שתף קטע נבחר

גיא גודס: "כנראה שאנחנו עדיין לא מוכנים"

מאמן מכבי ת"א לא הסתיר את אכזבתו לאחר ההפסד לפלמנגו בגמר הגביע הביניבשתי: "לצערנו נקלענו לתקופה קשה כבר בתחילת העונה". גיא פניני: "פספסנו, פישלנו"

העונה עוד לא נפתחה באופן רשמי, אבל מכבי ת"א כבר איבדה שני תארים. אחרי שנוצחה ע"י הפועל ירושלים בגמר גביע ווינר, אלופת אירופה לא הצליחה לשמור על יתרון של 3 נקודות מהמפגש הראשון עם פלמנגו הברזילאית ונכנעה לה 90:77 בקרב על הגביע הבינבשתי.

 

עם שריקת הסיום ירדו אלפי אוהדים ברזילאים לפרקט וחגגו עם הקבוצה הביתית את הניצחון היוקרתי, מה שאילץ את המשטרה במקום להבריח את השחקנים בצהוב לחדרי ההלבשה.

 

הקהל הברזילאי חוגג על הפרקט (צילום: fiba americas) (צילום: fiba americas)
הקהל הברזילאי חוגג על הפרקט(צילום: fiba americas)

 

"דווקא פתחנו טוב עם 0:7, אבל בזכות הקהל הפנטסטי שהיה פה הם חזרו למשחק", אמר גיא גודס לאחר המשחק. "בשורה התחתונה, בשלושה רבעים לא ניצחנו וכשאתה מגיע למשחקים בהם אתה נאבק על תואר, ההגנה חייבת להיות יותר טובה ופה נפלנו".

 

"ספגנו 27 נקודות ברבע הראשון ו-26 ברבע הרביעי, שהיה המשמעותי. אי אפשר לקבל 90 נקודות במשחק מכריע על תואר. היה לנו מומנטום והחטאנו 3 שלשות חופשיות שיכלו לעשות את השינוי, וזה לפעמים ההבדל בין ניצחון להפסד. פלמנגו עשו את הריצה שלהם ומשם כבר היה לנו קשה לחזור. לצערי לא זכינו בגביע שמאוד רצינו, אבל אנחנו נלמד מזה ונשתפר", הוסיף המאמן הצהוב.

 

"הרגשה לא נעימה". פניני בסיום (צילום: fiba americas) (צילום: fiba americas)
"הרגשה לא נעימה". פניני בסיום(צילום: fiba americas)

 

על היכולת הפושרת של קבוצתו עד כה, אמר גודס: "עם כל הצער, אנחנו רק חודש ביחד. כנראה שאנחנו עדיין לא מוכנים לרמת האינטנסיביות ולרמת המשחקים האלה, זה לוקח זמן. אופי של קבוצה נמדד דווקא בתקופות הקשות, לצערנו נקלענו לכך כבר בתחילת העונה ואין לנו זמן להתאקלם. אני בטוח שנצמח גם כבודדים וגם כקבוצה ונגיע לתחילת העונה ביורוליג ובליגה הישראלית מוכנים".

 

גם הקפטן גיא פניני יצא בתחושת אכזבה: "בהחלט הרגשה לא נעימה להפסיד תואר. פספסנו, פישלנו. ברכות לפלמנגו ששיחקה ממש טוב. היתה כאן אווירה מדהימה של כדורסל. הם רצו יותר וניצחו. אנחנו צריכים להסתכל קדימה, זו רק תחילת העונה. אנחנו רק אחרי חודש של אימונים, עם קבוצה חדשה, וכבר משחקים על תואר, זה לא פשוט. יש לנו עוד דרך ארוכה ואני מאמין שנשתפר ונהיה יותר טובים".

 

הצהובים ימריאו לקליבלנד לקראת מפגש מול קבוצתו של האקס, דייויד בלאט והכדורסלן הטוב בעולם, לברון ג'יימס. "זו עוד חוויה אדירה, לשחק מול דייויד והשחקנים הכי טובים בעולם, אבל הכי חשוב עכשיו זה להסתכל על עצמנו ולהתחיל לשחק טוב יותר", סיכם פניני.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים