שתף קטע נבחר

"ישי עוליאל על המסלול לצמרת העולמית"

לאחר ההישג הנפלא של הטניסאי ישי עוליאל שזכה בפעם השנייה באליפות העולם לגילאים צעירים (הפעם עד גיל 14), הברכות זורמות. עוליאל: "מרגיש ששיחקתי טניס ממש טוב לכל אורך התחרות". מנכ"ל איגוד הטניס, שלמה גליקשטיין: "השנתיים הקרובות יהיו משמעותיות עבורו". ראש עיריית רמלה, יואל לביא: "כל ילד וילדה בעיר יודעים שהשמיים הם לא הגבול"

הוא רק בן 14, אבל כבר הערב (ג') הוכיח שוב ישי עוליאל כי הוא התקווה הגדולה של הטניס הישראלי, לאחר שזכה בפעם השנייה בחייו בטורניר ה'אורנג'-בול', הנחשב למקבילה הלא רשמית לאליפות העולם לטניס עד גיל 14. זו פעם שנייה שהוא רושם הישג כזה, לאחר שעשה זאת גם לפני שנתיים כשהיה אלוף העולם עד גיל 12.

 

עוליאל אמר בסיום המשחק: "אני ממש שמח על הניצחון ומרגיש ששיחקתי טניס ממש טוב לאורך כל התחרות. תודה גדולה לג׳אן, לדייוויד קופר, לאיגוד הטניס ולמשפחה על התמיכה".

 

מאמנו, ג'אן פוצטאר: "ישי שיחק טניס מדהים לאורך כל השבוע וזה היה עוד יותר מרשים בגלל הלחץ העצום שהיה עליו לאור הזכייה בעבר בגילאי 12. אני רוצה להודות לדייויד קופר, לאיגוד הטניס, עיריית רמלה ולמשפחות על התמיכה ואנחנו עם הפנים קדימה להישגים הבאים".

 

"זה הישג מדהים", אמר ל-ynet ספורט שלמה גליקשטיין, מנכ"ל איגוד הטניס. "זה ילד מאוד-מאוד מיוחד. לנצח בשני גילאים זה משהו מדהים. זה מראה על מסלול יפה לצמרת העולמית, הוא יכול להגיע רחוק. השנתיים הקרובות יהיו משמעותיות עבורו כי הגיל הבא הוא יותר קשה. מגיע ישר כוח לכול הסובבים אותו ולמאמן שלו שעושה איתו עבודה מדהימה".

 

יו"ר האיגוד אסי טוכמאייר: "מהיום הראשון שעלה על המגרש, ידענו שהוא ילד מיוחד. לא רק בכישרון האדיר שלו בטניס. יש לו ראש וערכים שאין להרבה גדולים ממנו. הוא ממשיך להתקדם וזה לא מבלבל אותו והוא מתקדם אנחנו מקווים שאם ימשיך בדרך הזאת הוא יהיה שגריר יוצא דופן. אנחנו עוזרים ותומכים בו. לא הרבה שחקנים בעולם לקחו פעמיים את התואר, עדיין זה לא מבטיח שום דבר אבל זה יותר מסימן לעתיד. זה כבר מראה על הטניס שלו. הוא עכשיו ידורג ראשון באירופה. תוך מספר שנים נראה פה ספורטאי שעוד לא נראה כמותו והוא יכול להגיע עד הסוף".

  

"השמיים הם לא הגבול". יואל לביא, ראש עיריית רמלה ()
"השמיים הם לא הגבול". יואל לביא, ראש עיריית רמלה

יש לו כבר מלאי של תפוזים בבית (צילום מסך) (צילום מסך)
יש לו כבר מלאי של תפוזים בבית(צילום מסך)

 

ראש העיר רמלה יואל לביא, בירך את ישי עוליאל, בן העיר, ומאמנו ג'אן פוצטר, המלווה את ישי מגיל חמש ואמר: "ישי עשה היסטוריה כשהפך לאלוף העולם הראשון מישראל לילדים בגיל 12 ועתה רשם הישג מדהים גם כאלוף עולם לגילאי 14. אני מאמין שישי יצליח להביא הישגים נוספים בדרכו המיוחדת.

 

כל ילד וילדה בעיר יודעים שהשמיים הם לא הגבול וכל אחד יכול להיות אלוף. אנו משקיעים תשתיות רבות לקידום כל ענפי הספורט המשמשים אלפי ילדים ובני נוער.

אני רואה בספורט חלק חשוב מן התרבות בחברה מודרנית. אני מאמין, כי דרך הספורט ניתן ליצור חברה טובה ובריאה יותר המושתתת על חינוך לערכים".

 

אעליאל הוא חלק מקבוצה נבחרת של שחקנים ישראלים צעירים (קבוצת דייויד) שמקבלים תמיכה כלכלית ומעטפת מקצועית יוצאת דופן מהמיליונר הבריטי דייויד קופר.

 

"מילאת את ליבנו גאווה פעם נוספת עם זכייתך", אמרה שרת הספורט לימור לבנת. "אתה ללא ספק אחד מספורטאי העתיד המבטיחים של מדינת ישראל, ואני מאחלת לך הצלחה רבה בהמשך דרכך".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: איגוד הטניס
עוליאל ומאמנו, ג'אן פוצטר
צילום: איגוד הטניס
מומלצים