צפו • ינון מגל הצטרף רשמית לבית היהודי: “מרגש”

העורך הראשי של אתר וואלה, העיתונאי ינון מגל, הודיע רשמית על הצטרפותו לבית היהודי • ישוריין ברשימה על ידי יו"ר המפלגה נפתלי בנט • יכהן בתפקיד בכיר במטה ההסברה • "אני לא מתבייש לאהוב את ארץ ישראל, עם ישראל ותורת ישראל"
יוני גרין
ו' טבת התשע"ה / 28.12.2014 08:37

עכשיו זה רשמי: ינון מגל, העורך הראשי של אתר וואלה!, הודיע היום (ראשון) על הצטרפותו לבית היהודי. הוא ישובץ במסגרת המקומות ברשימה של יו”ר המפלגה.

מגל יכהן בתפקיד בכיר במטה ההסברה של הבית היהודי עד לבחירות.

מגל, בן 45, שירת בצבא כקצין בסיירת מטכ”ל. במסגרת שירותו השתתף במבצעים רבים ובהם המבצע המפורסם ללכידת השייח עובייד בלבנון.

את תחילת דרכו העיתונאית החל כקריין וככתב בקול ישראל, משם עבר לשמש ככתב שטחים בגלי צה”ל, ולאחר מכן ככתב צבאי בערוץ 10. בהמשך כיהן במשך ארבע שנים כמגיש מהדורת ‘מבט’, ובשנתיים האחרונות הוא משמש כעורכו הראשי של אתר וואלה! וכמגיש חדשות ומראיין באתר.

מגל, שאינו חובש כיפה, שומר שבת וילדיו לומדים במערכת החינוך הדתי.

מגל אמר הבוקר: “אני לא מתבייש לאהוב את ארץ ישראל, עם ישראל ותורת ישראל – הבית היהודי הוא ביתי”.

בראיון לניב רסקין בגל”צ אמר ינון מגל כי לא יכל לוותר על הצעתו של השר בנט להיכנס לחיים הפוליטיים. “מציעים לך הצעה אטרקטיבית. אחרי שעשיתי כל תפקיד עיתונאי במשך 20 שנה, זה דבר מרגש להשתבץ ברשימה של מפלגה פוליטית”, אמר מגל והוסיף שלא סיכם עם בנט  שיכהן כשר בכנסת הבאה, אך ישובץ במקום ריאלי ברשימת המפלגה.

יו”ר הבית היהודי, השר נפתלי בנט, בירך את מגל ואמר: “הבית היהודי הוא המקום הטבעי לכל מי שהזהות היהודית של המדינה בוערת בעצמותיו. ינון ספג אש מהתקשורת על עמדותיו ועמד עליהן גם כשהיה נוח לחשוב אחרת.

“הוא מצטרף ככוח חיזוק לכל מי שמתנגד להקמת מדינת טרור פלסטינית. ינון יעניק את העוצמה לבית היהודי, ומייצג מצביעים רבים חדשים שמצטרפים אלינו ומקבלים את ערכי הציונות הדתית – ולא מתנצלים על כך”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות