רבה הראשי של קריית אתא התפרע, שבר ציוד וצעק: “בן כלב”

הרב הראשי הספרדי של קרית אתא, הרב אליהו מימון, איבד שליטה במשרדי המועצה דתית, הפך שולחנות וזרק כיסאות • על המזכירה צעק: "מי את? כלבה בת כלבה. אהרוג אותך ואת הרב דיסקין"
יוני גרין
ז' תשרי התשע"ה / 01.10.2014 13:26

הלם במועצה הדתית בקריית אתא: לטענת עובדי המועצה, רבה הראשי של העיר, הרב אליהו מיימון, התפרע במשרדי המועצה, הפך ריהוט, שבר ציוד ותקף מילולית את המזכירה ומנהל מחלקת הכשרות.

לטענת עובדי המחלקה, הרב גם איים כי יהרוג את רבה האשכנזי של העיר, הגאון רבי חיים שלמה דיסקין.

מאז בחירתו של הרב דיסקין לרבה הראשי האשכנזי של העיר, ידעו היחסים בין שני הרבנים עליות ומורדות. בשנים האחרונות נוצרה הסכמה עם משרד הדתות על חלוקת תפקידים בין הרבנים הראשיים של העיר: הרב מימון מטפל במקוואות בעוד הרב דיסקין אחראי על הכשרות.

“למען שלום בית לא אכפת היה לרב דיסקין שהרב מימון יחתום”, סיפר מנהל מחלקת הכשרות, רפי אילוז לחדשות 0404.

היום בבוקר הגיע הרב מימון אל מזכירות המועצה ודרש לחתום על תעודת כשרות למסעדה בעיר, זאת לאחר סיכום מוקדם עם מנהל מחלקת הכשרות.

“כשהוא הגיע למשרד, הוא פנה אל המזכירה וביקש את התעודה”, סיפר אילוז. “אחרי שהיא אמרה לו שרק תבקש את אישורו של מנהל המחלקה למסור לו את התעודה – הוא ראה בזה פגיעה בכבודו ופשוט נתקף בטירוף והחל להשתולל.

“הרב מימון צעק עליי ועל המזכירה: ‘יא כלב, מי את? כלבה בת כלבה. אהרוג אותך ואת הרב דיסקין’.

“אחר כך הוא התפרע ושבר דברים בלובי המשרד. זרק את המקלדת, שבר את מסך המחשב, העיף את הניירות על הריצפה ופשוט הפך פה את הכל”.

המזכירה נזקקה לטיפול רפואי לאחר שלקתה בהלם ובחרדה. היא טופלה על ידי מתנדבי איחוד הצלה. “היא לא מפסיקה לבכות”, אמר אילוז לכתב חדשות 0404.

במחלקת הכשרות הבהירו כי בוצעה פנייה למשטרה וכי תוגש כנגד הרב תלונה.

הרב אליהו מימון סירב להגיב גם לפניות חרדים10.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    בושה וחרפה
    02/10/2014 12:28
    מג'נון
  1. שישאפז את עצמו ויתפטר לאלתר