שתף קטע נבחר

יורוליג: באיירן ניצחה את פנאתינייקוס

מחזור שני: הגרמנים נהנו מ-20 נקודות של דושקו סבאנוביץ' בדרך ל-75:81 מרשים על הענקית מיוון. ברצלונה ניצחה בקלות במילאנו. נפטונאס, שמשחקת לראשונה במפעל ופגשה את הכוכב האדום בלגרד, השיגה ניצחון היסטורי בזכות סל של ואסיליוס, 3.2 שניות לסיום. גלאטסראיי גברה על ולנסיה

באיירן מינכן, שמנסה לעשות צעדים לעבר הצמרת האירופית בסגנון קבוצת הכדורגל, עדיין רחוקה מהגדולות באמת. אבל הניצחון שלה הערב (ה') בבית 3 של היורוליג, 75:81 על פנאתינייקוס, בהחלט מראה עד כמה היא התקדמה.

 

אסטבן באטיסטה עוד נתן ליוונים יתרון נקודה בתחילת הרבע האחרון, אבל משם זה היה רק באיירן. דושקו סבאנוביץ', שקלע 20 נקודות, השתלט על המשחק יחד עם אנטון גאבל וניהאד ג'דוביץ', וההפרש שפתחו החזיק עד לסיום. באטיסטה קלע 18 למפסידים.

 

 

יאגלה מבאיירן מול רייט (צילום: AFP) (צילום: AFP)
יאגלה מבאיירן מול רייט(צילום: AFP)

 

עוד בבית 3, ברצלונה השיגה את הניצחון השני שלה, 63:78 קל במילאנו. האיטלקים לא מצאו פיתרון ליד המדהימה שתפס אלכס אברינס, כאשר הכוכב האורח צולף 21 נקודות, כולל 5 מ-5 משלוש. דניאל האקט לקח גם הוא חמש שלשות, קלע רק אחת, והוביל את מילאנו עם 15.

 

קבוצה נוספת עם מאזן מושלם בבית 3 היא פנרבחצ'ה/אולקר, שהביסה בפולין את זגורזלץ 76:91. 30 נקודות לעומת 15 ברבע הראשון הבהירו מי בעלת הבית האמיתית. אנדרו גאודלוק המצוין קלע 27 נקודות לטורקים, דמיאן קוליג 23 מהצד השני.

 

האקט עובר את הוארטס (צילום: EPA) (צילום: EPA)
האקט עובר את הוארטס(צילום: EPA)

 

נפטונאס הליטאית עורכת העונה בכורה ביורוליג בתור אחת הקבוצות האלמוניות במפעל. אבל זה לא אומר שהיא מתכוונת לאפשר ליריבות שלה משחקים קלים. הערב במחזור השני בבית 4, נפטונאס השיגה ניצחון היסטורי, 81:83 על הכוכב האדום בלגרד.

 

סל הניצחון הדרמטי הגיע 3.2 שניות לסיום, באדיבות ולדאס ואסיליוס. עוד לפני כן הליטאים קלעו באחוזים גבוהים מבחוץ (11 מ-25) ופתחו פער יפה, אבל מרקוס וויליאמס (23 נקודות) סחף את הסרבים לקאמבק וכמעט לניצחון - עד שוואסיליוס קלע. דייוידס גאיליוס קלע 19 נקודות לנפטונאס.

 

גאיליוס. הוביל את נפטונאס (צילום: EPA) (צילום: EPA)
גאיליוס. הוביל את נפטונאס(צילום: EPA)

 

באותו הבית, גלאטסראיי ניצחה את ולנסיה 64:71, וכמו נפטונאס ובלגרד השתיים עומדות על 1:1. הטורקים רצו במחצית הראשונה וסיימו אותה ביתרון ענק, 24:47, כך שבהמשך הם הרשו לעצמם להיות רגועים יותר והספרדים נגסו בפער. 16 נקודות של קרלוס ארויו הובילו את המנצחים, בדיוק כמו התרומה של לוק הרנגודי לוולנסיה.

 

צפו: מאמן מרסיי ברגע לוהט במיוחד

צפו: הגול הכי גאוני שראיתם לאחרונה

הסל ההזוי של השנה. צפו

 


פורסם לראשונה 23/10/2014 22:29

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים