יום ראשון, 12.05.2024 שעה 17:57

23 ספורטאים אולימפיים החלו בקורס מאמנים

בוועד האולימפי מכינים את הספורטאים ליום שאחרי הפרישה והחלו בקורס ייחודי. בין המשתתפים: גל נבו, נטע ריבקין ואלכס שטילוב. ארד: "חשיבות גדולה"

|
הספורטאים ביום פתיחת הקורס (הוועד האולימפי)
הספורטאים ביום פתיחת הקורס (הוועד האולימפי)

23 ספורטאים אולימפיים שייצגו את ישראל במשחקים האולימפיים בעבר, ספורטאים המשתייכים לסגלים האולימפיים לריו 2016  וכאלה שייצגו את ישראל באליפויות עולם ואירופה, החלו אתמול (רביעי)  בלימודים בקורס מאמנים ייחודי  וראשון מסוגו לספורטאים אולימפיים וחברי הסגלים האולימפיים שיקנה להם ידע, הכשרה והסמכה באימון.

הספורטאים במחזור א': גל נבו, נמרוד חייט ויעקב טומרקין (שחייה) נטע ריבקין ו-ורוניקה ויטנברג (התעמלות אומנותית), אלכס שטילוב (התעמלות מכשירים) גיל כהן (שייט), זוהר זימרו (אתלטיקה), גילי כהן, אורי ששון, אלון ששון, טומי ארשנסקי, גולן פולק, שגיא מוקי, טל פליקר, ליאור וילדיקאן, שירה ראשוני וקמילה מינקוואה (ג'ודו), דני פרידמן (חתירה), ציפי אובזילר (טניס), סרגיי ריכטר ועמנואל בן חפר (קליעה) יום הירשפלד (ספורט החורף)

מאחורי היוזמה לקיום הקורס עומדת ועדת הספורט של הוועד האולימפי בישראל, בראשותה של חברת ההנהלה יעל ארד,שזכתה להיענות מלאה של מינהל הספורט. תוכנית הפעילות נבנתה עם בית הספר להכשרת מאמנים במכון וינגייט בראשותו של אלי סדרס.

יעל ארד פגשה את הספורטאים בפתיחת הקורס ואמרה: "אנו רואים חשיבות גדולה במאמץ לשלב את הספורטאים הבכירים של ישראל במערכת הספורט ההישגי. המתכונת המיוחדת של הקורס תאפשר להם לרכוש את ההכשרה כבר במהלך הקריירה הפעילה שלהם, על מנת לקצר את תקופת אי הוודאות בשלב הפרישה מספורט תחרותי. אני בטוחה שתהיה לזה תרומה רבה לספורט הישראלי במישור של הספורטאי עצמו ובמישור של המערכת כולה".

יעל ארד (חגי ניזרי)
יעל ארד (חגי ניזרי)
 

המטרות העיקריות של הקורס הן לאפשר לספורטאים המצטיינים לעבור הכשרה של מאמנים ובכך להכין אותם ליום שאחרי סיום הקריירה האולימפית, ולאפשר להם להשתלב באימון בספורט ההישגי עם פרישתם. כך ניתן יהיה לחשוף ספורטאים אולימפיים מול ספורטאים צעירים במהלך הסטאז' ולגייס מאמנים בעלי התנסות ספורטיבית ברמות הגבוהות ביותר לעבודה כמאמנים. מנהל הקורס, צקה רז. רכז הקורס - סים זוארץ.

הלימודים בקורס יתקיימו  במשך שנתיים. מדובר בתוכנית שנבנתה במיוחד עבור הספורטאים האולימפיים המתאימה ללוחות הזמנים שלהם ולרמתם המקצועית. המדעים ילמדו בסיום עונת התחרויות, בתקופת הפגרה מתחרויות בינלאומיות, ובתחילת עונת האימונים השנתית. הקורס יאפשר צבירת נקודות אקדמיות לתואר במנהל עסקים או רב תחומי במוסדות מוגדרים: אוניברסיטת חיפה, מכון וינגייט או רופין. 

אסור לפספס
נגןהרגע המביך שהשאיר את לוקה דונצ'יץ' בהלם
הרגע המביך שהשאיר את לוקה דונצ'יץ' בהלם
נגןויניסיוס הפרנזטור של פפסי בפרסומת חדשה
ויניסיוס הפרנזטור של פפסי בפרסומת חדשה
נגןשולחן הפינג פונג החדש שמשנה את המשחק
שולחן הפינג פונג החדש שמשנה את המשחק
נגןהכי יקר בפער: כמה עולה לנשנש בפורמולה 1?
הכי יקר בפער: כמה עולה לנשנש בפורמולה 1?
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */