שתף קטע נבחר

איטליה: גנואה הדהימה את יובה, שוויון בפסגה

לוקה אנטוניני הנחיל לגברת הזקנה הפסד מביך עמוק בתוספת הזמן, רומא עטה על הטרף עם 0:2 על צ'זנה ונמצאת במקום השני רק בגלל הפרש שערים נחות מזה של יובה. בדקה ה-91: 0:1 לאינטר על סמפדוריה, רק 1:1 למילאן בקליארי. 1:1 לנאפולי מול אטאלנטה, היגוואין כבש והחמיץ פנדל בדקה ה-90

רומא ניצלה מעידה של יובנטוס - והיא שוב נושפת בעורפה. 8 משחקים נערכו הערב (רביעי) במסגרת המחזור התשיעי של הליגה האיטלקית - ובמוקד: הגברת הזקנה ספגה הפסד דרמטי בגנואה ואיפשרה לחבורה של רודי גארסיה להשתוות אליה בפסגה עם 22 נקודות.

 

כשנראה היה שהמשחק של יובה בגנואה יסתיים ב-0:0 - הגיע לוקה אנטוניני (שנכנס כמחליף בדקה ה-81) וכבש שער ניצחון דרמטי 4 דקות בתוך תוספת הזמן. רומא חיכתה לנפילה של היריבה בקרב על האליפות, והשיגה את שלוש הנקודות עם 0:2 ביתי על צ'זנה. מטיה דסטרו כבש בדקה השמינית, דניאלה דה רוסי הכפיל (81).

 

רומא חוגגת ומריחה את הפסגה (צילום: AP) (צילום: AP)
רומא חוגגת ומריחה את הפסגה(צילום: AP)

מילאן ממשיכה לדשדש עם 1:1 בקליארי. ויקטור איבארבו (24) העלה את המארחים ליתרון, ג'יאקומו בונבנטורה (35) הציל את המילאנזים מהפסד.

 

גם נאפולי איכזבה עם 1:1 מול אטאלנטה בחוץ. גרמן דניס כבש שער מפתיע (57) והתשובה של התכולים הגיעה רק בדקה ה-86, כשגונזאלו היגוואין השווה. אותו היגוואין קיבל הזדמנות להכריע את המשחק מהנקודה הלבנה בדקה ה-90, אבל החטיא את הפנדל. בין לבין הורחק לוקה סיגאריני (83), קייחון רשם החמצה נוראית מחצי מטר.

 

לוקה אנטוניני מדהים את יובה (צילום: AFP) (צילום: AFP)
לוקה אנטוניני מדהים את יובה(צילום: AFP)

אינטר רשמה ניצחון דרמטי - 0:1 על סמפדוריה. מאורו איקארדי כבש את שער הניצחון בדקה ה-91 מהנקודה הלבנה. פיורנטינה הביסה את אודינזה 0:3, קומה בבאקאר חגג עם צמד (44 ו-70) ובורחה ואלרו השלים (81).   

 

פאלרמו גברה 0:1 על קייבו, לוקה ריגוני (82) כבש. טורינו ניצחה באותה תוצאה את פארמה, מתאו דרמיאן היה חתום על הניצחון עם שער בדקה העשירית.

 

ההחמצה הגדולה ביותר של השנה. צפו

צפו בשחקן שהחליט להוריד את מאמן היריבה

צפו: רונאלדיניו מפספס את הכדור ובועט ליריב בראש

דוויין ווייד משחק אחד על אחת מול בת 90

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים