אריה דרעי: “אסור שאמריקה תהיה דוברת של שלום עכשיו”

יו"ר ש"ס מחזק את נתניהו בעקבות הביקורת האמריקנית על אישור הבנייה ב'גבעת המטוס': "ראש הממשלה נוהג נכון כשדוחה את הביקורת של ארה"ב על הבניה בירושלים. ירושלים זה קונצנזוס" • ב'שלום עכשיו' דוחים את האשמות נתניהו כי נהגו ב"חוסר אחריות לאומית", כשפרסמו על אישור הבנייה במהלך פגישתו עם אובמה
נחמן גור
ח' תשרי התשע"ה / 02.10.2014 12:02

יו”ר ש”ס, ח”כ אריה דרעי, מחזק הבוקר (חמישי) את ראש הממשלה בנימין נתניהו בעקבות הביקורת האמריקנית על אישור הבנייה ב’גבעת המטוס’ בירושלים.

“ראש הממשלה נוהג נכון כשדוחה את הביקורת של ארה”ב על הבניה בירושלים, אסור שאמריקה תהיה דוברת של ‘שלום עכשיו’, ירושלים זה קונצנזוס. העם היהודי מתפלל ונשבע במשך דורות ‘אם אשכחך ירושלים’. בנושא ירושלים ממשלת ישראל תקבל מאיתנו גיבוי מוחלט”, כתב דרעי.

ראש הממשלה בנימין נתניהו תקף הלילה בשיחה עם כתבים ישראליים את הפרסום של ארגון השמאל הקיצוני ‘שלום עכשיו’ אודות האישור לבניה בשכונת גבעת המטוס במהלך פגישתו עם אובמה, וכינה אותו “חוסר אחריות לאומי”.

ב’שלום עכשיו’ הגיבו בכעס על האשמות ראש הממשלה שכינה את התנועה “חסרת אחריות לאומית”.

“נתניהו הוא זה שחסר אחריות לאומית”, אמר מזכ”ל שלום עכשיו, יריב אופנהיימר. “את תסכוליו של נתניהו על מדיניותו ההרסנית ליחסי החוץ של ישראל הוא צריך להפנות לעצמו ולשריו ולא אלינו”.

לדבריו, הבחירה לפרסם את אישור הבנייה בזמן פגישת נתניהו-אובמה לא היתה ניסיון לפגוע ביחסים בין ארה”ב לישראל, אלא פעולה שגרתית של הארגון שקיבלה הד תקשורתי – בשל העיתוי.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות