צפו: ה’מעניש’ של נהגים סוררים שהפך לגיבור ברשתות החברתיות

הולך רגל ממקסיקו סיטי התרעם על מכונית שנעצרה על מעבר חציה והחליט לעשות מעשה: הוא פשוט חסם בגופו את המכונית • איך זה קרה שאזרח מהשורה החליט לבצע מהלך כזה בעיר שידועה ברמות פשע גבוהות במיוחד?
מערכת FEEDER
י' כסלו התשע"ה / 02.12.2014 10:41

בישראל זה כנראה היה מסתיים בתגרה. הולך רגל אלמוני ממקסיקו סיטי, התרעם על כך שמכונית נעצרה על מעבר חציה והחליט לעשות מעשה. הוא פשוט חסם בגופו את המכונית ולא איפשר לה לנסוע, גם כאשר הרמזור עבר לירוק. הולך הרגל לא עזב את המקום עד אשר הנהג נסע אחורנית ופינה את מעבר החציה.

איך זה קרה שאזרח מהשורה החליט לבצע מהלך כזה בעיר שידועה ברמות פשע גבוהות במיוחד? ובכן, את ההשראה למעשיו הוא קיבל כנראה מ-“Peatónito”, ובתרגום חופשי “הולך הרגל הקטן”.

סטודנט למדעי המדינה בשם Jorge Cañez שמסתובב ברחובות מקסיקו סיטי בתלבושת של גיבור על ועוזר להולכי רגל. אם מכונית חוסמת מעבר חציה הוא מיד מופיע, דוחף אותה אחורנית ומתעמת עם הנהג. אם אופנוע חונה על מעבר חציה הוא פשוט מרים אותו ומעביר אותו לכביש. אין מעבר להולכי רגל בצומת ראשית, אין בעיה, -“Peatónito מגיע עם דלי של צבע לבן, קבוצה של פועלים ועוזר להם להכין מעבר חציה חדש. והכל, באישור ובתמיכה של עיריית מקסיקו.

Cañez, מתברר, הוא לא רק גיבור העל של הולכי הרגל, אלה גם אנליסט בחברה שמעניקה שירותי יעוץ לעיריית מקסיקו סיטי בכל הקשור לתכנון עירוני. ומתברר שמרבית תושבי מקסיקו סיטי, כולל הנהגים, מקבלים את מעשיו בחיוך ובהבנה. אחרי הכל, כולם הם גם הולכי רגל.

מקור

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות