איילה שפירא בת ה-11 נותחה: מצבה קשה ויציב

אילה שפירא בת ה-11 שנפצעה מבקבוק התבערה בשומרון, נותחה ניתוח ראשון, מצבה קשה אך יציב והיא עדיין בסכנת חיים • האב ליעלון: הבת שלי היא לא קורבן של אירוע פלילי עברייני, היא קורבן של אירוע צבאי
שי ויספיש ואליעזר היון
ה' טבת התשע"ה / 27.12.2014 18:58

איילה שפירא בת ה-11, שנפצעה קשה ביום חמישי בערב מבקבוקק תבערה, עברה במהלך השבת ניתוח ראשון.

מצבה עדיין קשה והיא בסכנת חיים, אך הוא מוגדר יציב.

ד”ר איתי פסח מבית החולים שיבא עדכן על מצבה: “לאיילה מצפה עוד סדרה ארוכה של טיפולים וניתוחים בשבועות הקרובים”.

הרופא הוסיף: “איילה סובלת מכוויות נרחבות, וטופלה בשעות הראשונות במחלקה לטיפול נמרץ ילדים. בהמשך היא עברה ניתוח ראשון מתוך סדרה של ניתוחים, לצורך טיפול בכוויות שמהן היא סובלת וכן לאבטחת נתיבי האוויר שלה. הניתוח עבר בהצלחה, אבל היא עדיין בסכנת חיים”.

פציעתה של אילה התרחשה ביום חמישי כאשר נסעה עם אביה אבנר לביתם שבהתנחלות מעלה שומרון. פלסטינים השליכו לעבר הרכב בקבוק תבערה ואילה התגלגלה על הכביש כדי לחנוק את האש שאחזה בה.

חובשים ופרמדיקים העניקו לה טיפול ראשוני ופינו אותה לבית החולים שיבא כשהיא סובלת מכוויות בדרגה ג’. האב אבנר נפצע קל והוא מואשפז גם כן בבית החולים שיבא.

האב ליעלון: הבת שלי קרבן לארוע צבאי

תקרית קלה נרשמה כאשר הגיע שר הביטחון יעלון לבקר את אבנר ואילה.

אבנר שוחח עם יעלון ואמר: “הבת שלי היא לא קורבן של אירוע פלילי עברייני, הבת שלי קורבן של אירוע צבאי- מלחמתי. צה”ל יוצא למבצעים עתירי בזבוז כמו בצוק איתן בהם מדברים על השבת ההרתעה ואין שום אסטרטגיה”.

עוד אמר האב ליעלון: “יש לנו אויב שמנסה להשמיד אותנו ומצהיר על זה השכם וערב. זו לא אשמתו של צה”ל, אלא של המערכת שאומרת שאלה עבריינים, פושעים שצריך לתפוס אותם ולהעמיד אותם לדין כאילו שאפשר להעמיד לדין במלחמה”.

https://vimeo.com/115478507

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות