שתף קטע נבחר

שולט: ג'וקוביץ' הביס את ואוורינקה

טורניר גמר הסבב: השווייצרי ניצח את שני המשחקונים הראשונים, ואז המדורג ראשון בעולם התעורר והפך ל-3:6, 0:6. ברדיך, שהושפל במשחק הראשון, חזר לעצמו וגבר על צ'יליץ' (הפסד שני בטורניר) 3:6, 1:6

נובאק ג'וקוביץ' לא משאיר ליריבים שלו בטורניר גמר הסבב בלונדון סיכוי. אחרי 1:6, 1:6 מול מארין צ'יליץ' במשחק הפתיחה, המדורג ראשון בעולם הביס הערב (ד') את סטניסלאס ואוורינקה 3:6, 0:6, והבטיח כמעט סופית את העפלתו לשלב חצי הגמר.

 

השווייצרי פתח את המשחק בצורה מושלמת עם שבירה ו-0:2. מכאן ועד לסיום, הוא לקח משחקון אחד בלבד! נולה הפך בקלות את היוצרות במערכה הראשונה, והפגין דומיננטיות מוחלטת במערכה השנייה.

 

ג'וקוביץ' שולט במגרש (צילום: EPA) (צילום: EPA)
ג'וקוביץ' שולט במגרש(צילום: EPA)

 

תומאס ברדיך קרא למשחק הראשון שלו בטורניר, "המשחק הגרוע ביותר שלי השנה". הצ'כי הושפל עם 6:1, 6:1 מול סטניסלאס ואוורינקה, והתוצאה עצמה לא הייתה הדבר המביך כמו היכולת שלו באותו המשחק. הערב ברדיך (שישי בטורניר) כבר נראה הרבה יותר טוב, ושמר על סיכוי להעפיל לחצי הגמר, אחרי שהביס את מארין צ'יליץ' (שמיני בטורניר) 3:6, 1:6. מבחינת הקרואטי, הטורניר הזה הולך לכיוונים לא רצויים בכלל, ו-30 טעויות בלתי מחויבות שלו עלו לו במשחק.

 

ברדיך מתמתח בדרך לניצחון (צילום: EPA) (צילום: EPA)
ברדיך מתמתח בדרך לניצחון(צילום: EPA)

 

המערכה הראשונה עוד הייתה צמודה באופן יחסי, אבל ברדיך ידע לנצל את השגיאות של צ'יליץ' כדי להשיג את היתרון. במערכה השנייה הסיפור היה שונה לחלוטין. צ'יליץ' עוד שמר על ההגשות שלו כדי לקבוע 1:1 במשחקון השני, אבל נעלם מהמגרש לאחר מכן וברדיך ניצח בחמשת הבאים כדי להשלים ניצחון. הערב יושלם הסיבוב השני בבית 1, כאשר ואוורינקה ישחק מול נובאק ג'וקוביץ'.


פורסם לראשונה 12/11/2014 17:36

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים