שלוש שעות וחצי לפני פתיחת המשחק בקריית שמונה, אורי שילה החל למלא את רכבו באוהדי מכבי תל אביב. עד אותו הערב, האוהדים היושבים ברכב לא הכירו אחד את השני, וזאת בדיוק המטרה של האפליקציה ואתר האינטרנט החדש "פאנזון": לקשר בין אוהדי הכדורגל שמחפשים פתרון איך להגיע למשחקי הקבוצה ברחבי המדינה.

רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לחדשות 2 בפייסבוק

"לכל אוהד קיים הצורך להוזיל עלויות", מסביר אורי שילה יוזם האפליקיצה. "אנחנו רואים את מחאת הכרטיסים פה בארץ, ובכל מקום שאנחנו מגיעים אנו פוגשים האוהדים שמצד אחד מלאי תשוקה ללכת ולעקוב אחר קבוצתם ומצד שני זה כרוך בלבזבז את השקל האחרון שלהם". הדבר בה לידי ביטוי גם בהגעה למשחקים שלפעמים נגמרים בשעה מאוחרת ולא תמיד אפשר להספיק להגיע לתחבורה הציבורית.

יוזם האפליקציה, תומר קזז, העניק לנו דוגמא כיצד פועל היישום: "אם לדוגמא אני אוהד מכבי חיפה ורוצה להגיע למשחק בשני נגד הפועל תל אביב, אני נכנס לאפליקציה ורואה האם יש אוהדים אחרים הגרים בסביבתי, איתם אני יכול לייצור קשר".

אורי שילה, מי שעומד מאחורי המיזם היה עד לאחרונה מנכ"ל ההתאחדות לכדורגל, כך שאת צורכי האוהדים הוא מכיר מצוין. "אחרי שנים של עבודה עם אוהדים למדנו מה מפריע לאוהדים, ומה הם צריכים." אומר שילה. כרגע השירות חינמי עבור האוהדים. בעתיד אמור המיזם להרוויח בעיקר מפרסומות של חברות מסחריות.

הקבוצות הגדולות בארץ כבר משתפות פעולה עם המיזם החדש מתוך אמונה כי הדבר משרת את אוהדיה, וגם בחו"ל נרשמה התעניינות מצד קבוצות מאנגליה וגרמניה שייעשו גם הן שימוש באפליקציה בקרוב.