שתף קטע נבחר

צילום: עוז מועלם

יוגב אוחיון מונה לקפטן מכבי ת"א

מכבי ת"א החליטה למנות את הרכז לתפקיד אחרי הפציעה של גיא פניני. בקבוצה עדיין מלקקים את פצעי התבוסה בדרבי לקראת המשחק מול מלאגה (ה', 21:45, שידור ישיר ב-ynet ספורט), אך לפניני ששוחרר מבית החולים אחרי הניתוח מצפה מאבק אחר: "מעולם לא נכנעתי ולא ויתרתי ואין לי כוונה לעשות זאת כעת"

דריכות במכבי ת"א לקראת המשחק מול מלאגה בחוץ מחר (21:45) במסגרת המחזור ה-5 בשלב הבתים של היורוליג. הצהובים, שעד כה רשמו שני ניצחונות מול שני הפסדים במפעל האירופי, יודעים כי המשחק הזה חשוב במיוחד כדי להתקרב להבטחת ההעפלה לשלב הטופ 16. הקבוצה הספרדית מגיעה למשחק מחר אחרי שלושה ניצחונות והפסד במחזור האחרון - 95:85 לצסק"א מוסקבה. מי שישמש כקפטן במשחק הוא יוגב אוחיון, שקיבל את הכבוד בעקבות הפציעה של גיא פניני.

 

 

המשחק מול מלאגה קריטי עבור לא מעט אנשים במועדון הצהוב, מהשחקנים ועד כמובן הצוות המקצועי. אחרי הכעס הגדול על היכולת המביכה בתבוסה בדרבי התל-אביבי, כעת בקבוצה בעיקר מנסים להרים את הראש לשחקנים על מנת שיוכיחו כי הם מסוגלים להתמודד עם הלחץ שיש בקבוצה גדולה כמו מכבי ת"א. בהנהלת הקבוצה לא ממהרים לעשות שינויים, אך הפסד נוסף מחר יכול לטרוף את הקלפים.

 

בזמן ששחקני הקבוצה עורכים הכנות בספרד, פניני שוחרר היום לביתו לאחר שעבר אתמול ניתוח בגיד האכילס.

פניני: "אני רוצה להודות לכל המבקרים והאוהדים, אני מקבל המון תמיכה, חום ואהבה מכל הכיוונים ובכל דרך אפשרית, ואני אסיר תודה על כך. אני מאחל הצלחה גדולה לכל חבריי במכבי, וסומך על השחקנים ועל הצוות שיידעו לצאת מהמצב הלא נעים. אני עומד בפני תקופה לא פשוטה, אך מעולם לא נכנעתי ולא ויתרתי ואין לי כוונה לעשות זאת כעת. עברתי כל כך הרבה, נעבור גם את זה".

 

דווין סמית' אמר לקראת המשחק מחר: "מלאגה יריבה חזקה, שמשחקת מאוד קבוצתי. אנחנו חייבים לעשות שינוי מנטלי ולהגיע מוכנים ונחושים, חייבים לתת 40 דקות הגנה חזקה ואין ברירה, צריך לתת את כל הנשמה על הפרקט. אנחנו נלחמים עכשיו גם למען הקפטן ומתפללים להחלמתו המהירה".

 

פניני אחרי הפציעה (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
פניני אחרי הפציעה(צילום: ראובן שוורץ)

 

סמית' הוסיף: "אני לא יודע מה קרה לנו בדרבי, אנחנו חייבים לשנות את המנטליות שלנו. אסור לנו שוב להגיע למשחק כבויים ולא אגרסיביים. כולנו יודעים לקלוע ומה צריך לעשות, אבל כולנו חייבים להשתפר ולהציג יכולת משכנעת יותר. אני ממש נבוך, ואני בטוח שגם שאר השחקנים נבוכים ומתוסכלים מאיך שנראינו, אבל עכשיו אנחנו צריכים לעבוד קשה כדי לנסות להוכיח שאנחנו מסוגלים גם אחרת. זה לא הולך להיות יותר קל. כרגע אנחנו עם הראש למטה, אבל אני מקווה שנדע להתעלות לשנות את הגישה שלו לאימונים ולמשחקים".

 

מי שיעמוד תחת זכוכית מגדלת במלאגה הם אלכס טיוס, שהרגיז את הנהלת הקבוצה והצוות המקצועי, וגם את השחקנים, שמעידים כי הוא מתנהל באדישות ומשחק ללא חשק. בשל היעדרותו של פניני, נייט לינהארט צפוי לקבל דקות משחק. המאמן גיא גודס כבר ביקש להחליפו, אך מהנהלת הקבוצה נטען כי לא ניתנה ללינהארט ההזדמנות להוכיח את עצמו. שחקן נוסף שיעמוד למבחן הוא מרקיז היינס שעד כה מאכזב מאוד. היינס רשם

בארבעת המשחקים ביורוליג ממוצע של 6.3 נקודות ו- 2.5 אסיסטים ב-23.3 דקות למשחק.

 


פורסם לראשונה 12/11/2014 12:38

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
מכבי תל אביב אכזבה דרבי
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים