שתף קטע נבחר

מזרחי: "מי איכזב אותי באשדוד? תראו בקיץ"

המאמן הוותיק כבר חושב קדימה לפני מכבי ת"א, במשחק הפרידה משי הולצמן. מכבי: יבריץ' לא ישחק במשחקו האחרון במועדון, יחיאל הפצוע לא ייכלל בסגל למשחק. נמני מתלבט בין ז'אן, ג'ונסון ושבחון

מאמן מ.ס. אשדוד, יוסי מזרחי, כבר חושב על השנה הבאה. בינתיים מחכה לו מחר (ש') מכבי תל אביב למשחק מוקדם בבלומפילד (15:00), שיסיים עונה לא פשוטה עבורו ועבור המועדון. "ישבתי עם ג'קי והוא אמר לי מה הולך לקרות בעונה הבאה. ישבתי עם עצמי והחלטתי לקחת את האתגר הזה ולהישאר באשדוד", אמר השבוע המאמן הוותיק.

 

בראיון לאתר הרשמי של הקבוצה הוסיף מזרחי: "קיבלתי החלטה להישאר ואני שלם איתה. היו לי הצעות מהארץ וגם מחו"ל. אחד השיקולים להישאר היה ג'קי. למצוא בוס כמוהו זה קשה מאוד. מעבר לעניין של החברות, זה בוס שלא רואים הרבה. בכל מקום יהיה לי קשה למצוא אדם בשיעור קומה ואיש שכיף לעבוד איתו כמו ג'קי. זה היווה אפילו שיקול מרכזי".

 

על העתיד הוסיף מזרחי: "בכדורגל הכל נזיל. אני לא קורא עיתונים ולא שומע רדיו. זה עוזר לי לקבל את ההחלטות הנכונות. אם החלטתי להישאר כנראה שלקחתי את כל המכלול של מה אני יכול לעשות פה. רצו אותי פה, אם לא היו רוצים אותי לא הייתי ממשיך".


בן זקן מקבל אהבה מאוהדי אשדוד, גם מזרחי אוהב אותו (צפריר אביוב)

 

בתשובה לשאלת הכשלון האישי הוסיף המאמן: "אומרים שנכשלתי, אז מה? עשיתי המון המון לאשדוד, אבל הזיכרון הוא קצר וזה בסדר. אני מבין את האכזבה שיש מאיתנו, כי התחלנו טוב ויצרנו ציפיות שלא עמדנו בהן. אני מוכן תמיד ליצור ציפיות. אבל המטרות של העונה הושגו ואף מעבר לכך. היו שתי מטרות - לשתף צעירים ולא להסתבך בתחתית".

 

אשדוד תעבור הרבה שינויים בקיץ, כשלא מעט שחקנים בכירים ובראשם דמיטאר מקרייב, עידן שריקי, דוד רביבו, ברוך דגו ואחרים, עשויים לעזוב. חלקם בשל הצעות טובות יותר שקיבלו וחלקם בשל האכזבה מיכולתם לאורך השנה. בהקשר הזה, סיכם מזרחי כשאמר: "כשאני אבנה את הסגל לעונה הבאה, אתם תדעו".

 

לקראת המשחק מול מכבי צפוי מזרחי לתת שוב הזדמנות לצעירים. דראגן סטויקיץ' וכריסטיאן גונסאלס יהיו הזרים היחידים בסגל, מאחר ולובומיר קוביצה ומקרייב פצועים. גם אדיר טובול, מתן אוחיון ומאור זוהר פצועים, כשקובי דג'אני ממשיך לרצות עונש השעייה פנימי ולמעשה גמר את העונה.

 

רן בן שמעון, בנו של המאמן מירו בן שמעון ומלך שערי קבוצת הנוער, היה אמור להשתב גם הוא במשחק, אך בסופו של דבר הוחלט להשאירו בנוער שרוצה את המקום השלישי. מור סיאני צפוי להשתלב כקשר או חלוץ, ביחד עם עידן ציון כמגן ימני. עידן שריקי, שחזר להתאמן השבוע, לא צפוי ליטול חלק במשחק בו ניצחון בהפרש 3 שערים, יבטיח לקבוצה את המקום השישי.


שי הולצמן, ייפרד מקריירת המשחק ויעבור לאימון (יוסי דוס סנטוס)

 

מי שייפרד מקריירת משחק עשירה וארוכה בגיל 35, הוא החלוץ שי הולצמן, שישמש בעונה הבאה כעוזר מאמן. הולצמן יהיה בסגל למשחק ואמור להיכנס כמחליף בדקות הסיום. להולצמן, המבקיע החמישי בתולדות ליגת העל, יש 169 שערים. במהלך הקריירה זכה פעמיים בתואר מלך השערים, כשהעונה כבש רק שער אחד שעזר לו לעבור את מי שהעלה אותו לבוגרים - מוטל'ה שפיגלר.

 

הרכב משוער: דראגן סטויקיץ'; עידן ציון, כריסטיאן גונסאלס, שי מימון, רחמים צ'קול; יוסי אופיר, משה אוחיון (בן בוטבול), ברוך דגו, דוד רביבו, אמיר לביא (מור סיאני); עידן שדה.

 

מכבי: יבריץ' ייפרד בלי לשחק 

מכבי ת"א ערכה הבוקר את האימון האחרון שלה לעונת 2008/9 ובכך השלימה את ההכנות לקראת המשחק מול אשדוד. המנג'ר אבי נמני ייחסר במשחק את הבלם אבי יחיאל הפצוע, וכן את יובל שפונגין, שירצה עונש הרחקה בעקבות חמישה כרטיסים צהובים.

 

את מקומו של יחיאל במרכז ההגנה ימלא הקפטן משה מישאלוב, שיפתח לצידו של איגור טומאשיץ'. בעמדת המגן הימני ישחק דור מלול הצעיר, כשחיים מגרלשווילי יפתח כמגן שמאלי, בדומה לשבוע שעבר. דן רומן ושרן ייני, שתופקדו בקישור האחורי בניצחון 0:3 על מכבי פתח תקווה, ימשיכו לקבל את הקרדיט גם השבוע, כשעל המקום הנוסף בקישור מתחרים דולי ג'ונסון, ליאור ז'אן ויוסי שבחון.


יבריץ', לא ישחק גם במשחקו האחרון (אלי אלגרט)

 

סקוט סילי ואיליה יבוריאן ימשיכו לקבל את הקרדיט בחוד, כשמאור בוזגלו יעזור מאחור. השוער דרגוסלב יבריץ', שכפי שכבר פורסם ב-ynet בעבר - לא ימשיך

במכבי עונה נוספת, לא יפתח במשחק האחרון שלו במועדון. יבריץ', שלא שיחק גם ב'אורווה' בשבוע שעבר, ימתין על הספסל בעוד שגיא סולומון יפתח בין הקורות.

 

בתחילת השבוע הבא צפוי השוער לקבל הודעה כי הוא לא ממשיך במועדון, כשבמכבי ינסו להחתים שוער ישראלי במקומו. בין השמות שהוזכרו כמועמדים נמצאים אוהד כהן, אשר שמו מקושר לקבוצה כבר מספר עונות, וכן השוער לירן שטראובר, שצפוי לעזוב את מכבי נתניה בעקבות הקיצוצים הצפויים בעונה הבאה.

 

הרכב משוער: גיא סולומון; דור מלול, איגור טומאשיץ', משה מישאלוב, חיים מגרלשווילי; דן רומן, שרן ייני, ליאור ז'אן (דולי ג'ונסון, יוסי שבחון), מאור בוזגלו; סקוט סילי, איליה יבוריאן.

 

השתתפו בהכנת הידיעה: איזי עין דור ולי בוץ

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
יוסי מזרחי
צילום: אלי אלגרט
מומלצים