שתף קטע נבחר

צילום: אורן אהרוני

עמדה אחת עדיין פתוחה: גוטמן מתלבט בין ייני לביטון

מאמן נבחרת ישראל טרם החליט מי יאייש את עמדת הקשר האחורי מול בוסניה. רפאלוב יועדף ככל הנראה על פני ורמוט. איתן טיבי: "התמיכה של הקהל חשובה מאוד עבורנו"

ההרכב של נבחרת ישראל למשחק הגורלי מול בוסניה (א', 21:45) נראה סגור, פרט לעמדת הקשר האחורי, שם מתלבט אלי גוטמן בין שרן ייני לניר ביטון. באימון שנערך אתמול באצטדיון סמי עופר תורגל תחילה קפטן מכבי ת"א ב-11, אולם בהמשך החליפו קשרה של סלטיק.

 

עוד בקישור, המאמן הלאומי החליט לתת עדיפות לליאור רפאלוב, שמציג כושר נהדר במדי קלאב ברוז' בשבועות האחרונים, על פני גילי ורמוט שיתחיל ככל הנראה את המשחק על הספסל. גם מאור בוזגלו שנמצא בכושר נהדר, יישאר מחוץ להרכב.

 

"אני מאוד מתרגש להגיע לסמי עופר לראשונה", אמר רפאלוב במהלך האימון. "חשוב שנתכונן טוב, נכין את עצמנו כמו שצריך ונבוא מוכנים וערוכים למשחק מול בוסניה. כיף לשמוע שכל 30 אלף הכרטיסים נמכרו".

 

הבלם איתן טיבי ממכבי תל אביב הוסיף: "התחלנו את הקמפיין בצורה טובה, אבל עכשיו חייבים להיות עם הפנים קדימה למשחק החשוב שמחכה לנו ביום ראשון, מול נבחרת חזקה במיוחד".

 

טיבי עם גוטמן וביטון: "רוצים לשמח את כל עם ישראל" (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
טיבי עם גוטמן וביטון: "רוצים לשמח את כל עם ישראל"(צילום: אורן אהרוני)

 

"בוסניה הוכיחה בשנים האחרונות שהיא קפצה מדרגה.

מדובר בנבחרת טכנית במיוחד שתגיע לכאן ותנסה להשיג ניצחון ראשון בקמפיין", הוסיף.

 

על ההיענות המרשימה מכיוון האוהדים, אמר טיבי: "התמיכה של הקהל, באצטדיון מדהים כמו סמי עופר, היא חשובה במיוחד עבורנו. אנחנו רוצים לשמח את כל 31,000 האוהדים שיגיעו לכאן ביום ראשון הקרוב, כמו גם את כל עם ישראל שיצפה בנו בטלוויזיה".

 

ההרכב המסתמן לבוסניה יכלול את אופיר מרציאנו, אייל משומר, איתן טיבי, טל בן חיים, עומרי בן הרוש, שרן ייני (ניר ביטון) ביבראס נאתכו, טל בן חיים, ליאור רפאלוב, ערן זהבי ועומר דמארי.

 

כחלק מקמפיין "כולנו שווים - כולנו נבחרת אחת" ובהמשך לסרטון עם שחקני נבחרות ישראל, פרי שיתוף פעולה בין ההתאחדות לכדורגל לתכנית "בועטים את הגזענות והאלימות מהמגרשים", ייערך טקס מיוחד במחצית המשחק. בטקס ישתתפו הילדים המופיעים בקליפ, נדב נידם וכרים בלעום, שחקניות נבחרת ישראל שיר לבו, שי פרל ולביאה ואן אוורקרק, שחקני הנבחרת בעבר זאהי ארמלי וסלים טועמה וכן גדי קינדה שחקן הנבחרת הצעירה. יחד הם יפריחו לאוויר שלט שמצורפים לו עשרות בלונים, במסר של שוויון וסובלנות.

 

"כולנו שווים- כולנו נבחרת אחת" הינו קמפיין שמטרתו להציב את נבחרות הכדורגל של ישראל (בוגרת, צעירה, נשים וגברים) כסמל מאוחד ומאחד בחברה הישראלית, בו משתפים פעולה נציגים מכל חלקי החברה - יהודים וערבים, צעירים ו-ותיקים, גברים ונשים. הקמפיין ימשיך בסדרת פעולות שמטרתן לעודד שוויון בחברה הישראלית ומאבק בגזענות, לצד ערכים של הגינות, ספורטיביות ומשחק הוגן.

 

עצירת שער במספרת אדירה. צפו

צפו: הפאדיחה האדירה של שחקן הפוטבול

פריצה המונית למגרש בליגה האוסטרלית. צפו

צפו: חברה של ניימאר על סגווי בביקיני

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
ייני וגוטמן, אתמול באימון
צילום: אורן אהרוני
מומלצים