היומונים שוב נשארים מאחור: לא מדווחים על הבחירות

אחר-כך הם מתפלאים מדוע החשיפה של היומונים יורדת: הביטאונים המפלגתיים אינם מדווחים לקוראים על המתמודדים ועל מערכת הבחירות לרבנות ירושלים • עורך ביומון: נוהגים כבת יענה
יוני גרין
כ"ז תשרי התשע"ה / 21.10.2014 10:07

היומונים החרדיים ממשיכים להצדיק את הסיבה להתדרדרות במדדי החשיפה לקורא החרדי, ועלייתם של אתרי האינטרנט החרדיים:  גם הבוקר (שלישי), יום הבחירות של הרבניים הראשיים בירושלים, מתעלמים הביטאונים מהאירוע ואינם מדווחים לקוראים על המתמודדים ועל מערכת הבחירות.

במשך כל תקופת המירוץ לרבנות ירושלים התעלמו הביטאונים המפלגתיים ממערכת הבחירות. “הגישה במערכות העיתונים היא לנהוג כבת יענה, כביכול הרבנות אינה קשורה לציבור החרדי, למרות שישנם מתמודדים חרדיים, והעסקונה החרדית מעורבת במערכת הבחירות עד צוואר”, אומר עורך באחד היומונים, המבקר את גישת המערכת בה הוא עובד.

“כאילו שכל הידיעות שאנו מפרסמים על צה”ל כן קשורות לציבור החרדי”, הוא מוסיף בציניות. “ואחר כך מתפלאים מדוע הציבור שואב את האינפורמציה ממקורות אחרים”.

מי שחרג מעט מההתנהלות הוא ‘המודיע’, ביטאון אגודת ישראל, שהקדיש לבחירות ידיעה שולית, בה דווח תחת הכותרת “ירושלים – היום הבחירות לרבנות הראשית”, כי היום תתקיימנה הבחירות לתפקיד הרבנים הראשיים בירושלים.

העיתון אינו מפרט את רשימת המועמדים ורק מציין כי “היום, לאחר 11 שנה שכיסאות הרבנים הראשיים בירושלים פנויים, ייערכו הבחירות שהושפעו רבות מדילים פוליטיים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות