שתף קטע נבחר

שמעון גרשון: "יצר התחרותיות בוער בי"

בלם בית"ר ירושלים כבר לא יכול לחכות לגמר גביע המדינה ביום ג' מול מכבי חיפה: "אסור לנו להפסיד עוד תואר לאותה קבוצה". אגייאר בודק אפשרות לשמש כספונסר בלבד

בית"ר ירושלים כבר שכחה מהניצחון המשכנע אמש (ש'), 0:3 על בני סכנין, וכל המחשבות מופנות כבר לעבר גמר הגביע מול מכבי חיפה ביום ג'. לפני האימון, שמעון גרשון שיתף בתחושותיו לקראת המפגש עם האלופה הטרייה: "אני מרגיש שיצר התחרותיות בוער בי. הפסדנו להם את האליפות ואנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו להפסיד עוד תואר לאותה קבוצה".

 

"זה משחק בין שתי קבוצות התקפיות באופי שלהן", הוסיף המאמן ראובן עטר, "הפסדנו את האליפות וכעת ננסה לזכות בגביע. היו לנו הרבה תהפוכות וחוסר ודאות גם היום וגם במהלך כל העונה. הבנתי שהרוכש המיועד כבר לא מיועד. זה מה שאנחנו חיים איתו, אבל זה מועדון גאה וחזק ומה שקורה לא ישפיע". 

 

במועדון הביעו שביעות רצון מהחזרה לעניינים של כריסטיאן אלבארס אחרי הפציעה הטורדנית ממנה סבל ומרוצים גם מכך שברק יצחקי עשה צעד נוסף בדרך למלכות שערי הליגה. כמיטב המסורת, יערכו מחר האוהדים ביקור בכותל המערבי ויבקשו מהיושב במרומים את עזרתו בדרך לתואר. הערב תתאמן הקבוצה בבית וגן.

 

ומה עם אגייאר?

אוהדי בית"ר ירושלים ייאלצו ככל הנראה להמתין עוד כמה ימים לפני שגומא אגייאר יודיע על החלטתו בנוגע לאלופה היוצאת. הבוקר נפגש המיליארדר היהודי-אמריקני עם יועציו במטרה לבחון את נושא רכישת הקבוצה מידיו של ארקדי גאידמק.


גומא אגייאר. בקרבתו מודעים ללחץ ששורר בבית"ר (צילום: טל שחר) 

 

כל ספרי החשבונות של בית"ר נבדקו על ידי שתי חברות הקשורות לאגייאר ואלה הציגו בפניו את מסקנותיהן. איש העסקים החליט להמתין לפני שירכוש את המועדון ובינתיים הודיע כי יבדוק לעומק אפשרויות נוספות לעזור לבית"ר - אחת מהן כספונסר, אשר יעזור לה לעמוד על הרגליים לקראת העונה הבאה.

 

בהודעה מטעמו של אגייאר נמסר: "תהליך בדיקת האפשרות הכניסה לבית"ר נכנס לשלביו האחרונים. הוחלט לבדוק מספר כיוונים לתמיכה בקבוצה, כולל שימוש כספונסר לקראת פתיחת העונה הבאה. הרעיון הספציפי הזה יוכל להתממש רק אחרי הסכמה מצד ההתאחדות לכדורגל והבעלים הנוכחי של בית"ר, ארקדי גאידמק".


קורנפיין. הבהיר כי המועדון עשוי לפתוח בהליך של פירוק (עוז מועלם)

 

צוותו של אגייאר יתכנס שוב בימים הקרובים כדי להחליט באופן סופי על מסלול התמיכה של איש העסקים במועדון. בקרבתו מציינים כי ייעשה מאמץ לסיים את כל התהליך במהירות האפשרית, בידיעה כי בית"ר מצויה בלחץ על מנת שתוכל להירשם לגביע אופ"א ולהתחיל בהכנות לעונה הבאה.

 

לא ברור אם משמעות ההתמהמהות היא כי אגייאר יורד למעשה מהאפשרות לקנות את הקבוצה, אך בסביבתו מבהירים כי אופציית הרכישה עדיין עומדת על הפרק, למרות הסיבוכים שהיא מציגה. יו"ר בית"ר, איציק קורנפיין, אמר כי במידה שלא תגיע תשובה מאגייאר עד סוף השבוע, עלולה בית"ר לקחת החלטות חד צדדיות ולפנות לבית משפט לקראת הליכה לפירוק.

 

לאור חוסר הבהירות בנוגע לעתיד הקבוצה, החליטה בית"ר שלא לחדש חוזים של מספר מאמנים ממחלקות הילדים והנוער. הם קיבלו הבוקר הודעה על סיום עבודתם במועדון בסוף החודש. מדובר בצעד אותו מחויבת הקבוצה לנקוט לקראת האפשרות שתלך לפירוק. אגב, במכתבים צוין כי במידה שהמועדון יירכש או ייצא לדרך חדשה, תיעשה פנייה מחודשת לאותם מאמנים על מנת שישובו לתפקידם.


פורסם לראשונה 24/05/2009 15:33

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: דודי ועקנין
שמעון גרשון
צילום: דודי ועקנין
מומלצים