משרד הכרטיסים, השבוע (צילום: חדשות 2)
משרד הכרטיסים, השבוע | צילום: חדשות 2

האם היריבות במגרש הכדורגל צריכה להתחיל כבר במשרד הכרטיסים? ערב המשחק הטעון ממילא בין בית"ר ירושלים להפועל תל אביב בכדורגל שנערך אתמול (שני), הבחינו אוהדים שהגיעו לקנות כרטיסים במשרד "בימות" הירושלמי כי המשחק נערך נגד 'הגועל' תל אביב, ואת הלוגו של הקבוצה החליף פרצופה של ח"כ חנין זועבי.

רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לחדשות 2 בפייסבוק

לבית"ר ירושלים והפועל תל אביב יש היסטוריה טעונה שיצא מזמן מתחומי מגרש הכדורגל. שתי הקבוצות נחשבות להפוכות מבחינת הדמוגרפיה של האוהדים שלהן, כשההבדלים יצרו כבר תקריות אלימות בעבר וכל משחק בין השתיים מלווה לרוב באבטחה משטרתית מתוגברת.

לכן, מפתיע לראות שאת המתח מלבה משרד כרטיסים שאמור להיות נייטרלי: "הלכתי לקנות כרטיסים למשחק כדורסל, וכשהגעתי למשרד של 'בימות' הסתכלתי על תיבות הכרטיסים, והיה כתוב שהמשחק של בית"ר יערך מול "הגועל תל אביב", והם הדביקו את הפנים של חנין זועבי בצד של הפועל", מספר תושב ירושלים שהגיע למשרד הכרטיסים.

"השם והתמונה היו במשרד, כך שכל אחד שנכנס גם אם הוא לא עובד שם יכל לראות את זה. גם ככה זה משחק טעון, לדעתי המשרד שותף לשנאה ולגזענות", אמר האוהד לחדשות 2 online.

מנהל משרד הכרטיסים מסר בתגובה: "זה נעשה ככל הנראה על ידי אוהדות בית"ר שעובדות אצלנו בתור קוריוז. משרד 'בימות' לא עשה את המעשה, אנחנו לא משתמשים במלים ובביטויים כאלה, זה לא נעים ודי טיפשי. אבדוק את הנושא לעומק, אטפל בו ואעיר למנהלת המשרד, זה לא מעשה שמייצג אותנו ובוודאי שלא נעשה ביוזמתנו".

הדיווח הגיע אל המייל האדום של חדשות 2 באינטרנט. גם אתם מוזמנים לשלוח אלינו סרטון, תמונה, סיפור או קישור לאתר שיעניין את כולנו. סיפור מעניין במיוחד עשוי להתפרסם גם במהדורה המרכזית בחדשות 2.