זעקות שבר בהר הרצל: “אתה אוצר שלא יסולא בפז”

מאות בני משפחה וחברים ליוו אחר הצהריים למנוחות את אלמוג שילוני הי"ד, החייל שנרצח בפיגוע הדקירה בתחנת הרכבת בתל-אביב • אביו בכה: "איזה ילד היית לנו, התייחסת אלינו כמו למלכים"
יוני גרין
י"ח חשון התשע"ה / 11.11.2014 17:08

סמל-ראשון הקדוש אלמוג שילוני הי”ד, שנרצח בפיגוע הדקירה בתחנת הרכבת בתל אביב, הובא אחר הצהריים (שלישי) למנוחות בחלקה הצבאית בהר הרצל.

מאות מכרים, חברים ובני משפחה הגיעו ללוות את את סמ”ר שילוני בדרכו האחרונה, יממה לאחר שנדקר בידי מחבל ערבי.

האב, יוסף, ספד לבנו, תוך שהוא ממרר בבכי: “אתה אוצר שלא יסולא בפז. השלמת החודש 20 שנות חיים וזכינו לראות אותך גדל. היית אמור להתחתן עם חברתך, הכול היה מסודר, אבל אבינו שבשמיים החליט שהוא רוצה את הנשמות הטהורות ביותר לידו”.

האב סיפר כי בנו נהג לבקש להביא הביתה חיילים בודדים לשבת. “יש לי פגישות עם תורמים ליחידה, סיפרת, אולי הצלחתי להשיג נעליים לחיילים”, המשיך האב בבכי. “איזה ילד היית לנו, התייחסת אלינו כמו למלכים. מי לימד אותך להתנהג ככה?”

אחיו התאום סהר, נשא הספד מרגש ואמר בקול חנוק: “תשמור עלינו מלמעלה. אתה האדם הכי אמיתי בעולם. כל מי שהכיר אותך רק התגאה – ואני, בתור התאום שלך, החצי שלך – הכי גאה בך בעולם”.

בין הסופדים היה מפקדו של שילוני, סגן-אלוף איתי אלקלעי: “אתה חייל מצטיין מוביל ואהוב ובראש ובראשונה אדם. היית אדם שתמיד ביקש לעשות למען הזולת ולמען חייליו. נמשיך במורשתך”.

עוד ספדו לו חברתו נוי, ורב העיר מודיעין, הרב אליהו אלחרר.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות