שתף קטע נבחר

המשימה הושלמה: רמה"ש נותרה בליגה הלאומית

מבחנים: נציגי הלאומית ניצחו 0:1 גם בכפר קנא, הפעם 0:1 (1:3 בסיכום שני המשחקים) משער של בנהיני והבטיחו עונה נוספת בליגת המשנה. המאמן זגורי: "הצדק נעשה פעמיים"

עירוני רמת השרון הבטיחה לעצמה הערב (ו') עונה נוספת בליגה הלאומית אחרי שניצחה את מכבי כפר קנא 0:1 בגומלין של משחקי המבחנים. הקבוצה של יהודה זגורי הגיעה לצפון עם יתרון 1:2 מהמשחק הראשון והפעם הסתפקה בשער בודד כדי להשלים את משימתה.

 

אחרי דקות של גישושים מצד שתי הקבוצות, עמנואל בנהיני (דקה 17), שגם כבש צמד במשחק ברמת השרון, העלה את האורחת ליתרון אחרי שניצל טעות בהגנת כפר קנא. חניכיו של הישאם זועבי, שידעו ששני שערים ישלחו את ההתמודדות להארכה, השכילו להגיע למספר מצבים מול שערו של מנחם קורצקי, אך ידו של השוער היתה על העליונה. 


בנהיני מעירוני רמת השרון. נשארים במקומם (אלי אלגרט)

 

רמת השרון, שזעמה בשבועות האחרונים אחרי שהידרדרה למשחקי המבחן בעקבות הניצחון הטכני שהוענק לבני לוד, כבר פחות מוטרדת מהעובדה ששחקניה יוצאים באיחור של שבוע לפגרת הקיץ. המפסידה תשחק בעונה הבאה בליגה א'.

 

"היה קשה אבל הסוף היה מתוק", אמר בסיום יהודה זגורי, מאמן רמה"ש. "הצדק נעשה פעמיים - פעם אחת בליגה כששרדנו תקופה לא קלה,

כולל ההחלטה של בית הדין המשמעתי בנוגע ללוד ופעם שנייה במבחנים. התכוננו למשחק הזה טוב אחרי שראינו אותם. יצאנו לבית מלון בנצרת וראיתי כמה השחקנים נחושים ורציניים, כך שלא היה לי ספק שננצח אותם".

 

על המצטיין במשחק, בנהיני שכבש 11 שער ב-11 המשחקים האחרונים ולמעשה חתום על ההישארות, הוסיף זגורי: "זה שחקן ברמה שמעבר לליגה הלאומית, חלוץ אמיתי ונקווה בשבילו שיצליח בהמשך הדרך". בנהיני, שהגיע בהשאלה מהפועל פ"ת באמצע העונה ואמור לחזור אליה, כבר משך התעניינות מאשדוד, מכבי פ"ת והפועל ב"ש.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
עמנואל בנהיני
צילום: אורן אהרוני
מומלצים