יום ראשון, 12.05.2024 שעה 05:54

נופים, אטרקציות ואבי ריקן: אל תפספסו את ציריך

החורף הגיע וזה בדיוק הזמן לטוס לעיר השווייצרית המושלגת. שייט קסום, מוזיאון שעונים וגם משחקים בליגה האירופית. הפנינה של מרכז אירופה מחכה לכם

|
ציריך. אל תפספסו
ציריך. אל תפספסו

כשמדברים על כדורגל, מדברים בד"כ על מערב אירופה ועל הקבוצות הגדולות ביבשת מאנגליה, ספרד, איטליה וגרמניה, אך לעיתים שוכחים, שבאירופה יש כדורגל איכותי גם מזרחית לברלין.

אחת הערים היפות, המסקרנות והמתוירות באירופה המזרחית היא ציריך, שהקבוצה של העיר, פ.צ ציריך, במקרה משחקת גם בליגה האירופית. ציריך, שבשורותיה משחק אבי ריקן הישראלי.

רוצים לטוס לאירופה לראות משחק? הכנסו לטריוויה שלנו ותוכלו לזכות בחבילה מפנקת!

מעבר לכדורגל איכותי ומסקרן, כפי שבאזל, ציריך וגראסהופרס מהליגה השווייצרית כבר הוכיחו לנו שיש במדינה הנייטרלית, העיר ציריך מציעה אין ספור אטרקציות, ובמיוחד כאלו שמתאימות לתקופה הזו של השנה. חשוב לציין שמציריך אפשר להגיע בקלות כמעט לכל מקום באירופה, אז אל תוותרו על העיר האדירה הזו, גם אם אתם בדרך למקום אחר.

אגם ציריך (מערכת ONE)
אגם ציריך. שייט מרגיע
 

האטרקציה המרכזית בעיר היא הר אוטילברג (Uetliberg Mountain) . ההר ממוקם יחסית במרכז העיר, מציג מסלול מדהים שאמור להיות מושלג בתקופה זו של העונה ובעיקר תצפית גבוהה ומרהיבה המשקיפה על כל האיזור. גם אימון טוב וגם תצפית מדהימה, מה צריך יותר מזה?

אם גם לאחר האוטילברג לא קיבלתם מנה מספקת של טבע, אל תפספסו את אגם ציריך (Lake Zurich‬ ) המדהים, שמציע שייט בספינה לרוחב האגם שיוצאת מהתיאטרון העירוני. סיום מושלם לערב של תרבות וכיף.

לאחר סיום פרק הטבע בטיול, אל תפספסו את מוזיאון האומנות של העיר (Museum of Art Kunsthaus Zurich)‬ שמציג מגוון רחב של פריטי אומנות ייחודיים של האומנים איגון שיל וג'ני סביל. מתאים גם לאנשים שאינם חובבי אומנות ומסקרן מאוד לכל הגילאים.

מוזיאון האומנות בציריך (מערכת ONE)
מוזיאון האומנות בציריך
 

בציריך גם אפשר לראות את אחד מגני החיות הגדולים באירופה. מדובר בללא ספק אחד מגני החיות הטובים בעולם כשמפעיליו משקיעים מאוד בכל הנוגע לנראות, תצוגה, ניקיון, אטרקציות וכמובן בבריאות החיות. גן החיות לא נראה עירוני, אלא סביבתי מאוד וכחלק מהטבע.זוהי אטרקציה שאסור להפסיד אותה לכל חובבי החיות באשר הם.

האטרקציה המיוחדת ביותר היא ללא ספק "לייב גיים אסקייפ" (‪Live Escape Game‬ ). דמיינו חבורה של אנשים שנכנסים לחדר סגור וצריכים לפתור חידות כדי לצאת ממנו. החדר מלא בהפתעות ומספק בידור נחמד לחבורת אנשים או משפחה. חוויה נהדרת ומאחדת.

לייב אסקייפ ציריך (מערכת ONE)
לייב אסקייפ ציריך
 

שווייץ מתאפיינת בעיקר בשעונים, ומה היא ציריך ללא מוזיאון שעונים מפואר. מוזיאון באייר לזמן (Beyer Museum of Time ) מציג שעונים מתקופות שונות, כולל שעוני יד ושעוני קיר והכל במסגרת סיור שכולל הסברים ובעיקר בחינם. השעון הוותיק ביותר במוזיאון הוא בן 700 שנים ומעניין מאוד לראות את התפתחות התחום במהלך 7 המאות האחרונות. פנו זמן ותגיעו למוזיאון.

הגנים הבוטניים הם עוד סיפור מעניין שחייבים לראות בציריך. הגנים הם פיסת שקט בעיר הגדולה הזו וניתן לראות בהם מגוון רחב של צמחים מכל הסוגים ולקבל קצת נירוונה מכל הנופים והאטרקציות בעיר.

מוזיאון השעונים בשווייץ (מערכת ONE)
מוזיאון השעונים בשווייץ
 

מי שרוצה לקבל קצת מידע על העיר חייב לקחת את סיור סיפורי העיר הישנה (Stories of the Old Town‬ ). במסגרת הסיור תלכו ברחבי מרכז העיר והכיכרות המרכזיים ותקבלו הסבר על כל מבנה, כנסיה ומקום מרכזי בעיר המרתקת והקפואה הזו. חובבי הידע יגלו שהסיור הזה אינפורמטיבי מאוד ויהפוך את הטיול לאפקטיבי הרבה יותר.

אז לאחר שתבלו במוקדים העירוניים והטבעיים, אל תשכחו כמובן לקפוץ ולראות את אבי ריקן וחבריו. לציריך יש הרבה מאוד מה להציע, אז בין אם זה ספורט או הרים, חשוב מאוד לא לוותר על אחת הערים היפות והנקיות באירופה.

עשינו לכם חשק לטוס לאירופה? הכנסו לטריוויה שלנו ותוכלו לזכות בטיסה, לינה במלון וכניסה למשחק כדורגל!

אסור לפספס
נגןהרגע המביך שהשאיר את לוקה דונצ'יץ' בהלם
הרגע המביך שהשאיר את לוקה דונצ'יץ' בהלם
נגןויניסיוס הפרנזטור של פפסי בפרסומת חדשה
ויניסיוס הפרנזטור של פפסי בפרסומת חדשה
נגןשולחן הפינג פונג החדש שמשנה את המשחק
שולחן הפינג פונג החדש שמשנה את המשחק
נגןהכי יקר בפער: כמה עולה לנשנש בפורמולה 1?
הכי יקר בפער: כמה עולה לנשנש בפורמולה 1?
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */