שתף קטע נבחר

צילום: עוז מועלם

גודס על הדרבי: "כולם צריכים להירגע ומהר"

מאמן מכבי ת"א התייחס לאירועי דרבי הכדורגל, רגע לפני המפגש מול צדביטה זאגרב (ה', 21:05, ישיר ב-ynetLIVE) ביורוליג: "לפעמים ההתנהגות היא ברברית". על פתיחת העונה של הצהובים: "אני כבר שש שנים שומע אותם דברים. הקבוצה מפסידה ואומרים שהזרים לא מבינים לאן הגיעו. לא קונה את הדברים האלה". שמעון מזרחי: "מקרה זהבי מזכיר את מקרה סופו"

שבוע לא קל עבר על מכבי ת"א, שהובסה ביום ראשון 93:63 ע"י הפועל ירושלים וספגה את התבוסה הגדולה בתולדותיה בליגה הישראלית. כעת, הצהובים רוצים להתאושש מהמפלה עם ניצחון על צ'דביטה זאגרב הקרואטית (ה', 21:05, שידור ישיר ב-ynet ספורט) במסגרת המחזור הרביעי של היורוליג.

 

 

"צדביטה קבוצה שכביכול מוכרת לנו מהעבר, אבל שונה ללא זרים, עם מקומיים טובים", אמר גיא גודס בפתיחת מסיבת העיתונאים. "יש בה שילוב של צעירים מבטיחים ומאמן מאוד מנוסה באירופה כמו רפשה. חשוב לנו להמשיך את המומנטום המצוין מהיורוליג ולבוא פה לנוקיה ולנצח. יש משחקים בשלב המוקדם שהם חובה ומחר זה אחד מהם".

 

"אחרי המשחק נגד ירושלים עשינו את התיקונים שהיינו צריכים לעשות. זה משהו שלא היה מקובל עלינו, הדרך והצורה שבה הפסדנו, בעיקר הנפילה ברבע האחרון. בדינמיקה של עונה אנחנו צריכים לשים את הדברים בצד ולהמשיך הלאה. אנחנו מתרכזים אך ורק במשחק מחר".

 

מאמן הצהובים התייחס לביקורות שעולות בימים האחרונים ואמר: "אני כבר שש שנים עוזר מאמן ושומע אותם דברים. תחילת עונה הקבוצה מפסידה ואומרים שהזרים לא מבינים לאן הם הגיעו. אני לא קונה את הדברים האלה. זה קורה לקבוצה חדשה שמתחילה את הדרך. יש לנו חבר'ה צעירים שצריכים להשתלב ברוטציה של הקבוצה".

 

אווירה טובה באימון מכבי ת"א, טייק 2 (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
אווירה טובה באימון מכבי ת"א, טייק 2(צילום: ראובן שוורץ)

 

העיתונאים כמובן לא נמנעו מלשאול את גודס על הנושא הבוער של השבוע, אירועי הדרבי האלימים בכדורגל: "ראיתי את המשחק עם הילדים שלי בבית ולא הייתי רוצה שהם יראו את זה. כולם צריכים להתחיל להירגע ומהר. בסופו של דבר זה שואו של השחקנים. זה מתחיל בקהל שבא למגרשים וצריך להוריד את הטונים ופחות להתעסק בקבוצות האחרות. זה לא רק בכדורגל. הכתובת הייתה על הקיר וחבל שאחרי שיהיה באמת משהו קיצוני יתחילו לעשות סנקציות. אני מאוד מקווה שאחרי המאורעות האחרונים שהיו בדרבי הכדורגל אנשים יתעשתו ויראו איך הם מתנהגים וישנו את זה".

 

"המטרה של מסיבת העיתונאים ביום ראשון עם שתי הקבוצות היא להוריד את הלהבות בשני הצדדים, להירגע ולהתחיל להתעסק בספורט נטו. אסור לשכוח שגם ילדים ונשים מגיעים. לפעמים ההתנהגות היא ברברית. יש פה אהבת אחים ולא שנאת אחים, אבל לצערי השנאה שקיימת הולכת למקומות לא נכונים".

 

"המקומות הם שונים. במגרש כדורסל כמו נוקיה יותר קשה להתפרע או לקפוץ למגרש בגלל הצורה של המגרש. נוקיה יותר קטן ויותר קל לראות מתפרעים ולטפל בהם. באצטדיוני כדורגל זה יותר קשה".

 

מבקש לא לערבב את הכדורגל עם הכדורסל (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
מבקש לא לערבב את הכדורגל עם הכדורסל(צילום: עוז מועלם)

.

מזרחי: "מקרה זהבי מזכיר את מקרה סופו"

יו"ר מכבי ת"א, שמעון מזרחי, התייחס אמש לאירועי דרבי הכדורגל בבלומפילד עם השלכות לדרבי הקטן יותר בכדורסל, שיתקיים ביום ב' בנוקה וקורא "להבלגה וסובלנות מצד שני הקהלים. המקרה עם זהבי מזכיר לי מאוד את מה שקרה עם סופו בדרבי ".

 

"יש דמיון ויש השלכה , כל אלימות מתחילה מאלימות מילולית. גם שם (בכדורסל) הייתה פרובוקציה כלפי סופו, כפי שהיתה כוונה לעורר פרובוקציה עם זהבי. האדם שירד בבלומפילד חיכה בעמדת הקרנות ומי בועט קרנות?, זהבי. לא בכדי תקפו דווקא אותו וזה דומה למקרה של סופו אותו הטרידו לאורך כל המשחק.

 

אני יכול לקרוא מפה לשני מחנות האוהדים, גם לאלו של מכבי ת"א , להבלגה וסובלנות בדרבי הכדורסל. אנחנו בכדורסל, לא בכדורגל ואני מבקש מכולם שלא תביאו את מה שהיה בבלומפילד לנוקיה".

 

צפו: חברה של ניימאר על סגווי בביקיני

הנשיכות של לואיס סוארס בליל כל הקדושים

מסי, ניימאר ומסצ'ראנו ל-NBA? צפו בסל האדיר

 


פורסם לראשונה 05/11/2014 19:07

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
גיא גודס
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים