ח”כ בש”ס מפתיע: “בד”צ בית יוסף צריך לעבור לבעלות התנועה”

"לא יתכן שיבואו אלינו בדרישה לקחת לאירועים של ש"ס כשרות 'בית יוסף', ומאידך שהכשרות תנוהל שלא על ידי התנועה ובפיקוח המועצת שלה" • "יש שני צדדים למטבע: מי שמבקש ליהנות מהכוח של התנועה, צריך גם לתת לה ליהנות"
י"א חשון התשע"ה / 04.11.2014 14:49

‘שבת האחדות והגיבוש’ של תנועת ש”ס במלון כנען בצפת הצליחה מצד אחד לאחד את המשתתפים, ומאידך – הקולות שנשמעו קודם לשבת וגם אחריה היו שונים לגמרי.

מחד, נראה כי ישנה הסכמה כללית שהשבת איחדה את השטח. מאידך, היו גם שביקרו תחומים שונים.

כך, למשל, פרסמנו ביום חמישי ביקורת שהציגו ח”כים ואישים מ’השטח’ של ש”ס, על שהמארגנים לא הקפידו שכל המוצרים שהוגשו בשבת על ידי משגיח המלון והצוות שהופעל על ידו, יהיו בהשגחת בד”צ בית יוסף בלבד, על פי מורשתו של הגר”ע יוסף זצ”ל. כדוגמה, ציינו את האירועים שארגנה ש”ס במשך השנים, ואפילו את שבת הגיבוש שארגנה רעיית ראש הממשלה, שרה נתניהו,  במלון בצפת, כאשר כל הארוחות היו בכשרות בד”צ בית יוסף לבקשתו של אריאל אטיאס, אז ח”כ ומספר 2 בתנועה.

אלא שבעקבות התלונות מציג אחד מח”כי  ש”ס (לא היו”ר!) דעה שונה. נדגיש כי מדובר באחד הח”כים הרציניים של המפלגה.

“הגיע הזמן שמוסדות התנועה, כולם ללא יוצא מן הכלל, יעברו לבעלות התנועה”, הוא אומר.

כלומר?

“זה אומר שהם ינוהלו בידי התנועה, ושהיא תוכל לפקח עליהם. בין השאר, כשמדובר בגוף רווחי, כמו למשל ‘בית יוסף’, הרווחים יוקצו לטובת התנועה, לטובת אירועי תרבות ושיעורי תורה. כך נכון לעשות”.

לדעתו, כל רשת גני הילדים, תלמודי התורה, שיעורי התורה, פעילויות התרבות וכן הכשרות – כולם כאחד חייבים לעבור לרשות התנועה.

“לא יתכן שיבואו אלינו בדרישה לקחת לאירועים של ש”ס כשרות ‘בית יוסף’, ומאידך, שהכשרות תנוהל שלא על ידי התנועה ובפיקוח מועצת חכמי התורה שלה.

“יש שני צדדים למטבע, ומי שמבקש ליהנות מהכוח של התנועה, כתנועה, צריך גם לתת לה ליהנות”.

מכשרות בד”צ ‘בית יוסף’ לא התקבלה תגובה.

הדפס כתבה

6 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    ש״ס ממשיכה להדרדר!!
    04/11/2014 15:03
    אלמוני
  1. אולי הם שכחו שהתנועה היא זאת שנהנתה מהרב עובדיה ולא הפוך!! אם משפחת יוסף היתה דורשת את הרווחים שכולם עשו על חשבון התנועה מעניין מה היה אומר אותו ח״כ!!! ואם יש להם כסף לעשות שבת כזאת מפוארת אז שמשם ייקחו לאל המעיין ולכל מסיבה שחפצים.

  2. לא כפרה-מוסדות החינוך והגנים והישיבות צריכים לעבור לבעלות פרטית עם פיקוח של המדינה
    04/11/2014 17:25
    דיקטטורה
  3. אז אולי תהיה שם רמה ופיקוח ולא קומבינה…… כמו כל דבר בבעלות המפלגה

  4. ממש
    04/11/2014 18:17
    יהודית
  5. בית יוסף זה הגוף החשוב והיקר שהעשיר אנשים מסוימים. איך בדיוק הוא יעבור לרשות התנועה? לממשלה אין את היכולת לקנות את הבד”ץ הזה שעומד בראשות משה יוסף והרש”מ עמאר.
    והחוצפה של משה ויהודית לצפות שימשיכו לעבוד איתם חוצה גבולות! אין מילים! הרי נשיא מועצת חכמי התורה מרן הגר”ש שליט”א הוא נשיא בד”ץ נווה ציון, שחרט על דגלו את דגלו של מרן, לספר בשר ועופות בזול!!!!!!!! ולא להעשיר ענשים מסויימים. אין בין בד”ץ בית יוסף ומורשת מרן ולו קשר מקרי. תשאלו את הגאון רבי גדעון בן משה שיספר לכם, שכאשר באו למרן לבקש להקים את בית יוסף, הוא אמר “בשביל מה צריך בד”ץ”? אז הסבירו לו שזה יהיה בשר ועופות יותר בזול. והסוף ידוע.
    לכן מעתה ואילך, כולנו קונים רק נווה ציון ויורה דעה של מרן הגר”ש מחפוד, שהיה אהוב מכולם על מרן, ומרן סמך עליו בעניני כשרות יותר מכולם!!!!!!!!!!!!!!

    • דני   04/11/2014 19:24

      משעשע

  6. אין גבול למגלומניה של אריה דרעי!
    04/11/2014 22:25
    משה
  7. הוא רוצה לשלוט על קול ברמה.
    הוא רוצה לשלוט על בד”ץ בית יוסף.
    הוא רוצה לשלוט על מועצת חכמי התורה, ומעמיד שם בובת קש, שמאשררת כל גחמה שלו.
    אריה דרעי – הציבור כבר מזמן לא טיפש.

  8. איזה חוצפה לא יאומן!!
    07/11/2014 11:25
    רפי
  9. אחד הדברים הטובים שקרו במשך הזמן לבדץ בית יוסף זו ההתנתקות מהפוליטיקה!!
    ולמגיב מס 3- אתה לא מבין כלום בכשרות!! נווה ציון זה גישתו של מרן?? תשאל את הרב מחפוד מה הוא אומר על נווה ציון לפני שאתה מכריז שאתה אוכל את 2 הכשרויות האלה..
    ותפסיקו לנופף במרן מרן כל היום ולזלזל בדבר החשוב לו ביותר – הבדץ.. אם מרן היה רוצה שזה יהיה בבעלות התנועה הוג ידע טוב מאד לעשות אתזה..