למרות האיומים: המשטרה הסירה את האבטחה מגליק

לאחר השחרור מבית החולים בשבוע שעבר, הסירה המשטרה את האבטחה מאיש הר הבית יהודה גליק, זאת למרות האיומים על חייו כל העת באתרים הפלסטינים • חבריו ארגנו לו שמירה פרטית
אבי כץ
ט' כסלו התשע"ה / 01.12.2014 21:35

למרות האיומים על חייו, המשטרה הסירה את האבטחה מעל איש הר הבית, שרק בחודש שעבר ניסו להתנקש בחייו יהודה גליק.

במהלך ימי האשפוז בבית החולים, הציבה המשטרה אבטחה צמודה סביב גליק, אולם לאחר ששוחרר בשבוע שעבר – הוסרה האבטחה.

היום, כאשר נזקק לצאת מביתו לבית החולים לצורך בדיקות, איבטח אותו חברו אמיר אוחנה, שהגיע לצורך כך במיוחד מתל אביב לירושלים.

בשיחה עם ערוץ 7 סיפר אוחנה כי לנוכח ההחלטה התמוהה של המשטרה התגבשה קבוצת צעירים מאומנים וחמושים והתגייסה לסייע לגליק ולאבטח אותו באופן עצמאי, אך לטעמם אבטחה זו חייבת להתבצע על ידי המשטרה.

“אין שאלה אם יהודה מאוים או לא, הדברים כתובים בכל אתרי ההסתה הפלסטינים ואפשר לראות את הדברים גם על גופו של יהודה. אין ראיה טובה יותר מהכדורים שפלחו את גופו. בוודאי שהוא מאוים ולכן נרתמנו חברים שמאומנים היטב לאבטח אותו”.

במענה לשאלה כיצד מרגיש כיום גליק, השיב אוחנה: “באופן מפתיע, יחסית לאדם שעבר את מה שהוא עבר, הוא נראה נפלא. הוא אמנם רזה קצת אבל הוא מתורגל משביתות הרעב…”. 

כתב חדשות2, יאיר שרקי, התייחס לכך בדף הפייסבוק שלו: “המשטרה הפסיקה היום לאבטח את יהודה גליק. טוב, זה לא שעשו פוטושופ שלו במדי אס אס, רק ירו בו ארבעה כדורים”, כתב שרקי בציניות.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות