מעקב צמוד וסוכן משטרתי: כך נעצר החרדי החשוד בהזמנת רצח

מפקד תחנת בנימין סנ"צ דודי חיון סיפר היום כיצד נעצר החרדי, תושב מודיעין עלית, החשוד בהזמנת רצח של חרדי אחר: "הפעלנו אמצעים טכנולוגיים, כולל מעקבים של 24 שעות. גם הקרבן וגם החשוד היו מפוקחים על ידנו"
שי ויספיש
ט"ז כסלו התשע"ה / 08.12.2014 19:08

מפקד תחנת בנימין, סנ”צ דודי חיון, התייחס היום (שני) לפרשת הזמנת הרצח על-ידי חרדי, תושב העיר החרדית מודיעין עלית.

חיון סיפר: “מזה מספר שבועות שמתנהלת בתחנת בנימין, בשיתוף יחידת הסוכנים של ימ”ר ש”י, חקירה סמויה כנגד אדם שהזמין רצח כנגד בחור שהיה ביניהם סכסוך עסקי.

“במהלך החודשיים האלה”, עדכן חיון. “הפעלנו אמצעים טכנולוגיים, כולל מעקבים של 24 שעות. גם הקרבן וגם החשוד היו מפוקחים על ידנו.

“לאחר מספר מפגשים בין הסוכן המשטרתי לבין אותו חשוד, החלטנו לבצע מעצר, מאחר ובמפגש האחרון הועברו כבר הכספים ופרטי הקרבן.

“מאחר ומדובר בפעילות מורכבת, השתמשנו בכל האמצעים העומדים לרשותנו, שזה כולל סוכן משטרתי, אמצעים טכנולוגים ויחידות מיוחדות, אשר הופעלו כדי לאבטח את המבצע המורכב הזה”, סיכם חיון.

החשודים מובלים להארכת מעצרם: 

הבוקר פורסם כי בפעילות מודיעינית מהירה הצליחה משטרת מחוז יהודה ושומרון למנוע הוצאה לפועל של הזמנת רצח על ידי חרדי, תושב העיר החרדית מודיעין עלית, כנגד חרדי אחר עמו הוא מסוכסך.

בעקבות מידע מודיעיני שהגיע אל חוקרי תחנת בנימין של מחוז ש”י על כך שתושב מרכז הארץ מסוכסך עם אדם אחר ובכוונתו לרצוח אותו באמצעות הזמנת חיסול על ידי מתנקש, בוצעה פעילות מודיעינית וחקירתית מאומצת ומהירה, בסיומה נעצר הלילה מזמין הרצח.

הצעיר, יליד 88′, סטודנט למשפטים, אב לשלושה ילדים קטנים, היה בשלבים מתקדמים מאוד בהזמנת הרצח. בפעילות מתוחכמת של המשטרה, נפגש איתו סוכן משטרתי בתוך רכב. החרדי הציע לסוכן, שהתחזה למתנקש, אלפי שקלים תמורת ביצוע הרצח.

במהלך השיחה גדל תאבונו של החרדי, והוא אמר לסוכן, כי אם הם כבר מדברים, יש לו עוד אחד שהוא רוצה ש”יורידו אותו”.

החשוד שמר על שתיקה בחקירה, ועד עתה אינו יודע כי נפגש עם סוכן סמוי.

הוא הובא לבית משפט השלום בירושלים, להארכת מעצרו. הוא חשוד בסיוע לשידול רצח וקשירת קשר לעשות פשע.

השופטת מרים קסלסי קבעה כי מעצרו יוארך עד ליום חמישי בצהרים. בא כוחו של החשוד ביקש צו איסור פרסום על שמו, עד הגשת כתב האישום, והשופטת נעתרה לבקשה.

הדפס כתבה

3 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    חרדי תושב עיר חרדית!
    08/12/2014 20:23
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. לפני כשבוע, חודש ושנה נעצרו לא מעט חילונים וערבים בעבירות של פשיעה ומעשים פליליים אחרים. גם אז שמענו התבטאות משטרתית: נעצר חילוני בחשד לרצח? או חילוני נעצר לאחר ניסיון שוד?

  2. חרדי
    08/12/2014 23:47
    רפי
  3. בסירטון הם לא ניראים חרדים

  4. מאוד דומים לחרדים
    09/12/2014 21:05
    דוד
  5. לא סתם חרדי “אברך”