החור של הגרוש: צרכנות בעין יומית • 10 החידושים היומיים

מגפיים, אופנת ילדים, ממתקים, מגבות, ארנקי עור, תאורה, חלות, רכב, אירוח, ניקיון • מקולקציית סתיו-חורף של מותג האש פאפיס ועד כריות הפלא של סנו סושי
תמי גיל
ג' חשון התשע"ה / 27.10.2014 13:08

 שיווק, צרכנותגרוש מחורר למעלה מ-50 שנה מגדיר המותג האש פאפיס, נוחות מהי. קולקציית סתיו-חורף של המותג הינה חגיגה של דוגמאות וצבעים וכוללת עשרות דגמים ייחודיים במגוון רחב של סגנונות, ביניהם: מגפיים, מגפונים, נעליים למראה יום יומי, נעלי עקב מאובזרות המתאימות לערב, לעבודה במשרד ולבילוי בשעות הפנאי ועוד.

הקולקציה שמה דגש על איכות, טכנולוגיות חדישות ונוחות בלתי מתפשרת. בקולקציה: נעלי סירה קלאסיות במראה נשי ואופנתי, המתאימות גם לערב וגם לעבודה במשרד או לבילוי בשעות הפנאי המאפויינת בשילוב של טכנולוגיית WAVE REFLEX – גלים מחורצים בסוליה המקנים תוספת גמישות בכל צעד ונוחות בלתי מתפשרת לאורך כל שעות היום/הלילה, נעלי קז’ואל ומגפונים ליום יום, המאופיינת באימומים המדמים את מבנה כף הרגל, לנוחות מרבית.

הגפות עשויות עורות נפה רכים בגמורים שונים ומגוונים. הנעליים מצוידות ברפידות עור מרופדות ונושמות, המעניקות יציבות מלאה ונוחות בלתי מתפשרת, מגוון רחב של נעליים, מוקסינים ומגפונים נמוכים. הקטגוריה מאופיינת בשילובי לייקרה להתאמה מלאה לכף הרגל, תפורים מיוחדים, צמדנים, רפידות נשלפות ורצועות עם אבזמים, ומגפי זאמש, קבוצת מגפונים עשירה העושה שימוש בעורות בגימור זאמש ונאפה רכים ובסוליות איכותיות, בעלות עמידות לאורך זמן.

הקטגוריה מאופיינת במגפונים בעיטורי פרנזים וכיווצים, תוספת אבזמים, כפתורים, פרוות עדינות דמויי כבשים ועוד, בצבעוניות חורפית עדכנית לדוגמא: קאמל,  בייג, זית, אפור, חומים למיניהם ושחור קלאסי.

טווח מחירי הקולקציה: נעליים 249.90 ₪ – 299.90  ₪, מגפונים – 359.90 ₪ – 449.90 ₪. להשיג בכל סניפי רשת גלי בישראל (צילום: מנחם עוז).

גרוש מחורר שיווק, צרכנותרשת H&O מרחיבה את פעילותה בתחום אופנת הילדים: קיבלה לאחרונה את הזיכיון הבלעדי לייבוא ושיווק בגדי הילדים והתינוקות של נייקי העולמית. תקופת הזיכיון תהיה ל 10 שנים.

בגדי הילדים של נייקי, שייכים לקטגוריית אופנת ספורט לילדים ואינם נמכרים בארץ. בשלב ראשון המותגים ייכנסו לכל 36 חנויות רשת H&O בפורמט של “חנות בתוך חנות”, כאשר כל מחלקה שבה יימכרו המותגים תשתרע על כ-50 מ”ר.

בשלב השני מתכננת H&O  לפתוח רשת עצמאית שתכלול 25 חנויות, שבהן יימכרו שלושת המותגים. כל אחת מהחנויות העצמאיות תשתרע על כ-100 מ”ר. עלות ההשקעה בכל חנות תעמוד על כמיליון שקל.

H&O נקטה באסטרטגיה דומה, כאשר קיבלה את הזיכיון על מותג הילדים האמריקאי קרטרס, שהוכנס בשלב ראשון לחנויות שלה, ורק בשלב שני ל-10 חנויות עצמאיות שנפתחו למותג קרטרס ולמותג אושקוש (עד סוף השנה ייפתחו 10 חנויות נוספות של שני המותגים).

המותגים בעלי אופי ספורטיבי, ישווקו בישראל עם הסמלים והלוגואים על הפרטים ומיועדים לתינוקות, לילדים ובני נוער. הקולקציות שישווקו מהחורף הקרוב כוללים  ביגוד, הנעלה ואקססוריז לפעילות ספורטיבית, לשעות הפנאי, לשעות הגן ולביה”ס.

השקת המותגים האמריקנים בישראל על ידי רשת H&O, תתמקד בתמחור אטרקטיבי של פריטי המותג שעתידים להיות במחיר שווה לכל נפש. יתרה מכך, במהלך החודשים אוקטובר –נובמבר , לרגל ההשקה כל פריטי הקולקציות יוצעו ב 25% הנחה. להשיג ברשת חנויות GOLBARY (צילום: קית גלסמן).

גרוש מחורר שיווק, צרכנותלרגל השנה החדשה, מחדשת חברת כרמית ממתקים ומשיקה עוגיות מיני קוקיס בטעם קינמון. חברת כרמית – חברת הממתקים המובילה והאהובה בציבור החרדי, שמה דגש על חדשנות תמידית, תוך התאמה של מגוון המוצרים לדרישות השוק ולטעם  הטוב של הצרכנים. למיני קוקיס בטעם קינמון יש טעם מיוחד, נפלא ומענג שמתאים גם לשימוש כנשנוש מתוק ופשוט, כליווי לכוס תה מהביל ביום חרפי גשום או אפילו כהמלצה לקרמבל מיוחד לעוגות שבת וחג.

המהדורה החגיגית תצטרף למגוון המוצרים בסדרת מיני קוקיס: שוקולד צ’יפס, שוקולד, חמאה, מרוקאיות ועוגיות חמאה ללא תוספת סוכר. מחיר מומלץ לצרכן 19.90 ₪, משקל 600 גרם, כשר בהשגחת בד”צ העדה החרדית.

שיווק, צרכנות

גרוש מחורר ‘לורה’ מנעימה לקטנטנים את החורף ומשיקה מגבת דובי עם כובע. מגבת כובע- בגודל 80 ס”מ/ 60 ס”מ, 100% כותנה, ניתן להשיג בצבע לבן. מחיר לצרכן: 49 שקלים. להשיג בחנויות המתמחות במוצרי תינוקות ברחבי הארץ ובאתר החברה.

חברת לורה סוויסרה היא החברה הותיקה בתחום הטקסטיל לתינוקות בארץ, הוקמה בשנת 1985 כעסק משפחתי. החברה ממוקמת באשקלון, מעסיקה כ-30 עובדים ועובדות.

לורה סוויסרה, משווקת ובעלת זיכיון בלעדי בארץ לשימוש בדמויות דיסני על מוצרי הטקסטיל שהיא מייצרת. כמו כן מציעה מגוון רחב של סטים לעריסות ולולים, מגבות, חלוקים, שמיכות ועוד. עיצובי החברה כוללים את כל מוצרי הטכסטיל לתינוקות, חדרי תינוקות וילדים (צילום: אבי ולדמן).

ארנק

גרוש מחורר המותג הבינלאומי סמסונייט,משיק בעולם ובישראל קולקציית ארנקי עור מיוחדת לגברים,  בעלת מנגנון מיוחד  Radio Frequency Identification System –RFID המונע פריצה לנתונים אישיים. מדובר בטכנולוגיה מיוחדת, המשתמשת בתדרי רדיו לזיהוי ולהעברת מידע, בכרטיסי אשראי ובכלל כרטיסים אישיים שונים בעלי פס מגנטי.

האקרים רבים בעולם, מצאו דרך לפרוץ דרך תדרי הפסים המגנטיים ולגנוב פרטים ונתונים אישיים. המותג סמסונייט, המתוחכם והמתקדם בטכנולוגיות משיק בימים אלה סדרות ארנקים מיוחדות בעלות חוסמי-תדרי רדיו בתצורת פס מיוחד בעיצוב הארנק, המונע מהאקרים לפרוץ ולגנוב הנתונים האישיים.

הארנקים – עם חותם מיוחד המעיד על קיום טכנולוגיה זו. הארנקים עשויים עור, בגדלים ובצבעים שונים ומיוצרים באיכות ללא פשרות ולכן השימוש בהם לאורך שנים.  הסדרות בצבעים קלאסיים כמו שחור, חום ובשילובי פסים בצבעים שונים כמו כחול וכו’. מחירים: החל מ-195 ₪ – ועד 350 ₪ (צילום: יחצ חול).

 גרוש מחורר שיווק, צרכנותלמרות ששעון החורף כבר כאן, עוד צפויים עוד ימים רבים עם מזג אוויר נוח שמתאים לישיבה בחצר או בגינה לאחר שעות העבודה ומשחק עם הילדים. תאורה חסכנית תאפשר לנו להנות משהות מחוץ לבית ויכולה לשדרג את הגינה.

הגינה בלילה נראית שונה לחלוטין מאשר בשעות היום. האור והחושך יוצרים צללים ומיסטיות מסקרנות ולפתע הגן מקבל מימד חדש. הפרופורציות והצבעים משתנים ויש משחק של צללים. לדברי נאוה קלי כלפון, מפשוט ירוק העוסקת בתאורת גן ומוצרים אקולוגיים, בתכנון התאורה הבטיחות צריכה להיות קודמת לכל.

זו אחת הסיבות להעדיף בגינה שימוש בתאורה סולארית במתח נמוך על מנת לשמור על בטיחות ילדים, מבוגרים וחיות מחמד שמסתובבים בגינה. יש לזכור שתשתיות החשמל מונחות בשטח פתוח החשוף למים, שמש, נזקי טבע, בעלי חיים ועבודות טיפול ותחזוקה בגינה זאת להבדיל מתאורה סולארית ללא צורך בתשתית חשמל.

כדאי לתכנן את תאורת הגן כך שתדגיש את הדומם והצומח, תבליט פינות ותצייר צללים על קירות הבית שאליהם היא מכוונת, כך ניצור משחק מעניין ומרשים של אור וצל. ניתן להבליט אלמנטים שונים בגינה כמו סלעים וקירות שבאור יום האפקט שלהם מזערי אם בכלל והמראה הלילי החדש יוצר אוירה קסומה חדשה לגינה.

שילוב התאורה עם אלמנטים של מים למשל בבריכות מים או במזרקות יכול ליצור שילוב של צליל ואור מעניינים. ישנה גם אפשרות להכניס תאורה לתוך הצמחייה על מנת ליצור מראה ייחודי של הארת הצמח מתוכו, כך תיווצר ניגודיות של צבעים בין הצמחים המוארים לצמחים החשוכים. להשגת האפקט נשתמש בתאורה שמפזרת את האור על פני הצמח ולא ממקדת אותו.

בהארה של פינת ישיבה אינטימית נדרשת אלומת אור קטנה כדי לא להרוס את האווירה המיוחדת, לכן נשתמש בתיאורה המשתלשלת מלמעלה אפשר להציב את מוקד האור מבין העצים. בהקמת תאורת שבילים להארת הדרך בגן יש למקד את האור כלפי מטה ישירות על הדרך כדי שהצועד לא יסתנוור. להארת מוקד חשוב בגן כמו גזע פיסולי או פסלי נוי נשתמש בזרקור.

תאורה סולארית מאפשרת לילדים ולבני המשפחה לשהות ולשחק בחצר גם באזורים שרחוקים מרשת החשמל בלי למתוח כבלים ובלי לשלם עבור החשמל. המצבר נטען גם בימי חורף סגריריים.

שיווק, צרכנות

גרוש מחורר רשת מאפיות הצבי מציגה: חלות מיוחדות לשולחן סעודת שישי. החלות המיוחדות של מאפיית הצבי מזוהות לא רק על ידי הטעם הייחודי, אלא גם במראה המבריק שלהן, וזאת ללא מריחת ביצים .רשת מאפיות הצבי בבעלות מר צבי כהן מבני ברק, הוקמה לפני יותר מ 20 שנה ומונה 8 סניפים. את כל מוצרי המאפייה, הנאפים מדי יום, אופים בתנורי הברזל של משפחת כהן – בדיוק כפי שהשתמשו באירופה במאה הקודמת במאפיית ויזניץ’ המיתולוגית.

לקראת שבת מוסיפים לתנורים את המגוון הרחב של החלות לשבת, שהותפחו בחדר לחות מיוחד ונאפו בתנורי ברזל עתיקים, אשר בין היתר מוסיפים לטעם המיוחד של החלה. בכל סניף של הרשת ניתן למצוא החל מימי חמישי מגוון של 6 סוגים של חלות ובהזמנה מיוחדת חלות יוצאות דופן בצורת אשכול ענבים, מפתח לפרנסה טובה, לבר מצווה, חלה בצורת חנוכייה, חלות בצורת מספרים ועוד.

מאפיית הצבי מוכרת בתור זו שיודעת לאפות את החלות כאשר הן מותאמות לקהלי לקוחות שונים. ביניהם ישנה קבוצה גדולה של לקוחות אשר מעדיפים באופן בולט את החלות כשהן אפויות היטב מבחוץ (יש האומרים עד כדי “שרופות”)  ורכות וקריספיות מבפנים.

תהליך ההתפחה נעשה בחדר התפחה מיוחד, הנקרא “גארה”  –  שנבנה על פי הנחיותיו של צבי כהן, הבעלים. לתוך הגארה מוכנסות העגלות עם החלות. לחדר הגארה מוזרם קיטור המגיע מפתחים המפוזרים בחדר. מטרת הגארה להתפיח את החלות (ומגוון המאפים בכלל הנאפים במאפייה ושדורשים התפחה), בצורה מבוקרת.

כל מאפה (חלות , בילקעס , לחמניות, עוגות שמרים ומוצרים רבים אחרים), שוהה בגארה למשך זמן קצוב ומבוקר, וכן כמות הקיטור והטמפרטורה בהתאם למאפה ולתוצאה הרצויה.

המגשים עליהם מונחות החלות עשויים באופן המותאם לדרך האפייה והתוצאה הרצויה. בתנורים נאפים לקראת שבת מגוון רחב של חלות, כגון: חלה בצורת אשכול ענבים, חלה בצורת פרח, חלה גבוהה מאורכת ועליה צמה קלועה, חלה בצורת מספרים, חלה בצורת דג, בצורת לב ועוד, המפארות את שולחן השבת בעשרות אלפי בתים בישראל.

טווח מחירים: החל מ-12 ₪ לחלת שבת רגילה ועד ל-95 ₪ לחלת שבת ענקית ואפשרות לחלות בהזמנה מיוחדת. כל המוצרים נאפים בעבודה ידנית בלבד במפעל בבני ברק, כשרות של הרב משה לנדא רב העיר בני-ברק.

 שיווק, צרכנותגרוש מחורר קרסו מוטורס, יבואנית רנו, משיקה בימים אלה  בישראל, את המשפחתית החדשה: קליאו אסטייט  – אוטומטית, טורבו בנזין 1.2 ל’, 120 כ”ס, עם תא מטען רחב בעיצוב ספורטיבי וטרנדי. הקליאו החדשה מגיעה עם מנוע טורבו חסכוני במיוחד, ברמת אבזור גבוהה, טכנולוגית וחדשנית, עם תא מטען רחב ובעיצוב ספורטיבי וטרנדי, מצוידת במנוע טורבו – בנזין 1.2 ל’ חסכוני וכוחני במיוחד, בעל הספק של 120 כ”ס ותצרוכת דלק משופרת (19.2 ק”מ לליטר דלק בנסיעה משולבת).

מנוע הבנזין בעל זמינות כוח גבוהה של 19.3 (מומנט) ב- 2,000 סל”ד וגיר אוטומטי כפול מצמד (EDC), המקנה לרכב תחושת כוח ושליטה מרבית, עם החלפת הילוכים מהירה, בלתי מורגשת וחלקה. הקליאו אסטייט, מציעה שימושיות גבוהה למשפחות עם נפח הטענה מוגדל ויכולת העמסת ציוד יומיומי ו-outdoor, מבלי לוותר על הסטייל  הייחודי של הקליאו.

רמת הגימור של הקליאו אסטייט החדשה  מהווה סטנדרט חדש  בכל הנוגע לאיכויות תא הנוסעים ולאבזור ברכב: לוח מחוונים דיגיטלי משולב מד טורים, בקרת שיוט עם שליטה מגלגל ההגה הכוללת מגביל מהירות,  מערכת מולטימדיה Media Nav מבית רנו, הכוללת שליטה מלאה על השמע,מערכת ניווט וממשק מלא בעברית, מערכת שמע בעלת קישוריות מלאה להתקני בלוטות’ וחיבורי AUX ו- USB בקונסולה מרכזית.

כמו כן, מוצגים ברכב מחיצת ריצפה מודולרית בתא המטען להכפלת שטח ההטענה,  חישוקי סגסוגת 16″, פנסי LED קדמיים לתאורת יום המשולבים ביחידת פנסי הערפל, מראות חשמליות מתקפלות בלחיצת כפתור, חיישני אורות וגשם. מעבר לכל זה, מערכת חכמה לכניסה והתנעה ללא מפתח (Keyless) ונעילה מרכזית חשמלית עם כרטיס מפתח אלקטרוני ונעילה נפרדת לתא מטען.

הדגם החדש  בעל חמישה כוכבים במבחן הריסוק (Euro Ncap) , מהווה אמת מידה בכל הנוגע לאיכויות ולאבזור הסטנדרטי ברכב: מערכת מוביליי למניעת תאונות דרכים, מערכת בקרת יציבות ברכב (ESP), מערכת בקרת אחיזה למניעת החלקה (ASR), עוגני איזופיקס במושבים האחוריים לעיגון מושב בטיחות, מערכת סיוע לבלימת חירום (EBA), בקרת שיוט נשלטת מגלגל ההגה הכוללת מגביל מהירות ועוד.

מחיר דגם אקספרסיון PACK מנוע 1.2 בנזין אוטומטי:  104,900 ₪ (צילום: יחצ).

 שיווק, צרכנותגרוש מחורר בעולם האירוח הרשת המובילה למוצרי אירוח חד פעמיים, מדווחים בסיפוק על הצלחה משמעותית למבצעי החגים כשכלי עולם האירוח פיארו את שולחנות החג בעשרות אלפי בתי ישראל, המונים רכשו את מיטב הכלים ברשת עולם האירוח כשהאיכות המוצרים מחד ואטרקטיביות המחירים מאידך, הריצו אלפי לקוחות מרוצים לעולם האירוח.

שיווק, צרכנות

גרוש מחורר סנו סושי מציגה את כריות הפלא. כריות הפלא הינן פטנט עולמי לניקוי והברקה ללא שריטות –  ספוגיות ניקוי דו צדדיות,  צד אחד של הספוגית מיועד להסרת לכלוך רגיל וצידה השני להסרת לכלוך קשה.

כריות הפלא אינן מותירות שריטות ומתאימות לשימוש על מתכות, נירוסטה, נחושת, ואף חומרים עדינים כמו טפלון, זכוכית ופלסטיק.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות