שתף קטע נבחר

צילום: עוז מועלם

פארגו לא מתרגש: "עוד משחק כדורסל עבורי"

בעונה שעברה הוא סופסל כמעט עונה שלמה בצסק"א, הערב (19:00, ישיר ב-ynet ספורט) הוא פוגש אותה עם אלופת אירופה: "משחק רגיל עם אווירה שונה"

מכבי ת"א תתמודד הערב (19:00, שידור חי ב-ynet ספורט) מול צסק"א מוסקבה במסגרת המחזור השני של היורוליג. הצהובים לא מגיעים במצב אידיאלי למשחק כשדווין סמית' פצוע ונשאר בארץ, ואיתו גם אלכס טיוס שחזר להתאמן אימונים חלקיים רק לפני יומיים.

 

 

גם בעונה החולפת הגיעה מכבי ת"א למוסקבה ללא הגבוהים שלה וספגה תבוסה כואבת, 100:65, אבל מצד שני הנקמה של הצהובים הגיעה בחצי גמר הפיינל-פור, אז הדיחו את הקבוצה הרוסית עם סל ניצחון בלתי נשכח של טייריס רייס.

 

מי שירצה כנראה להוכיח משהו לקבוצתו לשעבר הוא ג'רמי פארגו. שחקנה של מכבי ת"א לבש את המדים של צסק"א בעונה החולפת וכמעט ולא ראה את הפרקט, אלא רק מהספסל. צוות האימון של פארגו מהעונה שעברה כבר לא חלק מהקבוצה, אטורה מסינה ודן שמיר

 עזבו ובמקומם הגיע דימטריס איטודיס, מי שהיה עוזרו במשך שנים רבות של ז'ליקו אובראדוביץ' בפנאתינייקוס.

 

פארגו עצמו אמר לקראת המשחק: "זה עוד משחק כדורסל עבורי, שבו אני רוצה לנצח. זה כמו לשחק נגד נס ציונה או חולון? משער שכן, רק עם שחקנים טובים יותר, זה הכל. אני רוצה לנצח את המשחק ולא ממש אכפת לי מה יקרה חוץ מזה. אני לא מכיר את המאמן החדש, אז אני לא לגמרי יודע באיזו שיטה הם ישחקו אבל אלה רוב השחקנים מהעונה שעברה, כך שמדובר בקבוצה טובה מאוד".

 

"לא חושב שיש קשר בין ההפסד שלהם בעונה שעברה למשחק בערב", המשיך פארגו. "אז זה היה בפיינל-פור ועכשיו זה משחק רגיל עם אווירה שונה. לא חושב שיש קשר. נצטרך מאמץ קבוצתי בגלל השחקנים הפצועים ומקווה שכולנו נדע להתעלות. סופו חזר להתאמן איתנו ונראה טוב, אנחנו רוצים שיחזור לכושר מהר. שמח שהוא יהיה איתנו במשחק".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
ג'רמי פארגו
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים