בנט למגיש הבריטי: “אתה יושב בלונדון וקורא לנו אפרטהייד?” • צפו

השר נפתלי בנט התראיין לרשת הטלוויזיה הבריטית סקיי ניוז, ובמהלך הראיון התפתח עימות בינו לבין המגיש שכינה את ישראל מדינת אפרטהייד: "זה שקר גס. זה שאתה יושב בלונדון וקורא לנו אפרטהייד זה בלתי מתקבל על הדעת"
נחמן וייס
ו' חשון התשע"ה / 30.10.2014 20:38

לא פראייר: שר הכלכלה נפתלי בנט, ידוע בראיונות שלו בתקשורת הזרה. גם כעת, על רקע הטרור בירושלים, הוא מתראיין לכלי תקשורת בחו”ל.

אחד הראיונות היה לרשת סקיי ניוז הבריטית, במהלכו התפתח עימות סוער בין בנט למגיש הבריטי, שטען כי ישראל היא מדינת אפרטהייד.

“זה שקר גס”, השיב בנט. “המדינה היחידה באזור שמתייחסת למיליון וחצי ערבים בשוויון היא ישראל. לא נראה לי שבסעודיה לנשים מותר לנהוג, ואני מכיר כמה מדינות מוסלמיות שסוקלות ומתנכלת להומואים, בסוריה טובח השלטון את בני עמו, אז שתתייחס לישראל כמדינת אפרטהייד זה שקר גס, ואני לא מקבל את הגישה הזו”.

בנט המשיך: “אתם צריכים להלל את ישראל שנמצאת במצב קשה מאד ונלחמת בעולם של אל קעידה, חמאס, דעאש. זה שאתה יושב בלונדון וקורא לנו אפרטהייד זה בלתי מתקבל על הדעת.

“אנחנו נלחמים את המלחמה שלכם – אל תטעו, אם הטרור האסלאמי יעבור את ישראל הוא יכה בלונדון והוא כבר עושה את זה. הם הרגו חייל בלונדון, ואנחנו מצפים שהעולם יעזור לנו במקום לקרוא לנו מדינת אפרטהייד או כל שם אחר בלתי מתקבל על הדעת”.

גם בנט הפנה אצבע מאשימה באחריות לאירועים בבירה, אל יו”ר הרשות הפלסטינית ואמר: “אבו מאזן החליט להסית באופן מכוון וליצור גל חדש של טרור, ראינו את רצח התינוקת לפני מספר ימים, והנה אתמול גליק נורה, אין עם מי לעבוד בצד השני. ההנהגה של הרשות מסיתה לרצח”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות