שתף קטע נבחר

בכיר בהפועל ת"א: "ננסה למכור את דני עמוס בינואר"

במועדון האדום זועמים על התנהלותו של השוער, שסירב לשבת על הספסל בהפסד למכבי חיפה בטענה כי הוא פצוע: "דני עושה הכל כדי להרגיז ולא לשחק. זה כבר מצב בלתי אפשרי". איל ברקוביץ' מכחיש: "עמוס הוא השוער הראשון שלנו עכשיו וגם בעתיד". הנהלת עכו הודיעה לעמותה שהיא מתנגדת למחיר אחיד במפגשים מול הפועל ת"א

ההתנהלות של שוער הפועל ת"א, דני עמוס, עשויה להביא להחלפתו בחלון ההעברות הקרוב בחודש ינואר. אם במועדון האדום יצליחו לאתר עבורו קבוצה חלופית, הצוות המקצועי ינסה לצרף שוער אחר על חשבונו.

 

 

מאז העימות בין עמוס למאמן אסי דומב ומאמן השוערים יום טוב טליאס אחרי משחק הגומלין במוקדמות הליגה האירופית בקפריסין, קיימת מתיחות בין השוער לבין הצוות המקצועי, אשר התעצמה בימים האחרונים.

 

כזכור, עמוס נפצע בצלעות במהלך הניצחון 2:3 על הפועל ב"ש, ביקש להתחלף,

ופינה את מקומו לתום אלמדון. לקראת המשחק מול מכבי חיפה (3:1), פנה אסי דומב לשוער ושאל אותו האם יוכל לשחק, אך האחרון השיב בשלילה. כששאל המאמן את עמוס האם יוכל לשבת על הספסל, ענה השוער: "בשביל מה לשבת על הספסל אם אני לא יכול להתאמן?". 

 

בצוות המקצועי לא אוהבים את ההתנהלות של עמוס. "הוא מנסה להצדיק את ההחלטה שלו לעזוב את המשחק מול באר-שבע", אמר גורם במועדון. היום (ב') עמוס לא התאמן, וייתכן כי שגם מחרתיים, במשחק נגד הפועל עכו, הוא יסופסל.

 

"עמוס עושה הכל כדי להרגיז ולא לשחק", אמרו בהפועל. "ננסה למכור אותו בינואר, ואם נצליח, נביא שוער אחר. זה כבר מצב בלתי אפשרי".

 

המנהל המקצועי של האדומים, איל ברקוביץ', הכחיש את הדברים: "אין כל כוונה למכור את דני והוא השוער הראשון של הפועל עכשיו וגם בעתיד. מעבר לכך אין להתייחס לציטוטים עלומי שם של גורמים מטעם עצמם".

 

כמה הם יצטרכו לשלם? אוהדי הפועל ת"א (צילום: אפי שריר) (צילום: אפי שריר)
כמה הם יצטרכו לשלם? אוהדי הפועל ת"א(צילום: אפי שריר)

 

העמותה זועמת על עכו

בעניין אחר, הנהלת הקבוצה החליטה כי מחיר הכרטיס למשחק הקרוב מול הפועל עכו יהיה אחיד ויעמוד על 50 שקל. אלא שהנהלת הקבוצה הצפונית הודיעה לעמותה כי היא מתנגדת להסכם ההדדיות שהוצע לה והיא מתכוונת לגבות סכומי כסף גבוהים מ-50 שקלים לכרטיס במשחק בו תארח את הפועל ת"א בסיבוב השני.

 

מהעמותה, שם זעמו אחרי שעכו כבר הסכימה להדדיות עם קבוצות גדולות אחרות, נמסר: "אנו קוראים להנהלת עכו לחזור בה מההחלטה השגויה. נפעל כדי שאוהדי הפועל לא יופלו לרעה ע"י הנהלת עכו לעומת אוהדים אחרים. נפנה בנושא זה למנהלת הליגה, להתאחדות לכדורגל ולממונה על ההגבלים ונדרוש את מעורבותם".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
דני עמוס
צילום: אורן אהרוני
מומלצים