שתף קטע נבחר

ה-חמישייה: הבעיה המשולשת. צפו

הקהל של הפועל ירושלים שורק בוז, המאמן מקבל קריאות "תתפטר" והכוכב הגדול שולח ליציע אצבע משולשת. זה כבר משבר. וגם: ההתעלות של דגן יבזורי, ההפתעה הלא נגמרת של עירוני נהריה

תוכנית "החמישייה" השבוע היא כמובן בסימן המשבר בהפועל ירושלים, שהפסידה אמש (ב') 90:88 באולם הארנה החדש למכבי חיפה.

 

עבור דני פרנקו וחניכיו, מדובר בהפסד חמישי ברציפות בכל המסגרות ושלישי ברציפות בבית. גם היחסים עם הקהל בבירה לא מזהירים והם כוללים שריקות בוז לשחקנים, קריאות "תתפטר" וכמובן השיא - אצבע משולשת של דונטה סמית' לקהל האדום שזיכתה אותו בקנס של 25 אלף דולר.

 

חיפה מצידה הצליחה להתגבר על משבר "הזרים והסמים" שלה, ורשמה כבר שני ניצחונות בשלושה משחקים ונהנתה גם ממשחק מצוין של דגן יבזורי, שגם נבחר למצטיין המחזור ה-13. יבזורי קלע אמש 26 נק' (7 מ-9 מחוץ לקשת) והוסיף 6 אסיסטים.

 

יבזורי רשם העונה 14.3 נק' ומוסיף 3.4 אס' מדי ערב, כאשר אלה הממוצעים הטובים בקריירה שלו. בשני המשחקים האחרונים להט הצלף מחיפה עם 26.5 נק' ו-12 מ-19 מחוץ לקשת. יבזורי יקבל מילגת לימודים בסך 1,000 דולר מתנת רענן כץ.

 

בגלל הבלאגן, שכחנו את המשחק הענק שלו. דגן יבזורי (צילום: אוהד צויגנברג) (צילום: אוהד צויגנברג)
בגלל הבלאגן, שכחנו את המשחק הענק שלו. דגן יבזורי(צילום: אוהד צויגנברג)

 

מכבי ת"א, רגע לפני החיזוק ורגע לפני הטופ 16, המשיכה לדלג בשלשות. נס ציונה במומנטום מצוין ונהנית מהקרנף, קרייג סמית' הבלתי ניתן לעצירה, שבמשחק הניצחון על בני הרצליה סיים עם 39 נקודות.

 

ואי אפשר כמובן לסיים בלי עירוני נהריה. שבוע שני ברציפות שהעולה החדשה לליגת העל מצליחה להפתיע. בשבוע שעבר זה היה ניצחון גדול בארנה בירושלים והשבוע ניצחון ביתי על הפועל ת"א ובעיקר מתנת יום הולדת יפה למאמן רועי חגאי אחרי 9 הפסדים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אוהד צויגנברג
דונטה סמית'
צילום: אוהד צויגנברג
מומלצים