האסון בנאפל: נמצאה גופתה של הנעדרת הישראלית

גופתה של המטיילת הישראלית מיכל גילי צ'רקסקי ע"ה אותרה על ידי צוות החילוץ של חברת הביטוח הראל, שעות ספורות לאחר שהבוקר התחדשו החיפושים בשמורת אנאפורנה בהרי ההימלאיה
שייע קליין
כ"ו תשרי התשע"ה / 20.10.2014 11:35

צוות החילוץ של חברת הביטוח ‘הראל’, בשיתוף פעולה עם הצבא הנפאלי, איתר היום (שני) בשמורת אנאפורנה בהרי ההימלאיה את גופתה של המטיילת הישראלית מיכל גילי צ’רקסקי ע”ה, בת 36 מגבעתיים. בכך עלה מספר ההרוגים הישראלים באסון סופת השלגים לארבעה.

החיפושים, שנמשכים כבר 6 ימים, התחדשו הבוקר ולאחר מספר שעות אותרה הגופה. סופת השלגים גבתה עד כה את חייהם של לפחות 43 בני אדם.

חני ליפשיץ, שליחת חב”ד בקטמנדו, אמרה בעקבות מציאת הגופה: “הבוקר התבשרנו על מציאת גופתה של מיכל היקרה. עד עתה עוד היתה לנו תקווה גדולה למצוא אותה בין החיים.

“יחד עם זאת ישנה תחושת הקלה על שמיכל תגיע כמה שיותר מהר למנוחת עולמים בקבר ישראל. אנחנו כאן בבית חב”ד עוטפים ומחבקים את המשפחה האבלה. זכינו להיות עם מיכל בימיה האחרונים בהם ראינו אותה שמחה ומאושרת בטיול הגדול. נזכור אותה כך תמיד”.

ממשרד החוץ נמסר, כי הודעה נמסרה למשפחתה. צוות שגרירות ישראל בקטמנדו, יחד עם המחלקה לישראלים בחו”ל, מטפלים בהעברת ארונה לישראל בהקדם.

שלושת ההרוגים הנוספים באסון הם אגם לוריא ז”ל, בן 23 מקיבוץ יפעת שבעמק יזרעאל, נדב שהם ז”ל, בן 30 מהיישוב מצפה הושעיה שבגליל התחתון, ותמר אריאל ע”ה, קצינת צה”ל בת 24 מהמושב משואות יצחק, שהייתה הנווטת הדתיה הראשונה בצה”ל.

ביום ראשון נחתו בנתב”ג שבעה ישראלים שנפצעו במפולת השלגים. שישה מהפצועים סובלים מפגיעות קור בדרגות שונות, ואחד סובל גם מפגיעות בגב ובחזה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות