מאמן חדש כל השחקנים רוצים להוכיח לו שמגיע להם לשחק". המאמן דיבר גם על עדן בן-בסט: "יש לו סיכוי לשחקן כמו לכל שחקן אחר, אני צריך לבחור מבין הרבה שחקנים טובים. יש לנו קבוצה טובה ואני שמח שיש לי סגל רחב".

 

"יש כאלה שאוהבים את הסגנון שלנו, וכאלה שלא" (צילום: יאיר שגיא) (צילום: יאיר שגיא)
"יש כאלה שאוהבים את הסגנון שלנו, וכאלה שלא"(צילום: יאיר שגיא)

 

הקפטן שרן ייני אמר: "אנחנו מאוד רוצים לזכות בתואר. הסטטיסטיקה שלנו העונה טובה יותר, אנחנו התקפיים יותר, כבשנו הכי הרבה בליגה, התייצבנו מבחינת ספיגות. יש לנו תחושה שהמשחק שלנו שוטף ותמיד שואפים שזה ישתפר. ערן זהבי מסיים את המהלכים, הוא לא עובר ארבעה שחקנים כמו מסי. באותה מידה כל שחקן אחר יכול לסיים את ההתקפות שלנו".

 

על חיפה אמר קפטן מכבי ת"א: "לשחקנים שם תהיה מוטיבציה גבוהה, הם ייתנו הכל ואני בטוח שיהיה משחק מעניין".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אלעד גרשגורן
מרקו בלבול
צילום: אלעד גרשגורן
מומלצים