צה”ל התחרט: דריסת החיילים ליד צומת גוש עציון – פיגוע ולא תאונה

לאחר שגורמי ביטחון העריכו בתחילה כי אירוע הדריסה בצומת גוש עציון, בו נפצעו קשה ובינוני שלושה חייליםהיה תאונה ולא פיגוע - היום גורמים מצה"ל עדכנו את המשפחות: יש תפנית - זה היה פיגוע
יוני גרין
כ"ז חשון התשע"ה / 20.11.2014 16:10

שבועיים לאחר שפורסמו תמונות הדריסה מצומת גוש עציון, סמוך לאל-ערוב, הודיעו היום (חמישי) גורמים בצה”ל למשפחות שלושת החיילים שנפצעו בפיגוע, כי החקירה הסתיימה והממצאים הינם חד משמעיים – האירוע היה פיגוע מתוכנן ולא תאונה מקרית, כפי שצה”ל הסיק בתחילה.

על פי דיווח בערוץ 2, הורי שלושת החיילים מחו מיד לאחר ההודעה של הגורמים הצבאיים שטענו כי מדובר בתאונת דרכים – זאת חרף תיעוד האירוע שממנו ניתן להבחין בבירור כיצד נהג המסחרית סוטה מנתיבו, דורס את החיילים וממשיך בנסיעה פרועה.

המחבל שביצע את פיגוע הדריסה נמלא ורק למחרת בבוקר הסגיר את עצמו וטען כי לא תכנן לפגוע בחיילים. גורמים בצה”ל העריכו כי הוא דובר אמת ופרסמו הודעה ראשונית התואמת את גרסתו, מה שגרם לכעס גדול בקרב משפחות הפצועים.

אלא שכעת מתברר, כך על פי הדיווח, כי  במהלך החקירה נרשמה תפנית משמעותית בממצאים, וכי כעת ניתן לקבוע באופן ודאי: הנהג הדורס פגע בחיילים במכוון ולא במקרה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות