המשטרה: פוענח ניסיון רצח בכולל שבמתחם ציון הרשב”י

לפני כשלושה שבועות התקבלה במשטרת צפת הודעה על אירוע ניסיון התאבדות במתחם קבר הרשב"י במירון • אבל בחקירה התברר: חסר בית כרך חוט ברזל סביב צווארו של הקורבן, וכשהבחין בעוברים ושבים, החל לצעוק: "הוא מנסה להתאבד"
ד' חשון התשע"ה / 28.10.2014 15:01

לפני כשלושה שבועות (10/10/14) בשעות הבוקר, התקבלה במשטרת צפת הודעה על אירוע ניסיון התאבדות ליד כולל הממוקם במתחם קבר הרשב”י במירון.

שוטרי סיור ממשטרת צפת שהגיעו לזירה הבחינו בגבר בן 37, המוכר כחסר בית, כשחוט ברזל כרוך סביב צווארו והוא במצב של חנק. אזרחים שעברו במקום נחלצו לעזרתו ובאמצעות צבת (פלייר) חתכו את חוט הברזל, והעניקו לו עזרה ראשונה עד להגעת כוחות מד”א – שפינו אותו לטיפול רפואי.

במהלך התשאול הראשוני של השוטרים נמסר על ידי מספר עדי ראייה, כי בעת ההתרחשות עמד בסמוך לקורבן גבר כבן 50, המוכר גם הוא כחסר בית, אשר צעק: “הוא מנסה להתאבד”.

לזירה הגיעו חוקרים ונפתחה חקירה מקיפה על-ידי חוקרי משטרת צפת.

מגביית מספר עדויות בזירה, עלה חשד כי לא מדובר בניסיון התאבדות, אלא בתקיפה של הקורבן על ידי  חסר הבית בן ה-50.

החשוד נעצר, נחקר, הובא לדיון בהארכת מעצרו ומעצרו הוארך מעת לעת.

לאחר חקירה מורכבת, שארכה כשלושה שבועות, נאספו ראיות לכאורה, מהם עולה כי החשוד תקף את הקורבן וגרם לו לחבלות בפנים. במהלך התקיפה, החשוד כרך חוט ברזל סביב צווארו של הקורבן, וכשהבחין בעוברים ושבים, החל לצעוק שהקורבן “מנסה להתאבד”  – וביקש  להזמין אמבולנס.

מהחקירה עולה, כי הרקע למעשה הינו ויכוח בין החשוד לקורבן, שהתרחש באותו יום בשעות הבוקר, ואשר מהותו נבדקת.

החשוד בחקירתו מכחיש את המיוחס לו.

פרקליטות מחוז צפון הגישה כנגד החשוד כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים בגין ניסיון רצח וגרימת חבלה בבית המשפט המחוזי נצרת.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות