שתף קטע נבחר

פאקו בראיון בספרד: "ת"א שקטה כמו מדריד"

מאמן מכבי ת"א סיפר על הדרך בה הגיע לישראל: "היו לי הצעות מארה"ב ומקבוצות גדולות מהליגה הראשונה במקסיקו, אבל אז שוחחתי עם מיץ' גולדהאר והוא שיכנע אותי להגיע למכבי". אזלו הכרטיסים שהוקצו למכבי לקראת קריית שמונה

מאמן מכבי ת"א, פאקו אייסטראן, העניק היום ראיון לתקשורת הספרדית בו התייחס לקבוצה ולכדורגל הישראלי, ונשמע כמו מי שהתאקלם היטב בישראל. בין השאר הוא נשאל על עזיבתו של אוסקר גרסיה בגלל המצב הביטחוני, ואמר: "היו אז טילים, אבל היום כבר אין. ביום בו נחתתי הושגה הרגיעה בישראל. תל אביב עיר שקטה ונעימה כמו מדריד. אין שום תחושת פחד, אין שום פצצות או דברים כאלה".

 

פאקו המשיך וסיפר: "אני אוהד מאוד את האווירה בבלומפילד. תמיד חם שם. האוהדים שלנו הם בעלי תשוקה גדולה והם יודעים להעריך כדורגל טוב. אחרי שעזבתי את טקוס המקסיקנית היו לי הצעות מארה"ב ומקבוצות גדולות מהליגה הראשונה במקסיקו. אבל אז שוחחתי עם מיץ' גולדהאר והוא שיכנע אותי להגיע למכבי. זה בעלים שרוצה להותיר חותם לא רק בכדורגל, אלא גם ברמה החברתית. הוא רוצה לראות קבוצה עם סטייל משלה, קבוצה שתוכל להיות מדורגת במקומות 30 עד 40 באירופה".

 

פאקו אייסטראן (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
פאקו אייסטראן(צילום: ראובן שוורץ)

 

ביחס לרפא בניטס, המאמן שפאקו שימש כעוזרו במשך שנים רבות, אמר הספרדי: "נהניתי מאוד לעבוד איתו, אבל הייתי צריך להביא את הכדורגל שלי לידי ביטוי. השיא שלנו היה לזכות פעמיים באליפות עם ולנסיה. הזכייה בליגת האלופות עם ליברפול הייתה מדהימה. אחרי הפרידה היחסים בינינו היו קרים, אבל אני זוכר את הרגעים הטובים".

 

על סטיבן ג'רארד סיפר פאקו: "הוא מסוג השחקנים שמסוגלים להכיל יותר לחץ מאשר כל הקבוצה. ליברפול זאת מכונה שיכולה להתיש אותך במהירות, אבל הוא תמיד לקח אחריות מלאה על הכל. הבנתי את זה מהר מאוד והיה נוח לעבוד איתו".

 

מכבי תעתור על העונש בתחילת השבוע הבא

מכבי ת"א תגיש את העתירה שלה לבית הדין העליון בתחילת השבוע לאחר שעו"ד מורן מאירי ישוב מחו"ל. שם הוא נפגש בין היתר עם ג'ק אנגלידס המשמש כיום כמנכ"ל פאוק סלוניקי. במכבי הביעו אתמול אופטימיות זהירה לגבי אפשרות להקלה בעונש.

 

במכבי הודיעו אתמול כי יפנו למנהלת הליגה במטרה להתייעץ לגבי שינוי התקנון וכן על הבעיות שנוצרו לקבוצה בעקבות העונש בשל סגירת שערים 10-11 בארבעת משחקי הבית הקרובים.

 

ואם לא די בהפסדים הכספיים הצפויים בעקבות האירועים בבלומפילד בשבוע שעבר, מועצת ההימורים הודיעה לקבוצות על הפחתה של סכומי כסף. נקבע כי להפועל ת"א יופחת סכום של 16,777 שקל, מתקציבה של מכבי ת"א ייגרע סכום של 4,555 ומנהלת הליגה תספוג הפחתה של סכום חסר תקדים של 164,110 שקל.

 

הפחתת הכספים מגיעה בעקבות הסכם שיווקי והיא אינה כוללת את הנזקים שנגרמו בעקבות הכנסות מהימורים, שנגרמו למועצת ההימורים בעקבות האירועים האלימים.

 

בתווך, אזלו כל הכרטיסים (2,000) שהוקצו למכבי תל אביב לקראת משחק הצמרת מול עירוני קריית שמונה. 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
פאקו אייסטראן
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים