שואבים מחמאות

שני שואבים חדשים שמצוידים בשיא הטכנולוגיה במבחן • כל בחירה כאן תהיה מוצלחת

ניטו בוטוואק 85, MONEUAL MR6803

שואבים רובוטיים עשו התקדמות גדולה מאז הוצגו לראשונה. העמדנו למבחן ראש בראש שני שואבים חדשים המצוידים בשיא הטכנולוגיה: ניטו בוטוואק 85 ומולו שואב חדש בישראל של MONEUAL הקוריאנית.

השואבים עובדים בטכנולוגיות שונות, אבל שניהם מוצלחים מאוד וכיסו את כל שטח הבית (100 מטרים) בפעולה אחת. שניהם עבדו ביסודיות וניווטו היטב בלי להשאיר שטחים מתים.

רוצים לקבל עוד עדכונים? הצטרפו לישראל היום בפייסבוק

שני השואבים פשוטים להפעלה ונדמה שהניטו אפילו פשוט מדי. אפשר לבחור בין ניקוי כל הבית לניקוי שטח מצומצם. השואב של MONEUAL מתוחכם יותר ומאפשר ניקוי כללי, ניקוי מתחת לרהיטים, ניקוי שטח מצומצם וניקוי היברידי, המשלב בין שאיבת אבק למצב "ניגוב רטוב" המדמה פעולה של "העברת סמרטוט". השואב הקוריאני עשה את המלאכה היטב, ואין ספק שאופציית ה"ניגוב הרטוב" מוסיפה לו נקודות זכות - אם כי זה בעיקר יעיל לפרקטים. 

הניטו חזק יותר (וגם מרעיש יותר). שני השואבים הגיעו קרוב לקירות ולא פגעו ברהיטים. שניהם גם נתקעו על גדילי השטיח ונאלצנו "להציל" אותם. תא האבק של הניטו גדול יותר, אבל גם נוח פחות לניקוי.

ניטו בוטוואק 85                                                  MONEUAL MR6803

השורה התחתונה: השואב הקוריאני הפתיע לטובה. הוא שאב ביסודיות וגם הציע "ניגוב רטוב", ואנחנו בהחלט יכולים להמליץ עליו לכל מי שמחפש שתי פעולות במכשיר אחד. בנוגע לניטו - מדובר בשואב מצוין שעשה את העבודה ביסודיות. כל בחירה כאן היא בחירה מוצלחת. 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר