שתף קטע נבחר

לנקום משיקה 2 מוצרים חדשים

LANCÔME חושפת טכנולוגיה חדשנית ומשיקה את Rénergie French Lift - טיפוח אנטי אייג'ינג משולב ללילה הכולל קרם לילה המסייע לאפקט הרמה עם דיסקית עיסוי מוזהבת, המעניקה יעילות ממוקדת בטכניקת עיסוי ייחודית. אפקט מתקדם של מראה עור מורם ומוצק יותר.

  

קרם עתיר טכנולוגיה לשעות לילה כפורץ דרך בפיתוח מוצרי אנטי-אייג'ינג במשך למעלה מ-20 שנה, משלבת לנקום מרכיבים פעילים יעילים ביותר בפורמולות שלה לתוצאות הנראות לעין.

 

דיסקית העיסוי עוצבה בקפדנות כדי להעניק איזון בין גמישות לעמידות ומשחזרת את פעולת ידו המיומנת של מטפל מומחה. הדיסקית מאפשרת גירוי והמרצה באמצעות הפעלת לחץ על העור הפועל על המיקרו-סירקולציה של העור.

 

 

טכניקת עיסוי ב-4 שלבים

עיסוי הפנים באמצעות הדיסקית מתבצע על עור יבש ומיד לאחריו מריחת הקרם על איזור הפנים והצוואר לתוצאות אופטימליות.

טכניקת עיסוי המתמקדת ב-3 אזורים שונים, עם גישה ספציפית לכל אזור. העיסוי מתבצע ב-4 שלבים לתוצאות אפקט הרמה של עור הפנים.

 

האזור התחתון

שלב 1: החליקי כלפי מטה על צד אחד של הצוואר ואז על צידו השני. חזרי על התנועה 3 פעמים על שני צידי הפנים באמצעות הארכת התנועות.

שלב 2: להגדרת קווי מתאר הפנים - התחילי בתנועות כלפי מעלה ממרכז הסנטר לאורך קו הלסת. חזרי על התנועה הזו 3 פעמים על שני צידי הפנים באמצעות הארכת התנועות. 

האזור המרכזי

שלב 3: הרמת עצמות הלחיים - התחילי בתנועות קצרות מזווית הפה כלפי מעלה עד עצמות הלחיים. חזרי על התנועה 3 פעמים על כל צד של הפנים כשאת מסיימת ברקות ונמנעת מאזור העיניים.  

המצח

שלב 4: למצח חלק יותר - התחילי בין הגבות כלפי מעלה בתנועות קצרות על המצח. חזרי על התנועה 3 פעמים על שני צידי הפנים כשאת מסיימת מתחת לקו השיער. כדי לבצע את התנועה הזו, השתמשי רק בשליש הראשון של הדיסקית כדי לעסות באופן מדויק את אזור המצח.

 

מריחת קרם הלילה לאחר העיסוי: מומלץ לחמם מעט את הקרם באמצעות חיכוך כריות האצבעות לפני מריחתו.

מחיר מומלץ: 855 שקל. תכולה: 50 מ"ל.

 

בנוסף, LANCÔME משיקה את ADVANCED GÉNIFIQUE YEUX - קרם עיניים פעיל הנלחם בהופעת סימני העייפות הנראים לעין ופועל על מאפייני מפתח של מראה עור צעיר.

 

אדוונס ג'ניפיק עיניים – מרקם קליל של קרם-ג'ל, הנספג מיידית על העור, מסייע לעור העדין סביב העיניים להתמודד עם פגעי הסביבה והלחצים, מסייע ומעניק תחושה של הגנה, לחות (לחות במשך 8 שעות) ורעננות.

 



 

בשילוב עם הפעולה האינטנסיבית שלו על הזדקנות העור, ADVANCED GÉNIFIQUE YEUX עושה שימוש בטכנולוגיה אופטית מתקדמת: פולמירים אלסטים מהדור החדש נבחרו כדי להעניק אפקט הדרגתי רב עוצמה על מנת "לטשטש" את הקמטים והקמטוטים. בנוסף, מרכיבים עתירי טכנולוגיה אלה מפחיתים את הברק השמנוני ומעניקים לעור גימור אבקתי רך.

 

אופן השימוש: מומלץ למרוח מידי בוקר על עור נקי באזור מתאר העין.

מחיר מומלץ: 355 שקל תכולה: 15 מ"ל. 

ניתן להשיג בנקודות המכירה של לנקום ברשתות סופר-פארם, המשביר לצרכן, ניו-פארם ואפריל ובפרפומריות מובחרות

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
לנקום- קרם לילה לאפקט הרמה
מומלצים