ג’ודי שלום ניר מוזס: “למה אני צריכה לממן לצבא תחנת רדיו?”

אשת התקשורת ג'ודי שלום ניר מוזס, רעייתו של השר סילבן שלום לא מבינה: "הרמטכ״ל מתלונן על חוסר בתקציב, על סכנה קיומית למדינה. אבל גל״צ מקבלת בתקציב הביטחון 25 מיליון שקל לשנה"
יוני גרין
י"ד תשרי התשע"ה / 08.10.2014 11:44

אשת התקשורת ג’ודי שלום ניר מוזס, רעייתו של השר סילבן שלום – שר התשתיות הלאומיות האנרגיה והמים, והשר לפיתוח הנגב והגליל – מתייחסת היום (רביעי) בעמוד הפייסבוק שלה לתקציב המדינה שאושר הלילה על ידי הממשלה.

היא מספרת כי הצעת התקציב כללה ביטול הטבות המס לתושבי הפריפריה, “האנשים שהכי סובלים כשהמצב הבטחוני מסלים, ואנחנו כאן במרכז ובירושלים ממשיכים בחיים בסבבה. הצעת התקציב דיברה על ביטול הטבות המס הקריטיות לתושבי הפריפריה”. לדבריה, “סילבן נלחם כמו אריה, כאחד שהגיע מהפריפריה ומודע למצוקות והצליח להרוג את הגזירה הנוראית”.

ומאיפה הכסף? ובכן, “לי יש חלופה נהדרת לכסף”, אומרת אשת התקשורת: “גלי צה”ל”.

והיא מסבירה: גל״צ מקבלת בתקציב הביטחון 25 מיליון שקל לשנה. למה? הרמטכ״ל מתלונן על חוסר בתקציב, על סכנה קיומית למדינה, לא מתאמנים מספיק, אין כסף לנגמשים ממוגנים. לא מבינה למה אני צריכה לממן לצבא תחנת רדיו? אפילו את אגרת קול ישראל ביטלו.

“יש לי הרבה רעיונות מה לעשות עם הכסף”, היא מגלה. “גם לראשי העיריות בנגב ובגליל יש, הם משוועים לתקציבים לרווחת תושביהם. סתם חומר למחשבה בערב חג”.  ומילה אחרונה לבעלה: “גאה בך בעלי ומתרגשת כל פעם מחדש מהרגישות שלך למצוקות האחר”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות